AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

  • Topic starter Ryu
  • Startdatum
  • Reacties 64K
  • Weergaven 3M
  • Volgers 1.905

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net aangemeld voor de Ulift Sample, ben benieuwd :-) sowieso leuk dat er weer samples worden uitgedeeld van nieuwe merkproducten

Same here :D
 
Crush all your records! Ulift is de nieuwe hype onder de pre-workouts!

Wil jij deze pre-workout gratis proberen? We hebben maar 2500 samples, claim dus direct jouw sample via: http://bodyenf.it/gratis-ulift-sample

1z1s0vc.png
[/QUOTE]
Net aangemeld voor de Ulift Sample, ben benieuwd :-) sowieso leuk dat er weer samples worden uitgedeeld van nieuwe merkproducten
Thanks mannen! :thumbs: Als er zo'n actie mogelijk is, vinden we het zeker leuk om wat weg te geven!

Ralf
 
Crush all your records! Ulift is de nieuwe hype onder de pre-workouts!

Wil jij deze pre-workout gratis proberen? We hebben maar 2500 samples, claim dus direct jouw sample via: http://bodyenf.it/gratis-ulift-sample

1z1s0vc.png


Thanks mannen! :thumbs: Als er zo'n actie mogelijk is, vinden we het zeker leuk om wat weg te geven!

Ralf[/QUOTE]


Wat een leuke actie! Meegedaan!
 
Is het echt 1 zakje dat je krijgt of hoe zit het?

En bij de whey perfection vroeg ik me af hoeveel gram de scoop is die wordt bijgeleverd want het is een beetje onduidelijk
 
Is het echt 1 zakje dat je krijgt of hoe zit het?

En bij de whey perfection vroeg ik me af hoeveel gram de scoop is die wordt bijgeleverd want het is een beetje onduidelijk


Ja 1 zakje. En scoop? Wat denk je van een weegschaal gebruiken? Mijn ervaring met scoops. De aangegeven hoeveelheid gramen wat volgens hun in een scoop past komt bij mij nooit uit. Zit altijd meer in. Sinds dien weeg ik alles exact af.
 
Snelle levering!

Gisteravond even voor 22:00 besteld, rond de middag al in huis!:)
Klasse, zo zien we het graag :bow:
 
Wat een leuke actie! Meegedaan!
Leuk dat je meegedaan hebt Casper!
:thumbs:
Is het echt 1 zakje dat je krijgt of hoe zit het?

En bij de whey perfection vroeg ik me af hoeveel gram de scoop is die wordt bijgeleverd want het is een beetje onduidelijk
Het is inderdaad één sample. We hebben maar 2500 stuks, dus we maken graag 2500 klanten blij met één sachet :)
Ja 1 zakje. En scoop? Wat denk je van een weegschaal gebruiken? Mijn ervaring met scoops. De aangegeven hoeveelheid gramen wat volgens hun in een scoop past komt bij mij nooit uit. Zit altijd meer in. Sinds dien weeg ik alles exact af.
Maatscheppen wegen bijna altijd wel enkele grammen af. Dit omdat de poeder inklinkt, de stof per batch iets kan verschillen etc. Dus afwegen blijft altijd het meest accuraat!
Gisteravond even voor 22:00 besteld, rond de middag al in huis!:)
Klasse, zo zien we het graag :bow:
Kijk, zo zien we dat graag:cool: Voor 22.00 uur bestellen, volgende dag in huis. Voor ons is dat gelukkig de normaalste zaak van de wereld:D
 
Wooooppppwoooopwooooppwhoooppp!!:D Ik zou de poedervariant aanbevelen. Prijs/kwaliteit pak je dan per dosering het meeste L-Carnitine. Deze is dus het hoogst gedosseerd. L-Carnitine is niet het smakelijkst, maar puur effectief naar de werking en dosering zit je daarmee het best. Anders zou ik voor de Acety L-Carnitinevorm gaan als je graag goed opneembare carnitine in capsule wilt.

Ralf

---------- Toegevoegd om 13:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:46 ----------

Crush all your records! Ulift is de nieuwe hype onder de pre-workouts!

Wil jij deze pre-workout gratis proberen? We hebben maar 2500 samples, claim dus direct jouw sample via: http://bodyenf.it/gratis-ulift-sample

1z1s0vc.png


Zo se, besteld, met nog wat extra's natuurlijk! ;)
Zoveelste bestelling weer, ik word gewoon verslaafd, mijn stack begint vorm te krijgen.
Iets extra bijsteken mag altijd :D

Ordernummertje: C2482976
 
Beste b&f

Ik heb zojuist mijn bestelling binnen gekregen, allemaal tiptop in orde. Potten pindakaas netjes verpakt in bubbeltjesplastic.

Alleen nu heb ik een vraagje over b&f marinol omega-3, het zou een 2 maanden verpakking moeten zijn met 60 capsules. Alleen nu staat er op de verpakking dagelijks 2 capsules te nemen. Dan doe ik er toch maar 1 maand mee. Hoezo beweren jullie dat het 2 maanden is, terwijl de verpakking jullie tegenspreekt?

Met vriendelijke groet,

Jochem
 
Ik weet niet of ik wat verkeerd doe op m'n ipad, maar krijg steeds een Error 404 - page not found als ik een sample aanvraag
 
Ik weet niet of ik wat verkeerd doe op m'n ipad, maar krijg steeds een Error 404 - page not found als ik een sample aanvraag

Had ik ook maar krijg wel een mail dat het is ontvangen
 
Ik wil me inschrijven maar krijg dit jongens: 404 - Page not found.
 
Beste b&f

Ik heb zojuist mijn bestelling binnen gekregen, allemaal tiptop in orde. Potten pindakaas netjes verpakt in bubbeltjesplastic.

Alleen nu heb ik een vraagje over b&f marinol omega-3, het zou een 2 maanden verpakking moeten zijn met 60 capsules. Alleen nu staat er op de verpakking dagelijks 2 capsules te nemen. Dan doe ik er toch maar 1 maand mee. Hoezo beweren jullie dat het 2 maanden is, terwijl de verpakking jullie tegenspreekt?

Met vriendelijke groet,

Jochem
Super om te horen dat alles netjes aangekomen is en goed verpakt. Dan kun je er direct mee aan de slag :) Wat de Marinol Omega-3 spreekt zich op deze manier inderdaad tegen, maar één capsule per dag is voldoende. Waardoor het voor 2 maanden prima geschikt is.
Ik weet niet of ik wat verkeerd doe op m'n ipad, maar krijg steeds een Error 404 - page not found als ik een sample aanvraag
Had ik ook maar krijg wel een mail dat het is ontvangen
Ik wil me inschrijven maar krijg dit jongens: 404 - Page not found.
Bedankt voor het invullen van het formulier. Waarschijnlijk is de actie zo'n succes, dat het een foutmelding oplevert:DIk leg deze foutmelding even neer bij onze webbeheerders :)

Ralf
 
Super om te horen dat alles netjes aangekomen is en goed verpakt. Dan kun je er direct mee aan de slag :) Wat de Marinol Omega-3 spreekt zich op deze manier inderdaad tegen, maar één capsule per dag is voldoende. Waardoor het voor 2 maanden prima geschikt is.



Bedankt voor het invullen van het formulier. Waarschijnlijk is de actie zo'n succes, dat het een foutmelding oplevert:DIk leg deze foutmelding even neer bij onze webbeheerders :)

Ralf

Enkele malen geprobeerd, telkens dezelfde foutmelding...ook geen bevestigingsmail :sad:
 
Ben ik de enigste die vind dat de micellar casein perfection veééél lekkerder is dan de whey perfection? Ik had een banaan sachet van casein en vond die 100x beter smaken dan de whey perfection, ik heb verschillende smaken van whey perfection maar ik vind het persoonlijk niet lekker. Maarja gewoon opzuipen:rolleyes:
En btw gestemd voor de beste webshop van het jaar, bodyenfit natuurlijk :D
 
C2483947 stash bestelling gedaan. nu alleen nog de oats in de uitverkoop dan heb ik alles binnen :)
 
Enkele malen geprobeerd, telkens dezelfde foutmelding...ook geen bevestigingsmail :sad:
Het kan zijn dat alle 2500 samples al op zijn hoor. Er is een limiet voor inschrijvingen bereikt. Er zou dan automatisch een "helaas' pagina moeten komen heb ik begrepen. Er wordt naar gekeken :)
Ben ik de enigste die vind dat de micellar casein perfection veééél lekkerder is dan de whey perfection? Ik had een banaan sachet van casein en vond die 100x beter smaken dan de whey perfection, ik heb verschillende smaken van whey perfection maar ik vind het persoonlijk niet lekker. Maarja gewoon opzuipen:rolleyes:
En btw gestemd voor de beste webshop van het jaar, bodyenfit natuurlijk :D
Bedankt voor je complimenten, erg leuk om te horen dat je op ons gestemd hebt!:)

Ralf

---------- Toegevoegd om 18:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------

Korting Marathon
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Superfood Muesli
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
500 gram voor 2.69!

Naturel Pindapasta
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
500 gram voor 2.25!

Assault
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
30 servings voor 19.90!


---------- Toegevoegd om 18:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------

Wij zoeken Body & Fit fans die ons helpen de "Website van het Jaar" te worden!

Verdienen wij jouw stem? Stem snel via: http://bodyenf.it/websitevanhetjaar2014
5wifjn.png
 
Website van het jaar

Ook even mijn stem uitgebracht! Keep up the good work :thumbs:
 
heb gestemd en uiteraard vanmiddag geprobeerd voor het sample in te schrijven. Maar kreeg ook tot 3x toe page not found -404... wss toch te laat..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven