XXL Nutrition

Weerwolfgame 32: The Deadly Duo (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wordt het niet weer eens tijd voor een nieuwe game hier :o

Iemand zin om wat te organiseren op DBB?
 
We hebben wel een alternatief maar mensen willen de overstap niet maken blijkbaar.
 
Wordt het niet weer eens tijd voor een nieuwe game hier :o

Iemand zin om wat te organiseren op DBB?

Doe het Hill!

We hebben wel een alternatief maar mensen willen de overstap niet maken blijkbaar.

Is toch logisch? Het was een spelletje voor op en tijdens dbb, zo was/is het leuk. In mijn optiek tenminste.
 
Doe het Hill!



Is toch logisch? Het was een spelletje voor op en tijdens dbb, zo was/is het leuk. In mijn optiek tenminste.

Ik ben er niet goed in Tremendes! Heb jij geen tijd/ goeie ideeen? :o

Vond het wel een goed alternatief hoor Wauter, maar je mist de gezelligheid van dbb en alles er om heen wel.. Zoals Tremendes al zegt. Maar niets ten nadele van het alternatief, goed bedacht enz. maar vind het erg jammer dat het buitenom dbb is..
 
sluit me aan bij tremendes
 
Doe het Hill!

Is toch logisch? Het was een spelletje voor op en tijdens dbb, zo was/is het leuk. In mijn optiek tenminste.

Ik ben er niet goed in Tremendes! Heb jij geen tijd/ goeie ideeen? :o

Vond het wel een goed alternatief hoor Wauter, maar je mist de gezelligheid van dbb en alles er om heen wel.. Zoals Tremendes al zegt. Maar niets ten nadele van het alternatief, goed bedacht enz. maar vind het erg jammer dat het buitenom dbb is..

Precies ja, het idee was super maar vond het onoverzichtelijk en naast dbb moest je ook daar weer kijken.

sluit me aan bij tremendes

Ik ook :D
 
Ik ben er niet goed in Tremendes! Heb jij geen tijd/ goeie ideeen? :o

Russisch roulette! Met echte, tijdelijke, bans. Veel anale vernedering, corruptie, smeerkarma, intriges, ruzies in het topic en god weet wat allemaal nog meer..:D
 
Russisch roulette! Met echte, tijdelijke, bans. Veel anale vernedering, corruptie, smeerkarma, intriges, ruzies in het topic en god weet wat allemaal nog meer..:D

Doe je ding.... :eek: Ik zie het topic wel verschijnen?

Kan ik dan wel uitzondering zijn op de bans.. :o wat moet ik anders met mijn leven
 
Doe je ding.... :eek: Ik zie het topic wel verschijnen?

Kan ik dan wel uitzondering zijn op de bans.. :o wat moet ik anders met mijn leven

Neuh..geen zin in organiseren. Je vroeg of ik ideeën had..
 
Neuh..geen zin in organiseren. Je vroeg of ik ideen had..

/tijd

:kiss:

maar okay, niet gevraagd of je zin had.. zou ook weer zo'n awkward question worden
 
Doe het Hill! Is toch logisch? Het was een spelletje voor op en tijdens dbb, zo was/is het leuk. In mijn optiek tenminste.

Dbb is voor de meeste al een tijdverdrijf, WW was dan een tijdverdrijf tijdens een tijdverdrijf. Ik had gedacht dat jij juist blij ging zijn met de hogere functionaliteit van de aparte website maar het sfeereffect is natuurlijk eigenlijk aan dbb.
 
Kon me ook niet er toe zetten om naast DBB apart een WW game te doen.
Moet gewoon terug naar zijn roots !!
 
Sluit me daar volledig bij aan! Het had zo'n soort van Charme om ermee bezig te zijn @ DBB.
 
oeh nieuwe wwgame?? i'm in
 
In
 
Back
Naar boven