MuscleMeat

Redline White Head - VPX Sports (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 +- Twijfelgeval


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? "Ultimate energy rush!

    Er zijn producten die claimen je "vleugels" te geven! Of je scherp, energiek en gefocust te houden. Wil je eens echt verrast worden? Neem dan nu Redline White Heat! Redline White Heat werkt binnen minuten en zet je wereld op zijn kop! Redline White Heat werkt wanneer jij het nodig hebt, fantastisch als je wilt sporten, uitgaan of presteren."
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maal gebruikt maar nog niet gaan sporten
  • Hoe is de smaak van dit supplement? smaakt naar water waar kauwgom is in opgelost. Zeer drinkbaar.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 schepje
  • Waar heb je het supplement gekocht? B&F
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 18 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Moeilijk te zeggen: zie review

Mijn review:

Ik heb jarenlang geen pre workout genomen omdat ik:
1) het niet nodig had
2) door jarenlang zware medicatie genomen te hebben, blijkbaar immuun was geworden voor de werking van pre workouts

Ik kocht dit potje omdat ik aan het revalideren ben en af en toe toch nog wat energie mis. Ik dacht:" laat ik het nog maar eens proberen."
Laat ik eerst en vooral zeggen dat geen enkele pre workout ook maar enig effect bij me opwekt, zelf al neem ik 5 scheppen of zo.
Zo nam ik eens twee dexaprines (oude formule) samen met drie scheppen van de oude craze en voelde geen reet. Net als ik ook geen reet voelde bij de BSN pre worlouts, noch Assault,. jack 3 d,...

Ik nam om 13u30 een schepje van deze red heat en na 15 minuten voelde ik het al beginnen werken. Ander gevoel dan de vroegere no shotgun van vpx maar het werkte wel. Ik kreeg een soort van energiestoot, en ik dacht: "eindelijk eens iets wat wel iets teweeg brengt".

Echter twijfel ik of het me zal helpen bij mijn training. Ik ben aan het beven en heb de indruk dat ik net minder lang zal kunnen trainen. Alsof ik al moe ben nog voor ik moet beginnen.

Ik ga vandaag niet trainen, het was gewoon effe een test.

Ik ga morgen om 17u00 trainen en rond 20u00 deze review aanvullen.

Voorlopige conclusie: voor wie immuun is geworden en geen effect meer voelt van andere "energieleveranciers" zal ij deze zeker iets voelen want ik ben EXTREEM immuun geworden;

Benieuwd wat dit zal geven als ik ga trainen.

Ik geef het voorlopig een 8 omdat het een klein wonder is dat het "iets" met me doet. Ik zal dit aanpassen na een paar trainingen, indien nodig.
 
xxl heeft net snel de prijs verhoogd van 19.90 naar €27,90 zag ik, sneaky zijn ze daar.
 
Laatst bewerkt:
De voorraad van de Redline White Heat is vanochtend weer opgeboekt. Het is weer op voorraad voor 18 euro :)
 
Wat een vage review, gebruik het eerst eens een paar weken gedurende trainingen en probeer dan eens opnieuw :rolleyes:
 
Ik heb deze en deze is echt te heftig voor mij.
Als iemand genteresseerd is, ik heb maar 1.5 scoop gebruikt en ik verkoop hem pm me
 
Laatst bewerkt:
Ik heb deze en deze is echt te heftig voor mij.
Als iemand genteresseerd is, ik heb maar 1.5 scoop gebruikt en ik verkoop hem pm me

waarom pak je dan niet gewoon een kwart/halve scoop?
 
Ik heb deze en deze is echt te heftig voor mij.
Als iemand genteresseerd is, ik heb maar 1.5 scoop gebruikt en ik verkoop hem pm me

Told you it was strong :D
 
Kunnen jullie normaal trainen met 1 scoop? bij mij is de rush zo heftig dat ik me niet meer goed kan focussen, uithoudingsvermogen is goed maar het lijkt wel of ik minder gewicht max. kan pakken
 
Wat een vage review, gebruik het eerst eens een paar weken gedurende trainingen en probeer dan eens opnieuw :rolleyes:

Ja dat klopt.
Echter, gezien de aard van het product, leek een "eerste indruk" best wel al mogelijk na één a twee trainingen.
Of er gewenning optreedt, ja, dat kan je inderdaad pas na een paar dagen of weken concluderen.

Voorlopig heb ik tien dagen niet getraind op aanraden van de kinesist daar mijn traps en nekspieren te gespannen bleven en dit de revalidatie in de weg stond.

Ik hoop terug de "ok" te krijgen binnen 3 dagen.

---------- Toegevoegd om 15:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:17 ----------

Kunnen jullie normaal trainen met 1 scoop? bij mij is de rush zo heftig dat ik me niet meer goed kan focussen, uithoudingsvermogen is goed maar het lijkt wel of ik minder gewicht max. kan pakken
Neem eens een halve scoop, mss is dat beter voor je.

Ik voelde de eerste keer dat ik 1 scoop nam dat er wel degelijk iets in zat wat effect had, maar de derde keer dat ik het nam, kwam dat gevoel niet;

Zoals iedere supp is dat zeer persoonsgebonden.
 
na 4 dagen alweer uit voorraad?

Redline White Heat
VPX Sports
Niet op voorraad Product niet op voorraad
Weer op voorraad? Stuur mij een email!

zo weinig ingekocht of gaat het zo hard?
 
na 4 dagen alweer uit voorraad?

Redline White Heat
VPX Sports
Niet op voorraad Product niet op voorraad
Weer op voorraad? Stuur mij een email!

zo weinig ingekocht of gaat het zo hard?

Inderdaad, zo hard gaat het :D
Ik verwacht ze begin volgende week weer binnen te krijgen ;)
We zien je bestelling graag verschijnen!

Bart
 
Hahaha die amp citrate rush toch :p

Mijn revieuw:
Kort nadat unstoppable niet meer te verkrijgen was heb ik dit besteld. Het is een product dat werkt. Ik merk wel een hogere hartslag, daarom gebruik ik voor benen nog het beetje ubstoppable dat ik heb. Voor andere spiergroepen stoort de verhoogde hartslag niet echt. Het heeft wel maar een vies smaakje, ik raad aan om gwn het poeder in u mond te kiepen en dan met wat water door te slikken.
 
Heb deze nu 2x gebruikt 1e keer prima, 2e keer flinke hartslag verhoging etc, beetje het oude noxipro gevoel.
 
Niet gek met 400mg caffene en 76mg AMP Citrate...
 
Volgende keer ga ik me bloedruk en hartslag meten voor inname en 15min na inname.

heb mn hartslag wel gemeten vorige keer, normaal in rust rond de 70. Half uur na inname in rust 125:o
 
Back
Naar boven