XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik had eerst een rack van Henk buiten staan maar dat bleef niet mooi. Die staat nu even opgeruimd op zolder.

dan had je hem moeten laten verzinken.. dan kan die buiten blijven
 
Ik weet het, maar toen hem kocht was dat niet aan de orde.
 
Een pot hammerite kopen, kost je een tientje.
 
Goedenavond,

Ik dacht laat ik is even posten wat ik in al die tijd heb verzameld aan fitness apparatuur. Dit omdat ik er redelijk trots op ben haha. Mocht u nog iets tegenkomen wat er nog aan ontbreekt hoor ik het graag.
Foto's volgen als alles in elkaar staat. ( ga namelijk verplaatsen naar een loods)
Hier volgt het:

Powertec power rack + lat pulley, powertec bankje, leg curl, Peck Fly en olympische stang + 140 kg 50 mm rubber schijven
Powertec leverage multi systeem + 140 kg 50 mm gietijzer
Powermark power rack + iron grip bankje met leg curl en biceps curl en
Olympische stang + 110 kg 50 mm schijven rubber
Bodycraft cable cross
Schijven rek 50 mm
Ez bar 50 mm.
Triceps bar 50 mm
2 dumbellstangen 50 mm
Vaste dumbells:
9 kg
12 kg
14 kg
16 kg
17,5 kg
2x20 kg
22 kg
35 kg
Diverse rubberen matten
Kabel asscesoiressen;
Triceps touw
Roeigreep
Lange stang
2 enkele grepen
1 ijzeren greep.
Korte stang
Ab wheel
20 kg gewichtvest
25 kg 30 mm schijven gietijzer en chroom + 5 dumbellstangen.

Binnenkort het Powermark rek waarschijnlijk verkopen en wat gewicht verkopen.

Groet Brian
 
Laatst bewerkt:
Persoonlijk werk ik liever met een dipping belt omdat het makkelijker hangt dan een vest over de schouders (heb eentje van 15kg) en belemmerd het geen ROM + je kan meer gewicht aanhangen voor bv pullups en dips. Voor pushups gebruik ik ze wel graag.


dit is enkel mijn mening eh
 
Zal er naar kijken! Kost ook niet heel veel. bedankt voor de tip!

Groet Brian
 
Mijn homegym
vi334i.jpg

2itrgop.jpg

wvdgyf.jpg


- barbarian power cage met latpulley
- barbarian warrior multibench
- atx eco power bar
- 140 kg rubbercoated schijven
- 2 olympische dumbbells
- nog wat pulley attachments, olympische dumbbells, dip bars en twee rubberen tegels
 
Dat doe je goed als 16-jarige! Mooi spul!

Is dat op de zolderkamer (vorm van het dak)? Wij hebben die van ons niet in gebruik momenteel dus wie weet ga ik die ook maar eens opknappen.
 
Dat doe je goed als 16-jarige! Mooi spul!

Is dat op de zolderkamer (vorm van het dak)? Wij hebben die van ons niet in gebruik momenteel dus wie weet ga ik die ook maar eens opknappen.

Thx! Is inderdaad op zolder, diende eerst als opslagruimte maar nu is die omgetoverd tot homegym [emoji4]
 
Thx! Is inderdaad op zolder, diende eerst als opslagruimte maar nu is die omgetoverd tot homegym [emoji4]

Ziet er goed uit, wat heeft dat ong gekost als ik vragen mag?
Goede basis namelijk om mee te beginnen.
 
Ziet er goed uit, wat heeft dat ong gekost als ik vragen mag?
Goede basis namelijk om mee te beginnen.
1110€ voor de cage met pulley, het bankje, de gewichten, de dumbbells en de pulley attachments tweedehands. En dan nog eens 240€ + verzending voor de power bar, sluitingen en rubber tegels.
 
Dat is nou een perfecte basis gym instelling , netjes man...

groet, Ray...
 
Met gepaste trots mijn gym. Kon het mooi kwijt op de zolder van m'n werk. Dus na het werk even rammelen ;-)


ImageUploadedByTapatalk1414685467.969520.jpg


ImageUploadedByTapatalk1414685483.959128.jpg


ImageUploadedByTapatalk1414685495.243859.jpg


ImageUploadedByTapatalk1414685510.449524.jpg


ImageUploadedByTapatalk1414685523.112747.jpg
 
Top! Ik denk dat je nu wel een tevreden werknemer bent :p
 
Ja is van mijzelf. Paar maatjes komen zo af en toe ook mee trainen. Bij elkaar gesprokkeld via marktplaats etc

En inderdaad ben zeer tevreden zo :-)
 
Laatst bewerkt:
Kleine update voor RPB sinds de laatste keer.

Ondertussen een andere tyre geregeld, nieuw rek voor de barbells gemaakt, groot platform opgehaald, nieuw barbarian free rack erbij en een goedkoop ding wat ik heb aangepast. Verder een steun voor het freerack gemaakt.
Nu vier platforms waarbij 1 powerrack en 4 sets freestands oa barbarian. Stuk of 20 oly barbells nu ook weer 2 nieuwe erbij en een nieuw powerstairsblok. Vrouwenlog is in de vernis en heeft scheepstouwen gekregen. Setje fatgripz toegevoegd. Zal wel weer het een en andere vergeten. Heb een hoop foto's maar staan op de tel. De foto's die ik hier heb net gekregen van Frank.

Nieuw platform.

IMG-20141102-WA0002_zps333074e4.jpg

Nog even frame maken voor erom.

IMG-20141102-WA0006_zps6106101f.jpg


Gruwelijke hoek geworden zo met oa platform, GHR, Extension, Legpress, Hacksq, lat pull en benchpress.
 
Back
Naar boven