AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (34 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • ik kan me wel boos maken over mensen zoals deze man.

    Die lachende jongetjes zijn misschien nog wel irritanter. Maar zulke ouwe lui halen ook echt t bloed onder mijn nagels vandaan, trieste gast.
     
    gedraag je eens naar je leeftijd

    yolo swag nickelson jas en tan2 veel bieries nakken jwz

    geen wijze uitspraken verdomme

    ben in het verkeerde tijdperk geboren man #volhipster

    Semi srs is het ook bestwel kut dat ik nevernooit stress voel of boos kan worden, dalai lama traits
     
    ik word boos en voel wel is stress, maar met ouder worden heb ik dat beter leren beheersen, en is beter voor mezelf ook vooral.
     
    Dacht dat het een rustige week zou zijn.

    M'n agenda klopt echt voor geen meter :roflol:
     
    Hihi, dat was 1 Rotterdammer die met wat minder tandjes de trein uit stapte.
     
    07:00 cardio zit er weer oppppppppp. Nu levendig op werk enzo.

    Sta ik een uur later op en dan zonder cardio naar werk ben ik de de rest van de dag een zombie #raarlichaam
     
    07:00 cardio zit er weer oppppppppp. Nu levendig op werk enzo.

    Sta ik een uur later op en dan zonder cardio naar werk ben ik de de rest van de dag een zombie #raarlichaam

    daarom dus nooit cardio voordat je naar bed gaat :roflol:
     
    Laatst bewerkt:
    Hardlopen is voor ecto's. En cardio voor faggots! No offense GPRO <3
     
    Haha, got me there :( :mad::mad:
     
    • Like
    Waarderingen: GPRO
    mn eerste licht groene karma balkje :cool:
     

    lol why the f haal je een filmpje van 3 jaar geleden uit de kast?
    wel heel toevallig dat ik die gisteren ook tegenkwam.. haha vond et wel hilarisch en er wordt altijd schijnheilig gedaan als het om vrouwen gaat... Maar ik vindt als zij beginnen dan mag je zekr als man laten zien wie er dominant is. Schopje kan geen kwaad, zoals hij dat doet;)
     
    lol why the f haal je een filmpje van 3 jaar geleden uit de kast? wel heel toevallig dat ik die gisteren ook tegenkwam.. haha vond et wel hilarisch en er wordt altijd schijnheilig gedaan als het om vrouwen gaat... Maar ik vindt als zij beginnen dan mag je zekr als man laten zien wie er dominant is. Schopje kan geen kwaad, zoals hij dat doet;)
    Dus wanneer ik jou zie mag ik je ook effe een schopje geven om aan te tonen dat ik dominanter ben? Mooi, dan weet ik dat voor het geval dat. ;)
    je gaat toch geen dame trappen pussy
     
    lol why the f haal je een filmpje van 3 jaar geleden uit de kast? wel heel toevallig dat ik die gisteren ook tegenkwam.. haha vond et wel hilarisch en er wordt altijd schijnheilig gedaan als het om vrouwen gaat... Maar ik vindt als zij beginnen dan mag je zekr als man laten zien wie er dominant is. Schopje kan geen kwaad, zoals hij dat doet;)
    calm down buddy
     
    lol why the f haal je een filmpje van 3 jaar geleden uit de kast?
    wel heel toevallig dat ik die gisteren ook tegenkwam.. haha vond et wel hilarisch en er wordt altijd schijnheilig gedaan als het om vrouwen gaat... Maar ik vindt als zij beginnen dan mag je zekr als man laten zien wie er dominant is. Schopje kan geen kwaad, zoals hij dat doet;)

    stats: 1,66m

    tfw 90% van de nederlandse vrouwelijke bevolking groter is dan jij.
     
    Vrouwen slaan/schoppen is not done, tenzij een vrouw me een vuist in mn face geeft. Dan breek ik dr kaak.
     
    lol why the f haal je een filmpje van 3 jaar geleden uit de kast?
    wel heel toevallig dat ik die gisteren ook tegenkwam.. haha vond et wel hilarisch en er wordt altijd schijnheilig gedaan als het om vrouwen gaat... Maar ik vindt als zij beginnen dan mag je zekr als man laten zien wie er dominant is. Schopje kan geen kwaad, zoals hij dat doet;)

    Yeaaaaah say that next time when you blow ma dice, sugah
     
    Back
    Naar boven