XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (4 bezoekers)

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • examen zakken rollen & examen fietsen stelen zeker?

    I see what you did there!
     
    zit vol van pannekoek
     
    Nadat baan als onderhouds monteur was afgeketst. Heb ik nu een baan als proces operator ( off shore)

    binnen 15min was het rond. Alleen nog ff discussiren over het loon en moet ff een medische keuring!


    $$$$
     
    Laatst bewerkt:
    beter vol zitten van een pannekoek dan van een grootgeschapen neger zei mijn moeder altijd :o

    beter vol zitten van een pannekoek van van anabolen terwijl je niet eens fatsoenlijk traint angelus!
     
    Vandaag voor het eerst split squats, nasty motherfucker is dat zeg
     
    snap rondgestuurd dat ik met een paraplu onder de douche stond, om vervolgens vele waaroms terug te krijgen

    geniaal toch, je doucht dus je wordt schoon maar je hoeft je niet af te drogen
     
    snap rondgestuurd dat ik met een paraplu onder de douche stond, om vervolgens vele waaroms terug te krijgen

    geniaal toch, je doucht dus je wordt schoon maar je hoeft je niet af te drogen

    wat :roflol:
     
    Vandaag voor het eerst split squats, nasty motherfucker is dat zeg

    hnngg, geile oefening

    ---------- Post added at 17:17 ---------- Previous post was at 17:16 ----------

    snap rondgestuurd dat ik met een paraplu onder de douche stond, om vervolgens vele waaroms terug te krijgen

    geniaal toch, je doucht dus je wordt schoon maar je hoeft je niet af te drogen

    hahaha vind wel beetje een Meeantje actie trouwens hahaha
     
    snap rondgestuurd dat ik met een paraplu onder de douche stond, om vervolgens vele waaroms terug te krijgen

    geniaal toch, je doucht dus je wordt schoon maar je hoeft je niet af te drogen

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Back
    Naar boven