AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Jazekers.

3 eieren, 400ml melk, scheut kaneel (gewoon uit de losse pols, 3 strepen) en 3 el suiker
Pannenkoekenpan, de eerste paar met boter, maar de laatste 10 zonder, allemaal heerlijk :D
 
  • Like
Waarderingen: LM
In een T-shirt buiten gefietst in het zonnetje.
 
Jazekers.

3 eieren, 400ml melk, scheut kaneel (gewoon uit de losse pols, 3 strepen) en 3 el suiker
Pannenkoekenpan, de eerste paar met boter, maar de laatste 10 zonder, allemaal heerlijk :D

lol als ik 3 eieren pak gaat daar 40ml melk bij ipv 400 en maak ik 2 wentelteefjes, dem eggy wentelbitches :D
 
Jazekers.

3 eieren, 400ml melk, scheut kaneel (gewoon uit de losse pols, 3 strepen) en 3 el suiker
Pannenkoekenpan, de eerste paar met boter, maar de laatste 10 zonder, allemaal heerlijk :D

Komt er kaneel uit jouw polsen ? Teach me master !
 
Vandaag nog 1500 kcal te gaan :heart:
 
aXEryW6_460s.jpg
 
4x100 bankdrukboks en 2x110 met laatste rep lichte spot. We komen weer dichtbij de goddelijke shape.
 
hmmmm mijn homies er maar eens van overtuigen dat forced reps de way to go zijn op de bench dan

Weet je zeker dat je wel zulke kolossale bisebs wil? Lastig om goed passende kledij te vinden hoor
 
Weet je zeker dat je wel zulke kolossale bisebs wil? Lastig om goed passende kledij te vinden hoor

misschien dat ik eerst 1 reusachtige bicep neem om te kijken of het bevalt en dan later eventueel nog een tweede
 
Back
Naar boven