MuscleMeat

Sticky Het grote kleding topic, show je nieuwgekochte kleding

Bezoekers in dit topic

tetten kan je kopen Euphoor

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

& een pak van Osjee
 
Fijn, lees net dat ik mag betalen, wat een heer ben je ook, daarom viel ik ook voor je. en wat betreft gewicht, ik ga wel bovenop, hebben we daar ook geen gedoe over.

U cheating on me? Met een buitenlander nog wel? :(

OT, deze : http://www.gorillawear.com/nl/pants/superior-mesh-shorts-september-special-1767.html

Had nieuwe trainingsshorts nodig, geen zin om winkel in en winkel uit te gaan. Super fijne dingen, heel licht en ruim zat om m'n legs dus ook goed om in te squatten enzo :)
 
Ik wil dit jurkje maar hij is uitverkocht potverdorie! Btw check het verschil tussen hoe hij gedragen wordt op de site en hoe hij gedragen wordt door die chick. Wat een figuur wel niet doet.
2i0q553.jpg

16ktjkk.jpg
 
die onderste chick heeft die knoop niet zo strak en staat anders. wel een lekker wijf die bovenste
 
Potverdorie!

Waar gaat t heen met DBB :')
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ik zou voor de onderste gaan:

die bovenste is net een meidenpaardrij-jas
 
ik zou voor de onderste gaan: die bovenste is net een meidenpaardrij-jas
:roflol: valt me nu pas op nu je het zegt

edit weet nog iemand anders simpele goedkope jassen voor dagen waarbij een dikke jas te warm is en een zomerjack te koud?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Die versleten knien waren vroeger in de gevangenis een teken dat je vaak op je knietjes ging voor medegevangenen. Sinds de jaren 70 is het een openbaring wanneer je zo'n broek draagt dat je beschikbaar bent als bottom. Een soort nichtenkenmerk.
 
waarom koop je een kapotte broek? ?????????
Haha leuk
Die versleten knien waren vroeger in de gevangenis een teken dat je vaak op je knietjes ging voor medegevangenen. Sinds de jaren 70 is het een openbaring wanneer je zo'n broek draagt dat je beschikbaar bent als bottom. Een soort nichtenkenmerk.

Haha leuk
 
  • Like
Waarderingen: mat
Ik heb nu al vele t-shirts geprobeert. Maar de mouwen zitten nooit mooi om mijn armen heen. Wat zijn goede shirts die dat wel doen?

Voorbeeld hoe het bij mij zit (wat ik dus niet mooi vind):
carrier_white_mens_cotton_tshirt_front62277_1.jpg


Voorbeeld hoe ik het juist wil hebben:
vblack.png
 
Shirtjes kopen die niet 100% katoen zijn, maar 5% elasthaan!

http://www.mydistrict.nl/T-Shirts-c-251.html

Cold Method ik heb die Deep V, zit heerlijk :)

*edit*

Daarbuiten als je ze strak wilt hebben moet je een maatje kleiner kopen misschien. Als je ook nog eens erg lang bent, dan wordt het maatje te klein weer te kort. Dan blijft deze enige optie inderdaad om buffed te worden
 
Back
Naar boven