XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

  • Topic starter Ryu
  • Startdatum
  • Reacties 64K
  • Weergaven 3M
  • Volgers 1.905

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil even laten weten dat ik de klantenservice bij bodyenfitshop echt super vind !! Er was iets helemaal verkeerd gegaan bij mijn bestelling , maar het is binnen no time opgelost !! Super tevreden over de service en de producten !! Keep up the good work ! Groetjes
__________________
 
Ik wil even laten weten dat ik de klantenservice bij bodyenfitshop echt super vind !! Er was iets helemaal verkeerd gegaan bij mijn bestelling , maar het is binnen no time opgelost !! Super tevreden over de service en de producten !! Keep up the good work ! Groetjes
__________________

Bedankt voor het compliment, dit wordt zeer gewaardeerd! :) Hier doen we het voor!

Bart
 
Mag ook gezegd worden he ;)
 
Weekdeals!

Oh Yeah! Low Carb Bar
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nu voor slechts 21,90!

Amino Liquid Universal
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nu voor slechts 14,90!

C4 Extreme Pre-Workout
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nu voor slechts 19,90!

CreaPure Creatine
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nu voor slechts 9,90!

Magnificent
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nu voor slechts 19,50!

Micellar Casein Perfection
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nu al verkrijgbaar voor 13,50!

Ripped!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nu voor slechts 11,50!

Serious Mass
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nu al verkrijgbaar voor 24,90!

---------- Toegevoegd om 17:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:49 ----------

Mag ook gezegd worden he ;)
Zeker :) Bij elk bedrijf worden foutjes gemaakt, het leveren en verkopen op de website is natuurlijk niet ingewikkeld. Goede klantenservice kan je jezelf mee onderscheiden ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Stemmen doe je via: http://websitevanhetjaar.nl/body-fitshop/
 
Bedankt voor je bestelling. Gaan we mee aan de slag en netjes verwerken voor je. Zodat je het morgen in huis hebt. Wat betreft je bestelling, dit kan ik helaas niet meer veranderen. Deze staat al klaar voor verzending. Je zal hier binnenkort een verzendbevestiging van krijgen :)! Ralf

Hmm dat is spijtig, en dit is natuurlijk zeer stom aangezien ik zeker ben dat ik magnificent in de smaak refreshing lemonade heb aangeklikt. Zoals reeds vermeld vind ik de andere smaken niet echt lekker (en de tropical dan nog het minst, dat geluk heb ik dan ook weeral :mad:). Ik kan nogal moeilijk elke keer ik iets bestel een print screen ervan nemen? :p
Achjah, vind het een beetje spijtig dat het niet meer kon aangepast worden. Zal deze pot dan verkopen/weggeven en een andere kopen met de juiste smaak :)
 
OrdernummerC2590172


Als cadeau 1 snoepje gekregen van de funbar? er staat op het uitgeprinte order formulier "Funnbar Per stuk (willekeurige smaak)"

dus één bar, en niet 1 snoepje.....
 
Woopwoopwoop is terug met een grote bestelling!

C2594135

Iets extra mag altijd ;)
 
Hmm dat is spijtig, en dit is natuurlijk zeer stom aangezien ik zeker ben dat ik magnificent in de smaak refreshing lemonade heb aangeklikt. Zoals reeds vermeld vind ik de andere smaken niet echt lekker (en de tropical dan nog het minst, dat geluk heb ik dan ook weeral :mad:). Ik kan nogal moeilijk elke keer ik iets bestel een print screen ervan nemen? :p
Achjah, vind het een beetje spijtig dat het niet meer kon aangepast worden. Zal deze pot dan verkopen/weggeven en een andere kopen met de juiste smaak :)
We begrijpen dat het teleurstellend is, maar wij veranderen natuurlijk niets voor onze klanten. Dan zouden we dagelijks enorm veel klachten krijgen en producten moeten omwisselen. Dat doen we dus absoluut niet ;) Ik adviseer je er de volgende keer extra op te letten voordat je de order plaatst. Je ziet dan nog éénmaal het overzicht samen met alle cadeaus. Daar staan ook de smaken en daarna kan je betalen. Dan weet je zeker dat het goed gaat.
OrdernummerC2590172

Als cadeau 1 snoepje gekregen van de funbar? er staat op het uitgeprinte order formulier "Funnbar Per stuk (willekeurige smaak)"

dus één bar, en niet 1 snoepje.....
Dat klopt inderdaad. We geven een 'sample' weg, dat is één snoepje :) Het is immers om kennis te maken met het product. De Funnbar is de naam van het product, dat betekend niet direct dat je een hele reep krijgt maar één stuk. Vandaar je één sample ontvangen hebt. Funnbar
Woopwoopwoop is terug met een grote bestelling!

C2594135

Iets extra mag altijd ;)
Bedankt voor je bestelling. We gaan ermee aan de slag en zorgen dat je het morgen in ontvangst kunt nemen! :) Veel plezier alvast met je supplementen.

Ralf
 
Bedankt voor de snelle levering! Ik heb meteen de caseine in vanille geprobeerd, maar ik vind dit echt een rare karton smaak. Ik vind eigenlijk alle smaken wel lekker, sommige echt heerlijk. Maar het lijkt wel alsof hier iets mis mee is, zo een muffe smaak.. Maar gelukkig heb ik maar 750 gr besteld! Volgende keer weer een andere smaak.
 
Dat klopt inderdaad. We geven een 'sample' weg, dat is één snoepje :) Het is immers om kennis te maken met het product. De Funnbar is de naam van het product, dat betekend niet direct dat je een hele reep krijgt maar één stuk. Vandaar je één sample ontvangen hebt. Funnbar Ralf

Wat een onzin, je geeft toch ook 1 sample weg van een eiwit variatie pack. geef dan ook 1 reep weg van een funnbar pack. 1 snoepje? erg karig. "de hele funnbar" was overigens niet eens te vreten dus laat die reep dan ook maar zitten.
Bestel iedere maand voor zeker 100 euro aan supps, wordt tijd dat ik overstap naar XXL nutrition.
 
Hey Ralf,

Heb zonet weer 3 mooie bestellingen gedaan :) Zoals eerder gezegd, heb ik ook de funnbar besteld. Ben erg benieuwd!!

Maak er iets leuks van zou ik zeggen; je mag me altijd verrassen met een klein extraatje hehe

Groetjes en fijne avond!

Lien
 
Hmm dat is spijtig, en dit is natuurlijk zeer stom aangezien ik zeker ben dat ik magnificent in de smaak refreshing lemonade heb aangeklikt. Zoals reeds vermeld vind ik de andere smaken niet echt lekker (en de tropical dan nog het minst, dat geluk heb ik dan ook weeral :mad:). Ik kan nogal moeilijk elke keer ik iets bestel een print screen ervan nemen? :p
Achjah, vind het een beetje spijtig dat het niet meer kon aangepast worden. Zal deze pot dan verkopen/weggeven en een andere kopen met de juiste smaak :)

dit moet toch kunnen neem ik aan.. ook al zou ie verzendkosten moeten betalen..
 
De staaltjes van de eiwit bar vind ik ook maar bagger hoor... Je heeft toch ook geen halve shake als sample..
 
Wat een onzin, je geeft toch ook 1 sample weg van een eiwit variatie pack. geef dan ook 1 reep weg van een funnbar pack. 1 snoepje? erg karig. "de hele funnbar" was overigens niet eens te vreten dus laat die reep dan ook maar zitten.
Bestel iedere maand voor zeker 100 euro aan supps, wordt tijd dat ik overstap naar XXL nutrition.

Ben blij dat je er iets bij krijgt. In de supermarkt krijg je toch ook geen doos eieren bij je pakje kipfilet:o
 
Wat een onzin, je geeft toch ook 1 sample weg van een eiwit variatie pack. geef dan ook 1 reep weg van een funnbar pack. 1 snoepje? erg karig. "de hele funnbar" was overigens niet eens te vreten dus laat die reep dan ook maar zitten.
Bestel iedere maand voor zeker 100 euro aan supps, wordt tijd dat ik overstap naar XXL nutrition.

Een sample is om iets te proberen. Kennelijk heeft ie genoeg gewerkt want je weet nu dat je 'm niet lekker vindt. Waarom zou je dan in godsnaam blijven janken dat je geen hele hebt gekregen van iets dat je toch al niet lekker vindt en waarvan je aan het kleine deel genoeg hebt om je mening erover te vormen :')
 
Bedankt voor de snelle levering! Ik heb meteen de caseine in vanille geprobeerd, maar ik vind dit echt een rare karton smaak. Ik vind eigenlijk alle smaken wel lekker, sommige echt heerlijk. Maar het lijkt wel alsof hier iets mis mee is, zo een muffe smaak.. Maar gelukkig heb ik maar 750 gr besteld! Volgende keer weer een andere smaak.

Wat een onzin, je geeft toch ook 1 sample weg van een eiwit variatie pack. geef dan ook 1 reep weg van een funnbar pack. 1 snoepje? erg karig. "de hele funnbar" was overigens niet eens te vreten dus laat die reep dan ook maar zitten.
Bestel iedere maand voor zeker 100 euro aan supps, wordt tijd dat ik overstap naar XXL nutrition.
De staaltjes van de eiwit bar vind ik ook maar bagger hoor... Je heeft toch ook geen halve shake als sample..
dit moet toch kunnen neem ik aan.. ook al zou ie verzendkosten moeten betalen..
Ik begrijp best dat het verwarring oplevert dat je wellicht op een hele Funnbar had gerekend. Echter blijven het gratis goodies bovenop de bestelling. Bij elke bestelling van 15/30/60 euro kun je twee mooie cadeaus kiezen. Desnoods splits je jouw bestelling op, dan kun je 3-4 cadeaus kiezen. Dat mag ook en is absoluut geen probleem :) Zoals eerder aangegeven gaat het om een sample, deze zijn gratis om kennis te maken met het product. We willen dit uit oogpunt van extra service doen. We kunnen immers ook de shakebekers te koop aanbieden bij shakes, maar uit het oogpunt van service (wat er zo in gebakken zit) blijven we deze gratis weggeven. Evenals heel veel andere leuke cadeaus. Volgens mij is dat met de Funnbar net zo. Met zoveel leuke cadeaus, vind ik het eerlijk gezegd niet echt fair om te roepen dat bij één proefmonster van een gratis Funnbar dat we slechte cadeaus hebben. Van potten pindakaas tot lijnzaad en van samples tot douchegel en vitamines. Genoeg keus lijkt me :)
Hey Ralf,

Heb zonet weer 3 mooie bestellingen gedaan :) Zoals eerder gezegd, heb ik ook de funnbar besteld. Ben erg benieuwd!!

Maak er iets leuks van zou ik zeggen; je mag me altijd verrassen met een klein extraatje hehe

Groetjes en fijne avond!

Lien
Bedankt voor je bestelling, gaan we mee aan de slag. Als je volgende keer je ordernummer hier wilt vermelden, ga ik kijken of ik er wat extra's bij kan doen. Helaas lukt dat nu niet, omdat ik geen gegevens heb ;) In ieder geval, vandaag in huis!

Ralf
 
Raad eens wie er 8 kg isolaat perfection heeft besteld op woensdagmiddag:rolleyes:

Was te ongeduldig de weekaanbiedingen af te wachten..:o
 
Raad eens wie er 8 kg isolaat perfection heeft besteld op woensdagmiddag:rolleyes:

Was te ongeduldig de weekaanbiedingen af te wachten..:o
Haha, soms heb je dat he ;) Stuur me even een PM met je ordernummer, dan kijken we er even naar ;)

Ralf
 
Haha, soms heb je dat he ;) Stuur me even een PM met je ordernummer, dan kijken we er even naar ;)

Ralf
Pakketje ligt al op het postkantoor, maar dit is/was mijn ordernr. C2587834:o
 
Ik begrijp best dat het verwarring oplevert dat je wellicht op een hele Funnbar had gerekend. Echter blijven het gratis goodies bovenop de bestelling. Bij elke bestelling van 15/30/60 euro kun je twee mooie cadeaus kiezen. Desnoods splits je jouw bestelling op, dan kun je 3-4 cadeaus kiezen. Dat mag ook en is absoluut geen probleem :) Zoals eerder aangegeven gaat het om een sample, deze zijn gratis om kennis te maken met het product. We willen dit uit oogpunt van extra service doen. We kunnen immers ook de shakebekers te koop aanbieden bij shakes, maar uit het oogpunt van service (wat er zo in gebakken zit) blijven we deze gratis weggeven. Evenals heel veel andere leuke cadeaus. Volgens mij is dat met de Funnbar net zo. Met zoveel leuke cadeaus, vind ik het eerlijk gezegd niet echt fair om te roepen dat bij één proefmonster van een gratis Funnbar dat we slechte cadeaus hebben. Van potten pindakaas tot lijnzaad en van samples tot douchegel en vitamines. Genoeg keus lijkt me :) Bedankt voor je bestelling, gaan we mee aan de slag. Als je volgende keer je ordernummer hier wilt vermelden, ga ik kijken of ik er wat extra's bij kan doen. Helaas lukt dat nu niet, omdat ik geen gegevens heb ;) In ieder geval, vandaag in huis! Ralf

Hehe, geen probleem hoor Ralf. Bedankt voor de tip :) Zal er volgende keer rekening mee houden. Groetjes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven