XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (49 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Heey... ik heb gister nog een oud mevrouwtje van het station naar het ziekenhuis gebracht ja... Dat was ook vrijwillig, potverdomme Hell! :mad:

    Weet je potverdomme wel waar je het over hebt sterf kapot

    Oke ze kwam naast me zitten in de bus
    en dacht even dat de bus niet langs het nieuwe ziekenhuis reed
    en ik moest daar ook toevallig uitstappen :o

    :roflol:

    Close enough zeker :p
     
    Eindelijk begin ik m'n kcal's te halen. Tijd om te groeiennnn :o:D
     
    OrdernummerC2590172


    Als cadeau 1 snoepje gekregen van de funbar? er staat op het uitgeprinte order formulier "Funnbar Per stuk (willekeurige smaak)"

    dus één bar, en niet 1 snoepje.....

    Dat klopt inderdaad. We geven een 'sample' weg, dat is één snoepje :) Het is immers om kennis te maken met het product. De Funnbar is de naam van het product, dat betekend niet direct dat je een hele reep krijgt maar één stuk. Vandaar je één sample ontvangen hebt. Funnbar

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    1 zo'n lullig kut snoepje, only @ B&F :roflol:
     
    [Link niet meer beschikbaar]

    1 zo'n lullig kut snoepje, only @ B&F :roflol:

    Ze konden beter van elke smaak 1 zo'n snoepje meegeven, als ze het zo graag willen promoten.
     
    deed jij niet mbo -5 ofzo

    mbo 3 dolfijnentrainer. Maar dat neemt niet weg dat ik 5 dagen in de week naar school ga en in het weekend 2 dagen werk.


    Eeeeeh nee, verre van dat. Het werk dat ik doe is vrijwillig en gebeurt alleen op die dag en tijd.
    Binnenkort ga ik ook wat meelopen met een andere afdeling, zodat ik me uiteindelijk kan inschrijven voor de opleiding en stage kan gaan zoeken :rolleyes:

    ---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------



    Zie mijn post, ik ken weinig mensen van mijn leeftijd die vrijwilligerswerk doen (voor de maatschappij dus) ;)

    Was maar een grapje ;) Kon me herinneren idd dat je vrijwilligers werk deed. Wat voor werk?
     
    • Like
    Waarderingen: Ot92
    een virtuele kus en wink maakte men dag goed
     
    mbo 3 dolfijnentrainer. Maar dat neemt niet weg dat ik 5 dagen in de week naar school ga en in het weekend 2 dagen werk.




    Was maar een grapje ;) Kon me herinneren idd dat je vrijwilligers werk deed. Wat voor werk?

    Ik loop met een 'wandelclubje' mee met andere vrijwilligers (2 of 3) met een aantal patienten in een rolstoel en een aantal patienten die zelf kunnen lopen. We lopen met, zoals ze het zo mooi omschrijven, 'de ouderwordende psychiatrische patiënt met zwaar somatische problematiek'. Sommige mensen komen nooit, maar dan ook nooit buiten, behalve als ze met ons meegaan.

    Ze wast flubberkutjes

    Nee dat mag ik niet eens.
     
    Oh ik doe ook vrijwilligerswerk met bejaarden

    en ik studeer
    en heb een betaalde baan
     
    Oh ik doe ook vrijwilligerswerk met bejaarden

    en ik studeer
    en heb een betaalde baan

    Leuk voor je

    ik heb al wat opleidingen gehad
    niet afgerond tho
    en heb genoeg geld
    terwijl ik geen betaalde baan meer heb
    :trollface:
     
    Ja jij leeft van de liefde :(
     
    Nee dat mag ik niet eens.

    Heh! Wat jammer nou...

    toen ik een middagje moest stage lopen bij een verzorgtehuis
    had een meid uit me klas de poes van een bejaarde vrouw gezien
    die heeft toen een trauma beleefd :roflol:
     
    Back
    Naar boven