AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (47 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Wat.

    Gratis 25 eu om te spelen met aandelen?

    PM ME DIE SHIT EENS HEEL SNEL VERDOMME

    Zie karma. Zou wel eerst de demo doen om te kijken hoe het werkt en er wat feeling bij te krijgen, er zitten namelijk wat haakjes en oogjes aan, zoals feit dat je je inzet+verlies kan verliezen, waardoor je dus alles kwijt bent. Ikzelf sta nu nog steeds 45 euro in de min bij 1 aandeel die weigert te zakken en zit nu super hoog.. :roflol: (heb geshort, houdt in dat ik geld krijg als het aandeel zakt).
     
    Zie karma. Zou wel eerst de demo doen om te kijken hoe het werkt en er wat feeling bij te krijgen, er zitten namelijk wat haakjes en oogjes aan, zoals feit dat je je inzet+verlies kan verliezen, waardoor je dus alles kwijt bent. Ikzelf sta nu nog steeds 45 euro in de min bij 1 aandeel die weigert te zakken en zit nu super hoog.. :roflol: (heb geshort, houdt in dat ik geld krijg als het aandeel zakt).

    als je er geen verstand van hebt kun je er dus ook beter niet aan beginnen :P
     
    als je er geen verstand van hebt kun je er dus ook beter niet aan beginnen :P

    Nja..ik had er ook weinig verstand van :roflol: maar als je het nog niet lang doet en niet weet hoe een grafiek werkt en risico's kan afstemmen, zou ik er sowieso geen geld op zetten..
     
    In CFD's handelen is niet hetzelfde als in aandelen handelen. Gewoon vanaf blijven als je niet weet hoe hefboomproducten werken. Leuk die bonussen die 500plus geeft maar het blijft een schimmig bedrijf dat je laat handelen in producten waar de meesten geld op zullen toeleggen.
     
    In CFD's handelen is niet hetzelfde als in aandelen handelen. Gewoon vanaf blijven als je niet weet hoe hefboomproducten werken. Leuk die bonussen die 500plus geeft maar het blijft een schimmig bedrijf dat je laat handelen in producten waar de meesten geld op zullen toeleggen.

    Nja ik noem het aandelen, simpelweg omdat ik van al die termen en dergelijke totaal geen verstand heb :o
    Ik weet niet wat je bedoelt met hefboomproducten (oid) en toch heb ik al veel winst gemaakt van geld dat ik niet eens zelf erin heb gestopt.

    Mensen die gokgevoelig zijn en snel geld ergens opstorten, moeten er wel vanaf blijven inderdaad.
     
    ik had blijkbaar ook al jaren aandelen (erfenis van mijn opa)... heb ze maar allemaal verkocht :P snap er toch helemaal niets van
     
    ik had blijkbaar ook al jaren aandelen (erfenis van mijn opa)... heb ze maar allemaal verkocht :P snap er toch helemaal niets van

    Dit had ik ook, heb ze ook gewoon verkocht toen :p maar dat zijn aandelen die je eigenlijk gewoon moet laten staan :o deze (niet aandelen dus maar ander iets met geld) kan je voor 2 euro verkopen, dan weer kopen, dan weer voor 5 euro verkopen etc.


    OT: Bijna zondagggggggggggg :D
     
    Rustig aan hoor met die zondag. Ik wil de rest van 't weekend ook nog meemaken :P
     
    is het vrijdag? elke dag is het zelfde
     
    vanavond Rowwen Heze slotconcert in Amerika :D
     
    hnnnnng nooit tentamens

    shit..


    OT: al 120 euro aan aandelen :o begon met 25 euro die ik gratis kreeg van de aandelen app :o soon i'll be rich :D lol

    Zorg wel dat je alle instellingen goed hebt staan, ik had wat shit gekocht die omlaag kelderde en toen werd het automatisch op een laag punt verkocht. :roflol:
    Was ook aan het spelen met me gratis geld, maar toch.

    500px-And_its_gone_original.jpg
     
    Je bedoelt dat je onder je O. marge kwam en dat je toen alles kwijt was?
    Dat kan je niet aanpassen :o

    Oh ja, ik weet niet wat je precies wel en niet kan instellen, heb het kut programma maar verwijdert toen.
    60 euries kwijt... :fuu:
     
    Oh ja, ik weet niet wat je precies wel en niet kan instellen, heb het kut programma maar verwijdert toen.
    60 euries kwijt... :fuu:

    Dan had je zeker een paar ''aandelen'' tegelijkertijd openstaan en verlies gemaakt?
    Haha je had eerst demo moeten doen :o Ik heb inmiddels 130,- en die ene met 40 euro verlies is verkocht met 4 euro winst :p

    Maakt mijn dag wel goed :o
     
    Dan had je zeker een paar ''aandelen'' tegelijkertijd openstaan en verlies gemaakt?
    Haha je had eerst demo moeten doen :o Ik heb inmiddels 130,- en die ene met 40 euro verlies is verkocht met 4 euro winst :p

    Maakt mijn dag wel goed :o

    Good 4 you.
    Plus500 is niet realtime he? Weet niet precies waar die berekeningen op zijn gebaseerd, dus kijk maar uit.
    Mja zolang je met ''gratis'' geld speelt maakt het niet uit natuurlijk, succes verder.
     
    Back
    Naar boven