AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (42 bezoekers)

Bezoekers in dit topic


  • Ik moet er nog 1 voor ik de 1000 heb :( HELP ME!!!

    grapje, boeit me niks :')


    OT: best laat maar toch wat nog steeds mijn dag goed maakt: PR op deadlift, 100 kg :D
    dankzij hulp en tips en een geleende riem :D :o Zonder hen had ik het nooit kunnen doen
    slijmslijm
     
    Ik moet er nog 1 voor ik de 1000 heb :( HELP ME!!!

    grapje, boeit me niks :')


    OT: best laat maar toch wat nog steeds mijn dag goed maakt: PR op deadlift, 100 kg :D
    dankzij hulp en tips en een geleende riem :D :o Zonder hen had ik het nooit kunnen doen
    slijmslijm

    Kan je geen Karma geven moet eerst mijn punten verdelen lol:D
     
    Ik moet er nog 1 voor ik de 1000 heb :( HELP ME!!!

    grapje, boeit me niks :')


    OT: best laat maar toch wat nog steeds mijn dag goed maakt: PR op deadlift, 100 kg :D
    dankzij hulp en tips en een geleende riem :D :o Zonder hen had ik het nooit kunnen doen
    slijmslijm

    het zou echt fijner lezen als je niet in het overgrote deel van je comments spoilers zou gebruiken
     
    Spoiler misbruik, smiley misbruik..

    Dat wordt nog wat met die Hell!
     
    http://articles.elitefts.com/traini...fins-3-step-fix-for-amits-world-record-squat/

    lol wat een grap dit

    I recently had the pleasure of working with IFBB Pro Amit Sapir as he preps for an all-time world record squat at GPA worlds in a few weeks. Amit had some obstacles to overcome based on his body structure and his past experience as an Olympic lifter. His squat pattern combined with his body structure simply would not allow him to physically hit depth, even with his hamstrings sitting on his calves. I took him all the way down to a 10-inch box but, due to the extreme leg dive and his massive leg size and small knees, he was still squatting high.

    de meerderheid van de semi-slimme dbbers weet wss wat er anders moet aan die squat om gemakkelijk diepte te halen maar chris duffin schrijft er een artikel over

    goed voorbeeldje van hoe 99.9% van de internetartikels tegenwoordig gewoon geschreven worden om interessant te doen en aandacht/views op je website te oogsten

    ---------- Toegevoegd om 23:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:30 ----------

    maarja de meerderheid ziet het verschil tussen goede informatie en een beetje gebrabbel om interessant te klinken niet dus ik denk niet dat we anytime soon van dit soort onzin af gaan komen
     
    Als ik het uit zet ben ik meestal ongesteld ;)
    of met me sig/ava bezig wat ik vrij vaak doe...

    hahaha ray

    die sig van jou is wel vaak een work in progress inderdaad vaak links die er nog niet staan of het niet doen ofzo :roflol:
     
    hahaha ray die sig van jou is wel vaak een work in progress inderdaad vaak links die er nog niet staan of het niet doen ofzo :roflol:
    Elk forum doe ik dit :o
    verander vaker me ava(sig) dan me onderbroeken :windup:


    aaa als ik maar bezig ben...
     
    Back
    Naar boven