MuscleMeat

Powerbuilding op een testoflesje en meer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Benchpress + 32 kilo chains total:
1x130
1x150 PR

Overhead Press
5x70
3x75
3x80

Hammer grip latpulldown:
10×90
10×90
7×90

Tegen leuning aan side raise, strikt
15x14
15x14
14x14
 
Zo doe je dat, PR's zetten in je cut.
 
Zo doe je dat, PR's zetten in je cut.

Ja toch. En ik was zelfs nog enigszins onder invloed omdat ik gisteravond een valium had genomen omdat mijn rug vast zat van die 350 deadlift :P
 
Ja toch. En ik was zelfs nog enigszins onder invloed omdat ik gisteravond een valium had genomen omdat mijn rug vast zat van die 350 deadlift :P

Ja dat was ik nog vergeten te vragen, dat is een deficit toch die je creëert qua hoogte bij de deadlift?
 
40cm box Safetybar squat + 48 kilo total chains:
12x 2x105 (50%)

(self note: ketting -15 schakels)

Speed pull + average band crosswise:
8x 1x165 (50%)

Cable pull through:
15x75
12x80
12x80

Lying unilateral leg curl:
10x35
10x35
10x35

Rope planks:
3 sets
 
Wanneer ga je weer een keer een overhead press 1RM poging doen? Ben wel benieuwd
 
Wanneer ga je weer een keer een overhead press 1RM poging doen? Ben wel benieuwd

Voorlopig niet. Die 3x80 was aardig pittig.
Weleens waar na een Max Effort gedaan te hebben, maar ik denk dat ik 1x100 OH misschien net of net niet haal. Ben wel plan hem weer wat vaker erin te gooien
 
tering jij bent sterk man! :( ik doe amper de helft :P
 
tering jij bent sterk man! :( ik doe amper de helft :P

thnx ;)

---------- Toegevoegd om 16:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:00 ----------

Bench Press + 16 kilo chains total:
8x 3x87,5 (50%)
(3 sets wide, 2 sets middle, 3 sets close)

Medium grip benchpress:
4x142,5 PR

Ik heb de 5 reps niet gehaald dus vanaf volgende week worden het weer triples op de normale benchpress

Reverse grip ez-bar tricep extention: + 16 kilo chains total:
8x50
10x45
8x40 -> dropset

Barbell Rows:
8x120
8x120
12x100

Ik heb hem nu eens wat strikter gedaan ipv gebruik maken van momentum.
Tis meteen een stuk zwaarder.

Sitting dumbell rear raise (thumbs down):
12x22
10x22
8x22

Hammer curl:
12x26
8x26
10x22 -> dropset
 
Voorlopig niet. Die 3x80 was aardig pittig.
Weleens waar na een Max Effort gedaan te hebben, maar ik denk dat ik 1x100 OH misschien net of net niet haal. Ben wel plan hem weer wat vaker erin te gooien

Ben ik toch nog ergens sterker in, zit nu op 110:p

Helaas wordt er nog weinig waarde gehecht aan de overhead press in de powerliftwereld omdat er zo makkelijk mee gecheat kan worden
 
Ben ik toch nog ergens sterker in, zit nu op 110:p

Helaas wordt er nog weinig waarde gehecht aan de overhead press in de powerliftwereld omdat er zo makkelijk mee gecheat kan worden

Ja ik heb eens een verhaal gelezen (weet niet of het waar is) dat het vroeger één van de powerlifts was totdat sommigen zo erg in hun riem leunde dat het bijna een staande benchpress werd.

Maaruh, nu moet ik die 110 kilo natuurlijk breken, dat snap je wel he :P haha j/k
Ik denk dat ik wel wat meer OH erin ga doen, maar tis niet zo mijn focus
 
Ben ik toch nog ergens sterker in, zit nu op 110:p

Helaas wordt er nog weinig waarde gehecht aan de overhead press in de powerliftwereld omdat er zo makkelijk mee gecheat kan worden

Daarom strongman daar komt de bench press op de 2e plaats (of amper)

Flinke block dl!!
 
Daarom strongman daar komt de bench press op de 2e plaats (of amper)

Flinke block dl!!

Thnx man. Wel weer met domme techniek gedaan omdat natuurlijk iedereen gaat staan kijken bij zo'n gewicht en ik dan koste wat het kost dat ding optil.
Voelde het daarna wel weer in mijn onderrug, maar niet zo erg als vorig jaar dat ik een maand lang last had :P

Hopelijk kan ik ergens volgende zomer 350 met nette techniek van de grond af.
Tegen die tijd hopelijk ook 250 squat zonder wraps en 185 bench ofzo zou mooi zijn

We moeten trouwens nog steeds een keer samen trainen Mike
we zitten nagenoeg op de zelfde gewichten (alleen ben ik bijna 10 jaar ouder :'( snik, hehe)
 
Ben ik toch nog ergens sterker in, zit nu op 110:p

Helaas wordt er nog weinig waarde gehecht aan de overhead press in de powerliftwereld omdat er zo makkelijk mee gecheat kan worden

110kg is ook nog vrij pussy hoor :P 100 trouwens helemaal!
 
Ja ik heb eens een verhaal gelezen (weet niet of het waar is) dat het vroeger één van de powerlifts was totdat sommigen zo erg in hun riem leunde dat het bijna een staande benchpress werd.

Maaruh, nu moet ik die 110 kilo natuurlijk breken, dat snap je wel he :P haha j/k
Ik denk dat ik wel wat meer OH erin ga doen, maar tis niet zo mijn focus

Was dat niet gewichtheffen? Daar had je de clean en press en sinds die weg is vanwege overarchen zijn er nu nog maar 2 lifts.
 
Was dat niet gewichtheffen? Daar had je de clean en press en sinds die weg is vanwege overarchen zijn er nu nog maar 2 lifts.

Zou ook nog kunnen idd
 
Ja ik heb eens een verhaal gelezen (weet niet of het waar is) dat het vroeger één van de powerlifts was totdat sommigen zo erg in hun riem leunde dat het bijna een staande benchpress werd.

Maaruh, nu moet ik die 110 kilo natuurlijk breken, dat snap je wel he :P haha j/k
Ik denk dat ik wel wat meer OH erin ga doen, maar tis niet zo mijn focus

Vind het alleen maar mooi als mensen mijn records breken. In mijn gym was ik al een koning toen ik 200kg deadliften. Motiveert me echt als ik iemand met gemak mijn 1RMs zie reppen, helaas gebeurd dat erg weinig in het echt. Mijn deadlift zit ook echt al een aantal maanden vast op 265kg, denk dat die veel sneller omhoog zou gaan als iemand zoals jij in mijn gym trainde die dat gewicht met gemak voor 10+ reps doet. Dan raak je toch gemotiveerd om harder te trainen. Heb trouwens het idee dat als ik elke week deadlift dat niet echt ten goede van mijn 1RM komt, vaak gaat die van mij juist omhoog als ik het een hele tijd niet doe. Dan kan ik er vaak wel 5-10kg bij doen


Maar denk dat OHP wel echt mijn lift wordt. Mijn doel is om 3 platen te OHPen, maar dat gaat nog een hele tijd duren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven