AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (32 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Mister10 maakte mn dag weer eens goed. Zou echt graag eens in het echt discussiëren met die vent.
    Ik heb echt met tranen van het lachen z'n posts gelezen :roflol: ongelooflijk.
     
    Mijn opa vroeg hoe het in de liefde gaat.. Ik zei ja niks eigenlijk opa.. Zegt hij : nee is er niks wat je een kick geeft? ???

    Ehm

    ik ben in te huren als model boyfriend voor 10 euro per uur + reiskosten

    dan verzin ik zelfs het verhaal van hoe we elkaar ontmoet hebben en vertel ik dit in geuren en kleuren aan je opa
     
    Ik heb echt met tranen van het lachen z'n posts gelezen :roflol: ongelooflijk.

    Eerst werd ik beetje pissig dat die zo arrogant kon zijn en iedereen dom noemde, maar daarna lachte ik me rot toen ik zag hoe ver het ging
     
    Ik heb echt met tranen van het lachen z'n posts gelezen :roflol: ongelooflijk.

    Ik snap überhaupt niet waarom jullie hem zo serieus nemen.

    Voor hetzelfde geld zit hij jullie allemaal dik te trollen.
     
    Hij geeft blijk van veel te veel emotional investment om aan het trollen te zijn.
     
    Ik snap überhaupt niet waarom jullie hem zo serieus nemen.

    Voor hetzelfde geld zit hij jullie allemaal dik te trollen.

    Totaal niet, dan ga je niet websites maken en zo gebrand op alles reageren. Plus er is absoluut niks grappigs aan om grootheidswaanzin te pretenderen en daarbij iedereen te kleineren.

    En ik neem hem absoluut niet serieus, wil hem alleen in de zeik nemen. Daarom zou ik graag in het echt met hem willen discussiëren. Weet zeker dat die na een paar minuten kwaad wordt en met stemverheffing gaat praten.
     
    Totaal niet, dan ga je niet websites maken en zo gebrand op alles reageren. Plus er is absoluut niks grappigs aan om grootheidswaanzin te pretenderen en daarbij iedereen te kleineren.

    En ik neem hem absoluut niet serieus, wil hem alleen in de zeik nemen. Daarom zou ik graag in het echt met hem willen discussiëren. Weet zeker dat die na een paar minuten kwaad wordt en met stemverheffing gaat praten.

    Kommop Eddine :roflol:
     
    Ik snap überhaupt niet waarom jullie hem zo serieus nemen. Voor hetzelfde geld zit hij jullie allemaal dik te trollen.

    ken nog wel iemand
     
    lol red alert aware
     
    Kommop Eddine :roflol:

    Is niet lastig hoor om iemand die niks duidelijk kan uitleggen kwaad te maken. Gewoon continu vragen wat ze bedoelen met bepaalde dingen en of ze het in jip en janneke taal kunnen uitleggen.
     
    Back
    Naar boven