Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (38 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • zonder ergens aan mee te doen een boek gewonnen bij body&fit

    swag
     
    Yes, happy hour in de gaybar!

    tumblr_n47d7f7uFv1rt5pgzo1_400.gif

    Het is wotandag, moet je niet bidden?
     
    Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat mister10 een pathologische leugenaar is die gewoon heel goed kan googlen.
     
    Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat mister10 een pathologische leugenaar is die gewoon heel goed kan googlen.
    Ik probeerde z'n diploma's te valideren. Kan gewoon niet in Belgie :roflol: Alleen als je toestemming hebt van de persoon in kwestie en dit kunt aantonen. Ofwel; je kunt gewoon frauden dat je welke diploma hebt dan ook daar in Belgie, zolang je maar geen toestemming geeft om dit te laten valideren.

    Ik heb 30 MSc's en 20 PhD's van de Universiteit Antwerpen.
     
    Ik probeerde z'n diploma's te valideren. Kan gewoon niet in Belgie :roflol: Alleen als je toestemming hebt van de persoon in kwestie en dit kunt aantonen. Ofwel; je kunt gewoon frauden dat je welke diploma hebt dan ook daar in Belgie, zolang je maar geen toestemming geeft om dit te laten valideren.

    Ik heb 30 MSc's en 20 PhD's van de Universiteit Antwerpen.

    Vraag dan gewoon toestemming aan Mister10?
     
    Ik probeerde z'n diploma's te valideren. Kan gewoon niet in Belgie :roflol: Alleen als je toestemming hebt van de persoon in kwestie en dit kunt aantonen. Ofwel; je kunt gewoon frauden dat je welke diploma hebt dan ook daar in Belgie, zolang je maar geen toestemming geeft om dit te laten valideren.

    Ik heb 30 MSc's en 20 PhD's van de Universiteit Antwerpen.

    ik heb er 350

    plebejer
     
    Vraag dan gewoon toestemming aan Mister10?
    Nee, daarvoor boeit het me echt te weinig. Die master informatica MOET alleen gelogen zijn :roflol:
     
    Het feit dat ze zich telkens zo aangevallen voelen is niet omdat ze zo zeker van hun spul zijn
     
    Back
    Naar boven