Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (32 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ah kijk, weer wat geleerd. Dan zal ik voor de lieve mensjes ook eens wat punten uitdelen. Vond het voorheen maar nonsens.
     
    Vandaag nog potje besteld, wordt collectors item als het straks uit de handel wordt genomen


    Wat heb jij eigenlijk een rare ava
     
    Ik had het geluk dat ik 2 'wheypakketten' heb kunnen binnenslepen voordat ze offline werden gehaald vanwege een foutieve prijs op de site. 2 dozen perfection bars, 2x2,3kg whey perfection en 2x multi voor 49,00. Wat weet je van die tuigleven?
     
    Ik had het geluk dat ik 2 'wheypakketten' heb kunnen binnenslepen voordat ze offline werden gehaald vanwege een foutieve prijs op de site. 2 dozen perfection bars, 2x2,3kg whey perfection en 2x multi voor 49,00. Wat weet je van die tuigleven?

    Dit? De helft zal wel in de afvalbak belanden op den duur

    14se9uw.png
     
    Die vitamines eet ik sowieso niet en die repen verwacht ik ook weinig van

    Mwuah, heb nu 2x mass bars besteld en die zijn serieus goed te eten. Maar het is natuurlijk helemaal lucratief om ze gewoon te verkopen voor 1 euro per stuk. Heb je mooi een pot whey voor 14 euro :D
     
    Mwuah, heb nu 2x mass bars besteld en die zijn serieus goed te eten. Maar het is natuurlijk helemaal lucratief om ze gewoon te verkopen voor 1 euro per stuk. Heb je mooi een pot whey voor 14 euro :D

    Ja was sowieso goede prijs
     
    Israel=
    Isis Ra El
    Maria Jezus God
    Venus Zon Saturnus

    mindfuck.gif
     
    ik heb het privilege om binnen enkele minuten in deze kou 2.5 ton(in zakken van 25kg) manueel te lossen.
     
    2.5 ton wat? Cocaine? Als ik de helft mag houden, No problemo!
     
    Back
    Naar boven