MuscleMeat

Powerbuilding op een testoflesje en meer (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoon nog steeds PR's in de cut haha. Netjes hoor!

Ja gaat echt lekker. Vorige keer had ik op de bench ook PR's maar ging ik met squatten ineens ver achteruit.
Heb het idee dat mijn core spieren nu een heel stuk steviger zijn dus dat mijn romp niet zo dik hoeft te zijn voor stabilisatie bij het gewicht dat ik momenteel kan squatten. Daarbij komt ook dat ik wat overtuigender onder parallel squat.
 
Ik denk dat het helemaal niks voor mijn bench zal doen aangezien dat mijn ervaring is, maar wie weet als ik er echt heel sterk in wordt. Sowieso lijkt het mij wel leuk als ik ook iets van 140 daarop kan

Ben je eigenlijk wel aan je stand verplicht, je hebt immers minstens 25kg meer spiermassa dan mij:p
 
Ja gaat echt lekker. Vorige keer had ik op de bench ook PR's maar ging ik met squatten ineens ver achteruit.
Heb het idee dat mijn core spieren nu een heel stuk steviger zijn dus dat mijn romp niet zo dik hoeft te zijn voor stabilisatie bij het gewicht dat ik momenteel kan squatten. Daarbij komt ook dat ik wat overtuigender onder parallel squat.

Opzich niet heel gek lijkt me, dat als je qua volume wat omlaag gaat, maar qua spiermassa hetzelfde blijft dat je dan een stuk stabieler bent.
Hoe zit het met andere lifts?
 
Bench Press + 16 kilo chains total:
8x 3x87,5 (50%)
(3 sets wide, 2 sets middle, 3 sets close)

Benchpress:
3x140 (PR was 3×150)

Decline dumbell rollback extensions:
12x26
9x28
7x28

Kroc row:
18x40
15x40
12x40

band pullaparts
3 sets

---------- Toegevoegd om 16:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:07 ----------

Opzich niet heel gek lijkt me, dat als je qua volume wat omlaag gaat, maar qua spiermassa hetzelfde blijft dat je dan een stuk stabieler bent.
Hoe zit het met andere lifts?

Ik blijf overal PR's op halen
 
Net een 4 punten vetmeting laten doen en ik zit op 14,5% waarvan het meeste op mijn rug zit.
Aan de voorkant lijkt het wel onder de 12% te zitten namelijk
 

Kun je na gaan, dan was dit 130 kilo met 18% vet

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ff rug foto erbij, dan zie je dat die niet zo gedefinieerd is:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Wtf is dat 18? Ik ga dalijk huilen :( ik zit lager als 18% en men abs zijn bij lange niet zo zichtbaar :o

Wel brute foto btw :p
 
Damn animal!
Heb niet veel verstand van VP schatten maar op basis van die foto lijkt t wel lager dan 18 inderdaad.
 
Ik heb hetzelfde. Op bi/tri en onderbuik zit weinig, maar op mijn rug pakken ze makkelijk 10-15mm.
 
Kun je na gaan, dan was dit 130 kilo met 18% vet

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ff rug foto erbij, dan zie je dat die niet zo gedefinieerd is:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

J/k bro, ben wss dikker dan jou.. :D
 
Ben het cutten wel weer beetje zat :P ik ga nog 4 weken iets boven onderhoud zitten en T3 eruit gooien en dan ga ik weer eens een tijdje cruisen/bridgen/trten
 
Ben het cutten wel weer beetje zat :P ik ga nog 4 weken iets boven onderhoud zitten en T3 eruit gooien en dan ga ik weer eens een tijdje cruisen/bridgen/trten

Jij cruist toch op 500mg? Krijg je nooit bloeddrukproblemen? Lees altijd op Amerikaanse forums dat al die lui die op een hogere dosis cruisen ook bloeddrukmedicijnen ernaast moeten lopen en vaak rare bloedwaarden hebben als ze die testen
 
Jij cruist toch op 500mg? Krijg je nooit bloeddrukproblemen? Lees altijd op Amerikaanse forums dat al die lui die op een hogere dosis cruisen ook bloeddrukmedicijnen ernaast moeten lopen en vaak rare bloedwaarden hebben als ze die testen

Ik cruise op maximaal 250mg per week.
 
geloof er nog steeds geen reet van dat dat 18% was... maargoed ;-) misschien valt het minder op als je zo lang bent.
 
geloof er nog steeds geen reet van dat dat 18% was... maargoed ;-) misschien valt het minder op als je zo lang bent.

Ik denk dat het wel klopt want mijn rug is "veel" vetter dan mijn voorkant.
Maar vind het wel weer goed zo.

Ik kreeg gister een beetje de schrik dat de PR's zouden gaan stoppen als ik nog droger zou worden en ik had weer plannen om op bepaalde plekken wat massa te kweken etc, vandaar dat ik nog even een maand ga bulken. Dan begin maart ofzo weer zoveel test erin :)
 
nou ja... het gaat er uit eindelijk om hoe je eruit ziet ;-)
 
nou ja... het gaat er uit eindelijk om hoe je eruit ziet ;-)

Dat is niet geheel onbelangrijk aangezien ik er niet uit wil zien zoals de meeste powerlifters, maar mijn voornaamste doel is kracht.

---------- Toegevoegd om 16:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

Safetybar squat + 48 kilo chains total:
1x170
1x190
1x200 PR
3x150 (2 sec paused)
3x150 (2 sec paused)

Safetybar goodmorning + 48 kilo chains total:
5x110
5x120
5x120

Reverse hyper:
14x80
14x80
14x80

Lying leg raise:
20x
18x
14x

Daarna wat setjes brachialis getraind.
Kreeg na die ene keer lowbar squat na een paar dagen toch ineens weer pijn in mijn linkerarm
en kreeg van mijn fysio de tip om de brachialis aan te sterken. Hopelijk werkt het!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven