Fitness Seller

Sports Pancakes - Body & Fit Sports Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Onze Sports Pannenkoek bevat hoogwaardige eiwitten in combinatie met complexe koolhydraten. Super voeding voor sporters! Perfect als je traint voor betere prestaties en spieren. Sports Pancakes zijn zowel warm als koud heerlijk en ideaal om te eten op elk moment.

    Kenmerken Sports Pancakes:
    - 30 pannenkoeken per verpakking
    - Pure hoogwaardige eiwitten
    - Nagenoeg suikervrij
    - Zowel warm als koud heerlijk
    - Onverslaanbare prijs - kwaliteit!

    Sports Pancakes bevatten alleen de allerbeste eiwitten - Onze Sports Pancakes bevatten whey eiwitten, milk protein, calcium caseinate en egg protein. Dit zijn de allerbeste eiwitten. Elke dosering Sports Pancakes bevat maar liefst 16.5 gram van deze hoogwaardige eiwitten.

    Sports Pancakes bevatten alleen de allerbeste koolhydraten - voornamelijk pure complexe koolhydraten uit havermeel oftewel Fine Oats. Fine Oats is een premium bron van gezonde complexe koolhydraten. Complexe koolhydraten zijn de belangrijkste energiebron voor iedere sporter. De complexe koolhydraten uit Fine Oats worden beter en meer gelijkmatig opgenomen door het lichaam en leveren meer en langdurig energie voor het lichaam. Fine Oats bevatten daarnaast van nature veel voedingsvezels en zijn ook een natuurlijke bron van belangrijke vitamines en mineralen.

    Super voeding op elk moment - onze speciale Sports Pancakes zijn eigenlijk op elk moment geschikt als hoogwaardige energie- en eiwitrijke maaltijd. Sport Pancakes zijn perfect geschikt als ontbijt, lunch, tussendoor of voor de training.

    Zeer gemakkelijk en snel - Sports Pancakes zijn heel gemakkelijk en snel te maken. Het enige wat je hoeft te doen is de kant & klare Sports Pancake mix te mengen met 130 ml water (in een shakebeker, even schudden en klaar). Daarna giet je het beslag in een koekenpan. Even lekker laten bakken en klaar in enkele minuten! Makkelijker en sneller kan niet!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Meerdere malen gebakken nu/ongeveer 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Erg lekker!
  • Welke dosis heb je gebruikt? 50 gram + 130 gram water
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Vriendelijke service, persoonlijk advies, snelle verzending, gratis samples/goodies
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 9.50 Euro voor 750 gram
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, zie review

Mijn review:

Als je 50 gram van de sport pancake mengt met 130 ml water mengt mixt het heel makkelijk, bij het mengen komt er al een lekkere licht zoete geur van havermout vrij. Je kan ervoor kiezen om of 2 dunne pannenkoekjes ermee te bakken of 1 dikkere, zelf houd ik van een wat dikkere pannenkoek. Even een pan met een klein beetje olie opwarmen en dan op gemiddeld vuurtje bakken, omdraaien als de bodem ''gaar'' is... En hup perfecte pannenkoek! Als de pannenkoek gaar is ruik je duidelijk een lekkere licht zoete havermout geur, en ook de smaak is ontzettend lekker! Een beetje een licht zoete havermout/pannenkoeken smaak - de pannenkoek zelf is zonder topping of beleg alleen al lekker - maar nog lekkerder met iets erop! Ik vind het zelf een ideale 'snack/maaltijd' voor tussendoor of na het sporten. het is een goeie combinatie van eiwitten en goeie koolhydraten en ook gewoon ontzettend lekker :D Ik ben fan :D ook een foto erbij, tis miss niet de meest lekkere looking plate.. had em al in stukken gesneden om te eten.. maar lekkerrrr :D

IMG_3055.jpg
 
Hey eindelijk een review over Sport pancakes.
Ik heb er al een zak van op. Echt goeie smaak, vergelijkbaar met echte pannekoeken (je weet wel, die supermarkt dingen zonder beduidende voedingswaarden :D)

Blijvertje voor de afwisseling!
 
Hey eindelijk een review over Sport pancakes.
Ik heb er al een zak van op. Echt goeie smaak, vergelijkbaar met echte pannekoeken (je weet wel, die supermarkt dingen zonder beduidende voedingswaarden :D)

Blijvertje voor de afwisseling!

Helemaal mee een, door de structuur lijken ze indd meer op die pannekoeken en ze zijn ook iets makkelijker te bereiden vind ik als de normale pancakes :)
 
Helemaal mee een, door de structuur lijken ze indd meer op die pannekoeken en ze zijn ook iets makkelijker te bereiden vind ik als de normale pancakes :)

Mee eens! Sports Pancakes kunnen bijna niet mislukken. Zelf voor een keukenheld op sokken like me :D

Bart
 
Mee eens! Sports Pancakes kunnen bijna niet mislukken. Zelf voor een keukenheld op sokken like me :D

Bart

Gewoon vuur lekker laag zetten en een goeie pan gebruiken.
Maar dat geldt voor iedere pannenkoek :)

Ik bak deze als een trein, 10 tegelijk HATSEE :D
 
Zijn mijn favo pannenkoeken! Pot alweer op chips! Perfecte combo van eiwitten en kh
 
Sports Pancakes bakken zijn makkelijker dan je denkt, zo verslavend dat de verpakking zomaar leeg is! Ik doe er laatste tijd zelf één of twee eitjes bij om wat extra eiwitten en vetten toe te voegen! Zo kan ik heerlijk varieren in de voedingswaarden :)

Kenmerken Sports Pancakes:
- 30 pannenkoeken per verpakking
- Pure hoogwaardige eiwitten
- Nagenoeg suikervrij
- Zowel warm als koud heerlijk
- Onverslaanbare prijs - kwaliteit!


Ralf
 
Net een grote pot binnen, ik kan er weer tegen aan... jammmm :)
 
Net een grote pot binnen, ik kan er weer tegen aan... jammmm :)

Ik had ze laatste gemaakt met wat extra eitjes erin, en met bakken wat rozijntjes, kaneel en appels erin.

FUACCKK :eating:
 
Ik had ze laatste gemaakt met wat extra eitjes erin, en met bakken wat rozijntjes, kaneel en appels erin.

FUACCKK :eating:

DBB-diner bij jou thuis binnenkort? :meal:

Bart
 
Back
Naar boven