Fitness Seller

Onafhankelijke labtest Whey Perfection (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb best wel wat zitten bestellen aan whey via BF, krijg ik nu gratis whey ofso? Iets gratis altijd mooi

Je kan beter fatsoenlijk gaan eten ipv schooien om gratis whey.
 
Heb best wel wat zitten bestellen aan whey via BF, krijg ik nu gratis whey ofso? Iets gratis altijd mooi

We komen later deze week hier op terug. (heb helaas nog geen exact tijdstip)
 
och een schepje whey extra in je shakie, fixe korting krijgen van body&fitshop en ik klaag nergens meer over :)
 
och een schepje whey extra in je shakie, fixe korting krijgen van body&fitshop en ik klaag nergens meer over :)

Er komt een compensatie. Dat kan ik beloven. Hoe precies moet ik helaas op terug komen. zodra ik het weet meld ik mij
 
Heb best wel wat zitten bestellen aan whey via BF, krijg ik nu gratis whey ofso? Iets gratis altijd mooi
Je kan beter fatsoenlijk gaan eten ipv schooien om gratis whey.
Wat verwacht je van iemand met dakloos als forum naam..!:rolleyes:

Mensen die nu zitten te zeuren om gratis samples en korting zijn vast de mensen die whey perfection kochten in plaats van isolaat.. omdat het meer voor minder is :p
 
Ik ben een belg. Hoort er gwn bij als je jarenlang "bedrogen" wordt. Niet meer dan eerlijk lijkt mij.
Ok de whey wordt nu wel strikt gecontroleerd, dat wil ik zkr geloven. Maar ik stel me ook wel vragen bij die 100 verschillende soorten multivitamienen die jullie maken voor werkelijk een paar euro's.. Terwijl je deze in andere shops toch wel een pak duurder tegenkomt. Zelfde geldt eigenlijk voor al jullie supps van het huismerk.

De kracht van placebo is sterker dan 1000mg vitamine D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat verwacht je van iemand met dakloos als forum naam..!:rolleyes:

Mensen die nu zitten te zeuren om gratis samples en korting zijn vast de mensen die whey perfection kochten in plaats van isolaat.. omdat het meer voor minder is :p

En jij bent vast iemand die zich heel slim voelt omdat ie isolaat eet ipv whey perv
 
Dat is veel! Het is zo dat Aminlabs amino's heeft toegevoegd. Zal per smaak verschillen. Zal tussen 5-7.5 procent zijn. Dit is niet goed te praten. We gaan ons uiterste best doen om het vertrouwen in ons te herstellen en dit te compenseren. Hierover heb ik helaas nog geen helder beeld.

Leg eens uit hoe het kan dat toevoegen van 7.5% amino's tot bijna 20% minder eiwit leid?


Wiskunde is nooit mijn sterkste vak geweest. Hartelijke dank voor de toelichting alvast.
 
Leg eens uit hoe het kan dat toevoegen van 7.5% amino's tot bijna 20% minder eiwit leid?


Wiskunde is nooit mijn sterkste vak geweest. Hartelijke dank voor de toelichting alvast.

Jou opmerkingen worden vaak genegeerd door b&f, wil dit ook graag weten
 
En jij bent vast iemand die zich heel slim voelt omdat ie isolaat eet ipv whey perv

ja man! ik zou er bijna nog een extra shake van gaan drinken zo slim voel ik me

on topic: ik ben ook wel benieuwd waarom er niet op pcvyper word gereageerd..
 
Leg eens uit hoe het kan dat toevoegen van 7.5% amino's tot bijna 20% minder eiwit leid? Wiskunde is nooit mijn sterkste vak geweest. Hartelijke dank voor de toelichting alvast.

Ik kan alleen uitleggen hoe het is. De toevoeging van de 5%-7.5% amino's, dat zal per smaak verschillen. Geeft ook dat percentage minder eiwit omdat je dat niet mag meerekenen in eiwit. Dat is ook wat aangegeven wordt. Daarnaast hebben ze choco gepakt omdat dat altijd al het laagste eiwitpercentage geeft. Dat kwam ook lager uit. Zo rond de 70-72 % uit mijn hoofd. (daar komt echter wel nagenoe elk merk op uit bij de smaak choco) Dat zal echter voor alle merken gelden. Het punt zit in de toevoeging van die aminozuren en dat is niet goed te praten. Dit had ik beter moeten controleren daar dit uiteindelijk mijn verantwoording is. Hierbij ook. Datafile voor het eiwit in puur whey
 
Ik kan alleen uitleggen hoe het is. De toevoeging van de 5%-7.5% amino's, dat zal per smaak verschillen. Geeft ook dat percentage minder eiwit omdat je dat niet mag meerekenen in eiwit. Dat is ook wat aangegeven wordt. Daarnaast hebben ze choco gepakt omdat dat altijd al het laagste eiwitpercentage geeft. Dat kwam ook lager uit. Zo rond de 70-72 % uit mijn hoofd. (daar komt echter wel nagenoe elk merk op uit bij de smaak choco) Dat zal echter voor alle merken gelden. Het punt zit in de toevoeging van die aminozuren en dat is niet goed te praten. Dit had ik beter moeten controleren daar dit uiteindelijk mijn verantwoording is. Hierbij ook. Datafile voor het eiwit in puur whey

Je hebt ons nu wel overtuigd dat je het niet begrijpt, vraag ajb aan pcpijper of ie het je uit wil leggen
 
Hoe weet je dan dat die nieuwe whey die je nu aanbied wél goed is? :???

We hebben alle smaken die we hadden staan retour gezonden. Er staat dus niks meer wat het kan betreffen. Ze krijgen 1 kans. Daarnaast zullen we onderhand op wekelijkse basis de aminoprofielen gaan en blijven testen. Dat moet in de toekomst uitsluiten dat het nog een keer kan gebeuren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven