Fitness Seller

Onafhankelijke labtest Whey Perfection

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat raar, iemand wist het bij jullie vorige maand al:
Als het 1-2 gram was geweest voor smaak dan hadden ze het niet gemeld initieel maar dat hadden we dan kunnen communiceren en zelf een beslissing kunnen nemen. Uit de test begrijp ik dat het (ze hebben waarschijnlijk de slechts uitkomende smaak genomen.) tot 7.5 procent kan zijn. En nee, ik heb het nooit durven vermoeden. Daarom was ik ook zo woest maar dat is geen oplossing. Nu kan ik alleen keihard werken om alles te herstellen en jullie vertrouwen terug te winnen. Meer kan ik er nu helaas niet van maken.
 
Als het 1-2 gram was geweest voor smaak dan hadden ze het niet gemeld initieel maar dat hadden we dan kunnen communiceren en zelf een beslissing kunnen nemen. Uit de test begrijp ik dat het (ze hebben waarschijnlijk de slechts uitkomende smaak genomen.) tot 7.5 procent kan zijn. En nee, dat heb ik nooit durven vermoeden. Daarom was ik ook zo woest maar dat is geen oplossing. Nu kan ik alleen keihard werken om alles te herstellen en jullie vertrouwen terug te winnen. Meer kan ik er nu helaas niet van maken.
Alsof je dat niet ff kon vragen toen dat kwam uit die test van de UM waaruit exact hetzelfde bleek.
 
Hey wat grappig, op pagina 27 post Ilco nog dat hij het echt eerlijk niet wist.

En dat heeft hij de hele dag volgehouden.

Mss beter stoppen met posten Ralf voordat je morgen weer dingen aan de CEO kan uitleggen.

Om eerlijk te zijn hoeven beide statements niet persé tegenstrijdig te zijn. Ze konden in eerste instantie inderdaad geen idee hebben dat aminozuren werden gebruikt als "smaakaroma", maar door overleg na het eerst verschenen rapport kan Aminolabs verklaard hebben dat dit wel gebeurde, maar dat de aminozuren niet meetelden voor het totale eiwitgehalte. Naar nu blijkt is dat dus wel zo.

Of zie ik nu iets over het hoofd???
 
Alsof je dat niet ff kon vragen toen dat kwam uit die test van de UM waaruit exact hetzelfde bleek.

Ik heb dat in twijfel getrokken. Door emotie en woede. Deze test klopt onomstotelijk en is rechtstreeks bij ons bestelt. Dus ja achteraf heb je helemaal gelijk. Vooraf ook maar ik heb dat te laat ingezien.
 
Alsof je dat niet ff kon vragen toen dat kwam uit die test van de UM waaruit exact hetzelfde bleek.

Ze waren overmand door emotie toen. Ze ervoeren het al die tijd als een persoonlijke aanval.



Maar op pagina 27 is vanmiddag nog gepost, nadat het officiele excuus al was gegeven. En toen was het excuus weer dat hij het echt eerlijk niet wist en wel eens een hartig woordje met AMINOLABS zou gaan spreken.
 
Mijn allerlaatste post hier (op DBB), ja. Heb me tijd genoeg verspild aan deze onzin, tijd om wat anders te gaan doen.

Huh

Hoezo dan

dit was helemaal niet mijn bedoeling :roflol:
 
Ik heb dat in twijfel getrokken. Door emotie en woede. Deze test klopt onomstotelijk en is rechtstreeks bij ons bestelt. Dus ja achteraf heb je helemaal gelijk. Vooraf ook maar ik heb dat te laat ingezien.
Word ik nu jullie senior chemical analyst en director van jullie R&D afdeling?

PS wordt mijn avatar nu van jullie dartbord in de kantine verwijderd?
 
Ik denk dat het beter is om NU te stoppen met posten, de helft wordt nog steeds genegeerd en de anderen helft krijgt weer z'n vaag antwoord...
 
Om eerlijk te zijn hoeven beide statements niet persé tegenstrijdig te zijn. Ze konden in eerste instantie inderdaad geen idee hebben dat aminozuren werden gebruikt als "smaakaroma", maar door overleg na het eerst verschenen rapport kan Aminolabs verklaard hebben dat dit wel gebeurde, maar dat de aminozuren niet meetelden voor het totale eiwitgehalte. Naar nu blijkt is dat dus wel zo. Of zie ik nu iets over het hoofd???
Nee. En nogmaals want dit is mijn eer en geweten. Ik heb 15 jaar keihard gewerkt om Body & Fit op te bouwen. Ik heb altijd de beste producten willen brengen voor de beste prijs. heel duidelijk ik wist het niet. Ik ben ermee geconfronteerd en heb niet goed gereageerd. Ik had beter moeten reageren en in eerste instantie controleren En ik snap dat ik verantwoordelijk ben. Dit heeft mij persoonlijk keihard geraakt en dat is geen zielig verhaal. Ik hoop dat jullie mij de kans geven jullie vertrouwen te herstellen. Daarop kan ik alleen nu mijn woord geven en het in de toekomst hoop ik aan jullie bewijzen.
 
Ik denk dat het beter is om NU te stoppen met posten, de helft wordt nog steeds genegeerd en de anderen helft krijgt weer z'n vaag antwoord...

:roflol::roflol:

Heb jij een geestelijke beperking?
 
Huh

Hoezo dan

dit was helemaal niet mijn bedoeling :roflol:

Aa man jij loopt iedwereen op te fokken, kap er nou is mee.
nu zijn we eric ook al kwijt..:mad:


























:windup::roflol::roflol:
Dat dat serieus genomen wordt OMFG LAMA
 
Ze waren overmand door emotie toen. Ze ervoeren het al die tijd als een persoonlijke aanval.

Maar op pagina 27 is vanmiddag nog gepost, nadat het officiele excuus al was gegeven. En toen was het excuus weer dat hij het echt eerlijk niet wist en wel eens een hartig woordje met AMINOLABS zou gaan spreken.

Het hele bedrijf was wekenlang overmand door emotie.... niemand had het kleinste vermoeden dat de test misschien wel eens (deels) zou kunnen kloppen....
 
Word ik nu jullie senior chemical analyst en director van jullie R&D afdeling? PS wordt mijn avatar nu van jullie dartbord in de kantine verwijderd?
We gaan erover denken. Van het dartbord weet ik nog niet:D

---------- Toegevoegd om 18:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:41 ----------

Het hele bedrijf was wekenlang overmand door emotie.... niemand had het kleinste vermoeden dat de test misschien wel eens (deels) zou kunnen kloppen....


En dat was heel dom. keiharde les
 
Om eerlijk te zijn hoeven beide statements niet persé tegenstrijdig te zijn. Ze konden in eerste instantie inderdaad geen idee hebben dat aminozuren werden gebruikt als "smaakaroma", maar door overleg na het eerst verschenen rapport kan Aminolabs verklaard hebben dat dit wel gebeurde, maar dat de aminozuren niet meetelden voor het totale eiwitgehalte. Naar nu blijkt is dat dus wel zo.

Of zie ik nu iets over het hoofd???

Eerst zeiden ze dit
Origineel gepost door Body en Fitshop Bekijk Post
Voor de duidelijkheid. Glycine wordt niet meegenomen in het eiwitgehalte wat wij claimen. Het komt voor in het smaakaroma maar wordt dus ook als flavour gedeclareerd. Het eiwitgehalte is dus zonder flavour/glycine. Puur de eiwitten aanwezig in de pot om het simpel aan te geven.

Dat ze wisten dat het in het smaakaroma voorkomt.

En later dit:

Dat ze amino's konden toevoegen voor smaak wist ik niet. En ook dat is eerlijk en echt hoe het is van mijn kant.
 
Wil iemand lid worden van me Club ??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven