AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (42 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Lol, samba met de eierstokken.


    Heb je nog een goede regeling kunnen treffen voor de restschuld dan?

    Vraag me af hoe dat gaat. Wat voor rente betaal je daar dan over?
     
    Bod op mijn huis geaccepteerd.. Heeft 14 maanden te koop gestaan en dit waren de 2e kijkers. Ik verkoop met een dik verlies, maar heb geen zin om nog een jaar te wachten er staat er 1 naast me die samba aan het spelen is met der eierstokken dus die zal wel een parasietje willen hebben.

    En geld is ook maar geld, komt wel weer goed :D

    :roflol:
     
    Lol, samba met de eierstokken.


    Heb je nog een goede regeling kunnen treffen voor de restschuld dan?

    Vraag me af hoe dat gaat. Wat voor rente betaal je daar dan over?

    Financieer ik mee met volgende hypotheek. Dus stel dat ik 10k schuld hou en mijn volgende huis kost 100k, word mijn hypotheek 110k (zolang ik dat kan betalen). Zo is het mij uitgelegd in ieder geval.
     
    Financieer ik mee met volgende hypotheek. Dus stel dat ik 10k schuld hou en mijn volgende huis kost 100k, word mijn hypotheek 110k (zolang ik dat kan betalen). Zo is het mij uitgelegd in ieder geval.

    aha, duidelijk, tnx!
     
    tyfus


    yolololo

    2e tentamen gehaald

    amper naar college geweest en niet geleerd :( nu nog een 6 halen voor het project en nog 5 punten binnen swek swek

    leef de leef
     
    dit lezen op fb
    Strength and subsequent Hypertrophy is a product of a FORCE/TENSION and WORK VOLUME stimulus.

    NOT a lower tension, lower work, lower intensity, greater DURATION set with the same load. Training with Volitionally Slow rep speed reduces the basic stimuli across the board.

    Using the same load slower simply IS NOT the question. When you train effectively, you employ a HIGHER LOAD, perform MORE REPS (Work Volume) and this is the GREATER Stimulus.

    That is why.
     
    dit lezen op fb



    ja man, high weight high rep shit form is where its at.

    slow en controlled is voor pussy's die volgend jaar nog willen kunnen lopen.
     
    ja man, high weight high rep shit form is where its at.

    slow en controlled is voor pussy's die volgend jaar nog willen kunnen lopen.

    als dit een srs reactie is adviseer ik je voor je eigen bestwil of de ziekste kennis gains wat betreft training ooit te gaan maken of je programming te laten doen door iemand die het wel begrijpt

    als het niet srs was haha goeie!
     
    Bod op mijn huis geaccepteerd.. Heeft 14 maanden te koop gestaan en dit waren de 2e kijkers. Ik verkoop met een dik verlies, maar heb geen zin om nog een jaar te wachten er staat er 1 naast me die samba aan het spelen is met der eierstokken, dus die zal wel een parasietje willen hebben.

    En geld is ook maar geld, komt wel weer goed :D

    Lekker voor je
     
    Eindelijk 100kg BW aangetikt vanochtend :)
     
    Dikke baardgains gemaakt :o

    29bdnaw.png
     
    Ziet er juicy uit Hoody, netjes!
     
    Back
    Naar boven