Ja, dat jullie actie hebben ondernomen hebben we gemerkt:
- Ontkennen dat er iets aan de hand was, want de fabrikant had het zelf ook getest en de uitslag was goed.
- De test proberen onderuit te halen door vraagtekens te zetten bij de kwaliteit van de test en bij de bedoelingen van de opdrachtgevers van de test.
- Beschuldigingen van laster, smaad.
- Facebook inschakelen om onwelgevallige topics te verwijderen.
- Roepen: einde discussie, we reageren niet meer.
Toen pas?
Is dat niet de verkeerde volgorde? Moet je niet eerst de labanalyses afwachten om te weten of het nu wel goed is gedaan door Aminolabs, voordat je iets online zet en gaat verkopen? Of was het commerciële belang groter om zo snel mogelijk de verkoop van de Whey Perfection weer op gang te krijgen?
Vraagje: is de fructose er nu uitgehaald? Op jullie website staat daar geen informatie over, sterker nog, de hele ingrediëntendeclaratie en samenstelling is weg! Wat staat er dan op de potten? Gebruiken jullie nog de oude labels met daarop de verkeerde informatie? Dat zou een economisch delict zijn!