Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Einde valt vies tegen man, verder vond ik het wel een mooie (deel van de) film.

Ik verklap niks.
Haha inderdaad, wanneer Bilbo van die berg af flikkert.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Haha inderdaad, wanneer Bilbo van die berg af flikkert.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Out voor de komende uren. Wat voor verdorven persoon gaat er met opzet de lol van anderen verpesten. Sneu.
 
Vandaag tijdens de training...

Ik was aan het opwarmen op de bench, tussen de sets door keek ik effe door het raam naar buiten.
Link van me stond een blonde chick een oefening te doen. Ik hoor opeens iets en draai me om.

En wat de fak zie ik... de stang is half naar beneden gedonderd.
Geen idee hoe ze het voor me kaar kreeg, maar volgens mij stootte ze zich er tegen.
 
Vandaag tijdens de training...

Ik was aan het opwarmen op de bench, tussen de sets door keek ik effe door het raam naar buiten.
Link van me stond een blonde chick een oefening te doen. Ik hoor opeens iets en draai me om.

En wat de fak zie ik... de stang is half naar beneden gedonderd.
Geen idee hoe ze het voor me kaar kreeg, maar volgens mij stootte ze zich er tegen.

Beetje disappointing verhaal. Ik had het liever zo gezien.

Ik was aan het opwarmen op de bench, tussen de sets door keek ik effe door het raam naar buiten.
Link van me stond een blonde chick een oefening te doen. Ik hoor opeens iets en draai me om.

En wat de fak zie ik... ze ligt op me te dry humpen.
Geen idee hoe ze het voor me kaar kreeg, maar ik kreeg een boner en benchte 100kg 10 reps.
 
Vandaag tijdens de training...

Ik was aan het opwarmen op de bench, tussen de sets door keek ik effe door het raam naar buiten.
Link van me stond een blonde chick een oefening te doen. Ik hoor opeens iets en draai me om.

En wat de fak zie ik... de stang is half naar beneden gedonderd.
Geen idee hoe ze het voor me kaar kreeg, maar volgens mij stootte ze zich er tegen.

tl;dr
 
En wat de fak zie ik... ze ligt op me te dry humpen.
Geen idee hoe ze het voor me kaar kreeg, maar ik kreeg een boner en benchte 100kg 10 reps.

Jammer genoeg maakt ze geen kans bij mij :o

Playin hard to get JWT
 
5495c733eb04a.jpg
 
Fili kili en thorin wel
 
poondate 3de januari, ga alleen nog stevig mogen cutten want ze hinte naar mn sixpack van vroeger, die is nu een beetje meh...

Crashdieting en teringhard trainen/cardio it is.
 
Verschillende keren kapot gelachen met ons lief kutmarokkaantje van 14. Prachtig om 'm bezig te zien en horen :D
 
wat is dit voor hersendode muziek :roflol:?




Die simpele dikzak DJ Khaled wordt irl volgens mij door golddiggers voor heel erg veel geld er in gesuckerd.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er oorkanker van gekregen.
 
Megawatt was leuk en ik ga nu naar bed groetjes
 
Back
Naar boven