XXL Nutrition

WO III weerwolf spelletje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik was dus luchtmacht vd burgers... Ik spelde het nog letterlijk voor jullie uit.. Goed gespeeld allen!
 
Vervelendste/moeilijkste rol ooit. Beschermen valt niet mee als de meerderheid van de mensen niet in je kamp zit. Ik heb HillR een keer gered, maar dat was dus eigenlijk niet handig.
Kutste was toen ik eruit ging in een stemming tegen Wauter. Ik kon alleen overleven als ik op Wauter stemde maar ik vermoedde wel dat Wauter in mijn team zat. Dus maar gewoon niet gestemd.
 
Vervelendste/moeilijkste rol ooit. Beschermen valt niet mee als de meerderheid van de mensen niet in je kamp zit. Ik heb HillR een keer gered, maar dat was dus eigenlijk niet handig. Kutste was toen ik eruit ging in een stemming tegen Wauter. Ik kon alleen overleven als ik op Wauter stemde maar ik vermoedde wel dat Wauter in mijn team zat. Dus maar gewoon niet gestemd.

Echt balen, ik dacht dat je de jager was van het andere team. Idem toen ik bewust de spion hendrikina kilde in de nacht, ging tijdens de dag nog eens een medecult dood omdat het een koppel was.
 
begrijp er niet veel van nog


lag er ook eerste nacht al uit :sad: de gene die bij heeft gekild krijgt irl een paar stompen van me!!!1!!!11
 
Leuke game weer! Burgers goed lang uitgehouden nog tegen onze NWO.
 
Woehoe fuck yeah NWO!!
 
Gisteren alleen even snel gestemd. Ben zoals gezegd paar dagen weg. Had ik de post van hill daarna gelezen dan had ik natuurlijk gesnapt en geswitcht, alleen zie het dus net pas.
Dank voor het hosten lloyd, leuk spel. Jammer dat ik een iq van een goudvis heb want snapte er weer niks van haha.

Groeten allemaal!
 
Ook goudvissen zijn een belangrijk onderdeel van de circle of life broeder :kiss:
 
Leuke game inderdaad! Begon het pas een beetje door te krijgen toen ik eruit lag.. Lastig dan om niet te kunnen posten.
 
Vervelendste/moeilijkste rol ooit. Beschermen valt niet mee als de meerderheid van de mensen niet in je kamp zit. Ik heb HillR een keer gered, maar dat was dus eigenlijk niet handig.
Kutste was toen ik eruit ging in een stemming tegen Wauter. Ik kon alleen overleven als ik op Wauter stemde maar ik vermoedde wel dat Wauter in mijn team zat. Dus maar gewoon niet gestemd.

exactly, maar deze actie bevestigde voor mij bijna zeker dat wauter geallieerd was :p
 
exactly, maar deze actie bevestigde voor mij bijna zeker dat wauter geallieerd was :p

Haha, voor mij ook! Vond zijn spel sowieso al wat tricky. Maar door hem een beetje aan m'n zij te houden dacht ik eerst de NWO nog wat in mindering te brengen, zodat het daarna makkelijker was voor de burgers om te winnen.

Alleen gelooft niemand mij ooit :(
 
Haha, voor mij ook! Vond zijn spel sowieso al wat tricky. Maar door hem een beetje aan m'n zij te houden dacht ik eerst de NWO nog wat in mindering te brengen, zodat het daarna makkelijker was voor de burgers om te winnen. Alleen gelooft niemand mij ooit :(

Wat heeft me verraden in het begin? De kills?
 
Back
Naar boven