AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • wat is het de laatste tijd toch saai op dbb sinds whey gate is overgewaaid, we need something new and exciting.

    Had gedacht dat ze al hun proteïne blends tijdelijk uit de rekken gingen halen. Maar ze verkopen ze nog, en de labels zijn geeneens aangepast. Vind dat eigenlijk erger dan die laboresultaten.

    Ben alleen te lui om ze ermee te confronteren. :)
     
    Had gedacht dat ze al hun proteïne blends tijdelijk uit de rekken gingen halen. Maar ze verkopen ze nog, en de labels zijn geeneens aangepast. Vind dat eigenlijk erger dan die laboresultaten.

    Ben alleen te lui om ze ermee te confronteren. :)

    non je ne regrette rien putain.

    giphy.gif
     
    In het gat van Hoensbroek iemand die tegen me zei "hey jij zit toch op dbb, jij bent Peanuthead toch. Kwam je niet uit bovenin Nederland ergens ipv limburg?"

    Is dit de peanut legende
     
    In het gat van Hoensbroek iemand die tegen me zei "hey jij zit toch op dbb, jij bent Peanuthead toch. Kwam je niet uit bovenin Nederland ergens ipv limburg?"

    Is dit de peanut legende

    Lief he
    :D
     
    In het gat van Hoensbroek iemand die tegen me zei "hey jij zit toch op dbb, jij bent Peanuthead toch. Kwam je niet uit bovenin Nederland ergens ipv limburg?"

    Is dit de peanut legende

    het is ook echt mijn droom om dat een keer tegen jou te zeggen in heerlen city
     
    Ik hoop ook nog een keer de real life equivalent hiervan mee te maken
    87c77a5bf299a5cef6679777075a5f07.png
     
    1) update bloedanalyse dochtertje: GEEN diabetes!!! Wat een opluchting.

    2) met twee jeugdvrienden, die ik al 18 jaar niet meer had gezien, op stap geweest. Zij met hun gezinnetje, ik met het mijne. Was zeer tof! Gaan we nog eens doen.
     
    Back
    Naar boven