AndroidHealthClinic

Tip voor mensen die een Oly shoes willen aanschaffen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

iemand die ervaring heeft met deze schoenen?


mn oly schoenen zijn eigenlijk wel aan vervaning toe
 
http://www.roguefitness.com/reebok-crossfit-lifter-plus-2-0-black-flux-orange

Ziet er echt heel goed uit.
Mijn adidas powerperfects hebben een 0.75 effectieve hielverhoging, net als deze.
Ik vermoedde eerst dat de hiel onvoldoende hoog was om effectief te zijnbij de squat maar dat blijkt dus niet het geval.

Ik zou zeggen: kopen!23

---------- Toegevoegd om 13:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:06 ----------

Deze ziet er trouwens ook geweldig uit:
[Link niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 13:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:15 ----------

reviews hier:
http://www.roguefitness.com/reebok-crossfit-lifter-plus-conrad-blue-reebok-navy-white

Ziet er echt goed uit, en al zeker voor die prijs.
 
Ik heb zelf de adipowers white, maar ik zag toevallig deze en raadde het een vriend van mij aan. Hij was er zeer tevreden over. Zeker hoge kwaliteit schoenen. Het is natuurlijk dat het 50% korting is dat het zo mooie koop maakt.
 
had gister ook al bekeken, ze hebben diverse soorten in de aanbieding.
 
Twijfel zelf tussen deze en tussen de adidas powerlift 2.0. Dacht dat ik de knoop had doorgehakt (mede vanwege de adidas die mooier zijn en de u-form die wss onhandig is voor mijn voeten (brede voeten met hoge wreef) maar ben nog wel even benieuwd naar reacties hier. (de powerlift 2.0 zijn 76,50 met kortingscode voor aanvraag van nieuwsbrief, dus scheelt wel 11 eu)
 
Reebok shop heeft geen verzendkosten dus je kan gewoon schoenen aanschaffen, testen en binnen 30 dagen (?) gratis retourneren, Dat heb ik ook zojuist gedaan. Ik krijg ze woensdag binnen ofzo, ben benieuwd!
 
gratis verzending is alleen bij boven 150 toch?

En deze is maar 87.50
 
Heb zojuist 2 paar adidas powerlift besteld, maat 44 en maat 44 2/3. Eentje retourneren en dan profiteren van het feit dat ik geen verzendkosten heb hoeven betalen omdat bestellen meer dan 150 eu was :)
 
dan moet je er 2 bestellen :p

Inderdaad, dat lijkt me sowieso wel logisch aangezien je niet weet hoe de schoen uitvalt.
Stel je hebt maat 43 normaal, dan pak je toch 42 ; 43 en 44 ofzo? Zou zonde zijn als je maar een enkele maat pakte ;)
 
Inderdaad, dat lijkt me sowieso wel logisch aangezien je niet weet hoe de schoen uitvalt.
Stel je hebt maat 43 normaal, dan pak je toch 42 ; 43 en 44 ofzo? Zou zonde zijn als je maar een enkele maat pakte ;)

ja je hebt bulk en cut schoenen nodig
 
Als je oly schoenen nodig hebt wil je toch een 1.25" hiel?
 
Zijn dit de keiharde oly schoenen zoals de adidas power perfect 2, of is dit een iets meer loopbare schoen, zodat er wel een volledige training op te doen is?

De Adidas power perfect 2 vind ik super bij een squat, maar bij alles dat niet stilstaand liften is met axiale lasten is het gewoon irritant. Voor bewegen in de gym (sled pulls, farmers oid) en deadlift varianten zou je de power perfect 2 echt uit moeten doen.
 
Zijn dit de keiharde oly schoenen zoals de adidas power perfect 2, of is dit een iets meer loopbare schoen, zodat er wel een volledige training op te doen is?

De Adidas power perfect 2 vind ik super bij een squat, maar bij alles dat niet stilstaand liften is met axiale lasten is het gewoon irritant. Voor bewegen in de gym (sled pulls, farmers oid) en deadlift varianten zou je de power perfect 2 echt uit moeten doen.

dit zijn wel echte oly schonen.
 
Het compromis daarin is niet te vinden imo. Een kleine, vrij stevige hiel die toch nog enigszins comfort biedt zodat er gewoon op rondgelopen, gesquat en gedeadlift kan worden. Het meest in de buurt komt een van de hardere tennis schoenen imo. Klein hakje, niet te groot voor een deadlift toch een beetje voelbaar bij squat, stevige zijkanten en weinig compressie van de zool.

En dan de powerlift schoenen van Reebok misschien, maar die maatvoering past mij dan weer echt totaal niet waardoor elke vorm van steun of profijt verloren gaat.
 
Geen korting in belgie...
 
Het compromis daarin is niet te vinden imo. Een kleine, vrij stevige hiel die toch nog enigszins comfort biedt zodat er gewoon op rondgelopen, gesquat en gedeadlift kan worden. Het meest in de buurt komt een van de hardere tennis schoenen imo. Klein hakje, niet te groot voor een deadlift toch een beetje voelbaar bij squat, stevige zijkanten en weinig compressie van de zool.

En dan de powerlift schoenen van Reebok misschien, maar die maatvoering past mij dan weer echt totaal niet waardoor elke vorm van steun of profijt verloren gaat.

Reebok heeft ook van dit soort "hybride" schoenen. Deze schoenen zijn echter wel de echte Oly schoenen
 
Zijn dit de keiharde oly schoenen zoals de adidas power perfect 2, of is dit een iets meer loopbare schoen, zodat er wel een volledige training op te doen is?

De Adidas power perfect 2 vind ik super bij een squat, maar bij alles dat niet stilstaand liften is met axiale lasten is het gewoon irritant. Voor bewegen in de gym (sled pulls, farmers oid) en deadlift varianten zou je de power perfect 2 echt uit moeten doen.

Ik heb nu reeds een jaar deze adidas powerperfects en kan er makkelijk 2 uur mee trainen. EN ik heb eer gevoelige platvoeten. Zijn ze bij jou mss niet iets te klein?

---------- Toegevoegd om 17:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------

Geen korting in belgie...

Inderdaad. Voor de lol eens tot aan "betaling" de bestelling doorlopen en je kan "nederland" niet veranderne in "Belgie". Voel me wat gediscrimineerd. Open grenzen en al die smeer.
 
Denk dat ik morgen ook maar 2paar bestel, gene die niet past terug sturen
 
Back
Naar boven