MuscleMeat

Bosshogg's Powerlifting Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

11-1

#Squat wraps
200x1
220x1
235x1
Wilde voor 2 reps maar kwam bij de eerste al veel naar voren. Nog een keer geprobeerd maar toen ging het helemaal niet

#2 board bench
120x3
125x3
130x3x3

#strict log
80x2
85x3
90x3
95x2

#deadlift suited
220x1
260x1
280x1
Kom veel moeilijker in de startpositie dan bij sumo. Hing te veel over de bar nu

Nu ook maar eens mijn trainingen bij gaan houden op weightxreps

http://weightxreps.net/journal/Bosshogg
 
#bench press TNG
100x10x3

#Slingshot bench
120x3
100x13

#db row
45x25
45x20x2

#strict press
70x8x3

#close grip bench TG
60x20

#JM press
60x12x3

#EZ curl
27x12x4

En nog wat pushdowns

De pomp was goed aanwezig
 
13 reps met de slingshot

man man man
 
Deze manier van loggen moet er wel aan wennen hoor.
Maar 13 reps? Beetje weinig hoor...
 
Goeie myo reps inclusief reracken met die zestig kilo close grip bench ook
 
Goeie myo reps inclusief reracken met die zestig kilo close grip bench ook

Volgende keer legs up kont van de bank triple drop set forced rep bayesian bench
 
Heeft iedereen terwijl ik er niet was maar de beslissing gemaakt om te gaan bodybuilden? Lekker die lijnen erin rammen met hoge reps
 
Heeft iedereen terwijl ik er niet was maar de beslissing gemaakt om te gaan bodybuilden? Lekker die lijnen erin rammen met hoge reps

Ik las op DBB dat low reps helemaal niet goed zijn voor massa en tja wie wilt er nou sterk zijn en er niet sterk uitzien. Daarom ben ik nu high rep gaan trainen om toch wat massa te kunnen pakken.

Tevens heb ik nu ook een coach in de hand genomen(Pleurklaat) welke mij de juiste uitvoering laat zien en er voor zorgt dat ik niet te zwaar til.

Ook eet ik nu 10.000kcal aan rijst en kip zodat ik mee kan doen bij de Flexcup 2015. Mijn doel hiervoor is 1.90m 120kg 5%
 
Dan moet je niet teveel squatten, want daarvan gaat je ruggegraat krimpen waardoor je dat doel niet meer kan halen. Met Pleurklaat als coach gaat het met de biceps wel goed komen in ieder geval, lekker bezig!
 
Ik las op DBB dat low reps helemaal niet goed zijn voor massa en tja wie wilt er nou sterk zijn en er niet sterk uitzien. Daarom ben ik nu high rep gaan trainen om toch wat massa te kunnen pakken.

Tevens heb ik nu ook een coach in de hand genomen(Pleurklaat) welke mij de juiste uitvoering laat zien en er voor zorgt dat ik niet te zwaar til.

Ook eet ik nu 10.000kcal aan rijst en kip zodat ik mee kan doen bij de Flexcup 2015. Mijn doel hiervoor is 1.90m 120kg 5%

Aghja, het klopt uiteindelijk wel dat hypertrofie gewoon beter is voor massa dan ''low reps'' :rolleyes:
 
Huh, wat is deze training.

Waz met jou
 
Aghja, het klopt uiteindelijk wel dat hypertrofie gewoon beter is voor massa dan ''low reps'' :rolleyes:

Hoody pls. Lees wat je net hebt getypt nog een keer door en denk eens goed na.
 
Aghja, het klopt uiteindelijk wel dat hypertrofie gewoon beter is voor massa dan ''low reps'' :rolleyes:
Het is nog nooit bewezen dat er een significant verschil is tussen sarcoplasmic en myofibrilar hypertrohpy en dus maakt het niks uit in zowat alle krachttrainingsschemas of je nou low of high rep doet of ze afwisselt.

(Functional and structural adaptations in skeletal muscle of trained athletes. S. E. Alway, J. D. Macdougall, D. G. Sale, J. R. Sutton, A. J. McComas. Journal of Applied physiologyMar 1988,64(3)1114-1130)

Weet ook eigenlijk niet hoe je op het idee komt dat het wel zo is, naast het feit dat dit overal onjuist verkondigd wordt in bv youtube videos of id.
 
13-1

#squat
190x5x5

#deficit deadlift
220x1
240x2x3
180x5

Was echt kapot na de 5x5x190 squat. Sommige reps waren net op par, bij de laatste 2 sets meer gelet op diepte.
 
Back
Naar boven