XXL Nutrition

Mega Grow - XXL Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++Aanrader


[IMGREV]
MEGAGROW_XXLNutrition.jpeg
[/IMGREV]
  • Soort supplement? Creatine met transportsysteem, aminozuren en vitaminen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Betere pomp, meer kracht, meer spiermassa, meer energie.
  • Te gebruiken voor welk doel? Nakuur na AAS
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zoet
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 keer 50gr de eerste 5 dagen
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Mega-Grow-P42
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Goede prijs
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? 39,50 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst nog eens kopen? Ja.

Mijn review:

Dik drie weken na het einde van mijn kuur en de start met Mega Grow hier een korte opsomming van de resultaten. Wie kuurt begrijpt dat ie onherroepelijk gaat inleveren aan een beetje kracht en massa zodra 'ie met kuren stopt. Het leek me interessant om een Creatine-enhanced product erachteraan te zetten om eens te kijken hoezeer een natuurlijk product het nog kan doen na de chemie.

En m'n bevindingen zijn niet verkeerd. Mega Grow wordt dan wel niet aangeleverd in een superdeluxe glazen pot met 8-kleurige wikkel maar de inhoud is prima te pruimen en het werkt ook nog. Ik ben begonnen met 2 keer 50gr te nemen, de eerste 5 dagen. De oplaadfase. Bij opstaan en na de training. De smaak is zoet, het goedje mixed prima met water en drink je zo weg. Na een weekje merkte ik dat ik minder ging verzuren tijdens de training, na anderhalve week merkte ik een bescheiden krachttoename en na 2,5 week wederom toename en zagen ook anderen een duidelijke contrast-verandering in mijn spiermassa. Meer vorming en met name in mijn armen, die niet snel willen groeien, duidelijke verbetering. Alles wordt een beetje 'voller' zeg maar zonder 'bloated' aan te doen.

Kortom het heeft een toevoeging gehad ná de kuur en dat terwijl velen zeggen dat er na chemie geen mildere middelen makkelijk werken. Als je een creatine zoekt die geen poeha's heeft qua verpakking maar daarentegen minder kost maar wel resultaat laat zien is dit een goeie keus. Ik heb gezien dat ze nu ook iets anders in de etalage hebben, Crea Fusion, misschien wat voor mij om ook eens te proberen! :D
 
Kers is echt lekker. Begin voortaan al 10 minuten voor einde training te drinken. Gewoon omdat het kan.

True! Heb orange en green apple (nog) niet geprobeerd, omdat ik kers zo lekker vind... Ben wel benieuwd of deze even lekker zijn.
 
Ik zeg toch Orange :D
Geloof René maar!
Heb al een keer de fout gemaakt ertegenin te gaan met de EAS en green apple genomen ipv tropical die René aangeraden had.. Dat heb ik geweten ook... :sad: Tropical is zoooooveeeeeel lekkerder!
 
Vandaag weer 1 pot leeg geschraapt, gelukkig had ik er nog een staan :D
 
Heb het ook besteld, Orange.

Heb 1000 gram besteld, hoelang doe je daar mee? Ben wel al een tijdje gestopt met creatine, maakt dat verder nog uit?

En waar mix je het mee? Water gewoon?
 
Laatst bewerkt:
En als je dit op rustdagen op de ochtend neemt, neem je dan geen 5gr creatine er voor of erna?
En op trainingsdagen wel de 5 gr creatine op de ochtend?
 
Heb het ook besteld, Orange.

Heb 1000 gram besteld, hoelang doe je daar mee? Ben wel al een tijdje gestopt met creatine, maakt dat verder nog uit?

En waar mix je het mee? Water gewoon?

ja klopt met water inderdaad.

En als je dit op rustdagen op de ochtend neemt, neem je dan geen 5gr creatine er voor of erna?
En op trainingsdagen wel de 5 gr creatine op de ochtend?

5 gram? is snap de vraag even niet. je hebt het nu over creatine monohydraat denk ik. Als je beide neemt zou ik creatine nemen op rustdagen en MG alleen na de training.
 
ja klopt met water inderdaad. 5 gram? is snap de vraag even niet. je hebt het nu over creatine monohydraat denk ik. Als je beide neemt zou ik creatine nemen op rustdagen en MG alleen na de training.

Ik lees nu mijn vraag terug maar die klopt niet helemaal..

Ik neem nu elke ochtend 5 gram creatine monohydraat.
Na de training neem nu nog de Magnificent van b en f maar nu wil ik de mega grow nemen van xxl..

Trainingsdagen: sochtends 5 gram creatine en MG na de training.
Rustdagen: MG of 5 gram creatine of beide?
 
Ik lees nu mijn vraag terug maar die klopt niet helemaal..

Ik neem nu elke ochtend 5 gram creatine monohydraat.
Na de training neem nu nog de Magnificent van b en f maar nu wil ik de mega grow nemen van xxl..

Trainingsdagen: sochtends 5 gram creatine en MG na de training.
Rustdagen: MG of 5 gram creatine of beide?

zo

Trainingsdagen: MG na de training.
Rustdagen: 5 gram creatine

succes!
 
Ik zie in het begin van dit topic dingen over oplaadfases, dus de eerste 5 dagen 2 maal per dag. Op de pot zelf wordt hier helemaal niks over gezegd en wordt er gewoon aangegeven het 1 maal per dag na het trainen te nemen. Het zijn in dit topic dan wel posts uit 2005 etc. maar waarom hoef je nu geen oplaadfase meer te hanteren dan?
 
Ik zie in het begin van dit topic dingen over oplaadfases, dus de eerste 5 dagen 2 maal per dag. Op de pot zelf wordt hier helemaal niks over gezegd en wordt er gewoon aangegeven het 1 maal per dag na het trainen te nemen. Het zijn in dit topic dan wel posts uit 2005 etc. maar waarom hoef je nu geen oplaadfase meer te hanteren dan?

De oplaadfase is achterhaald, niet nodig dus. Voortschrijdend inzicht noem je dat.
 
Ik hoorde iemand in dit topic zeggen dat een combo van Advanced Post Workout na de training en Mega Grow voor de training een goeie combo is? Mega Grow is toch ook een post workout supp?
 
Gewoon lekker na de training in nemen, komt het helemaal goed!
 
Ik zou het ook gewoon postworkout houden
 
Ik hoorde iemand in dit topic zeggen dat een combo van Advanced Post Workout na de training en Mega Grow voor de training een goeie combo is? Mega Grow is toch ook een post workout supp?

Wie zei dat dan? Hou het gewoon lekker als post workout.
 
Ik heb ook mg in de smaak Orange. Heerlijk drankje overigens. Qua werking kan ik nog niet veel zeggen gebruik het pas een dag of 5. Toch een paar vragen.

1. Oplaadfase achterhaald. Oké. Maar hoe zit dat met de max duur ? Is dit onbeperkt ? Omdat je creatine vroeger ook maar een paar weken mocht gebruiken. ...

2. Rustdagen in de ochtend en op trainingsdagen "na" de training. Maar op de een of andere manier drink ik de shake steeds "tijdens" mijn training. Heeft dat invloed op de werking van MG ? Overigens verdeel ik de drank wel zo dat ik mijn laatste slokje vlak voor het einde van mn training wegdrink.
 
Ik heb ook mg in de smaak Orange. Heerlijk drankje overigens. Qua werking kan ik nog niet veel zeggen gebruik het pas een dag of 5. Toch een paar vragen.

1. Oplaadfase achterhaald. Oké. Maar hoe zit dat met de max duur ? Is dit onbeperkt ? Omdat je creatine vroeger ook maar een paar weken mocht gebruiken. ...

2. Rustdagen in de ochtend en op trainingsdagen "na" de training. Maar op de een of andere manier drink ik de shake steeds "tijdens" mijn training. Heeft dat invloed op de werking van MG ? Overigens verdeel ik de drank wel zo dat ik mijn laatste slokje vlak voor het einde van mn training wegdrink.

1> ik zou maximaal 2 potten achter elkaar nemen en dan een pauze nemen van circa 3 weken. Daarna werkt het ook weer beter (merk je meer).

2> Creatine wil je niet te lang gemengd laten met water omdat het zich dan omzet in creatinine wat een afvalstof is. Ik begrijp dat het lekker drinkt tijdens de training maar ik zou het toch na de training mengen en direct opdrinken.

Tijdens de training is essential amino stack mogelijk een goede optie.
 
Back
Naar boven