Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (39 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Val jij op paard rijdende mannen? :s

    Buffe mannen op een paard zal je echter niet tegenkomen, tenzij...

    White_Knight.jpg

    Ik blijf hopen!
     
    Zal maar niet verklappen dat ik ook af en toe op zo'n homp zuurvlees klim!
     
    Zal maar niet verklappen dat ik ook af en toe op zo'n homp zuurvlees klim!

    ik heb wel ooit op zon shetlander gereden, super cool want ik kon met mijn benen aan de grond en dat beest ging nog erger doorhangen door mijn gewicht (totally ponypletter):cool:
     
    Zal maar niet verklappen dat ik ook af en toe op zo'n homp zuurvlees klim!
    homp zuurvlees :D

    (en nu kwijl ik weer...jum zuurvlees)

    ik heb wel ooit op zon shetlander gereden, super cool want ik kon met mijn benen aan de grond en dat beest ging nog erger doorhangen door mijn gewicht (totally ponypletter):cool:

    haha ponypletter....ow dear, heb gelijk die rollade van dat meiske op mijn netvlies brrrr gruwel
     
    Besef me net dat ik alweer meer dan vijf jaar op dit forum zit. De helft van die tijd waren de mooiste herinneringen aan m'n middelbare school periode :roflol:

    Zit hier ondertussen ook al bijna 5 jaar. Soms toch goed gelachen hoor :roflol:
     
    ik heb wel ooit op zon shetlander gereden, super cool want ik kon met mijn benen aan de grond en dat beest ging nog erger doorhangen door mijn gewicht (totally ponypletter):cool:

    Doe vrijwilligerswerk bij een manege voor gehandicapten! Stast zo'n mooi zwart bakbeest (fries) waar ik nog wel eens op wil klimmen! Maar is meer voor de lol dan wat anders, kan er geen klap van.

    Is meer het verzorgen van die paardjes en het begeleiden van die ruiters (soms toch wel handig om mee te lopen met bijv een spastische, of blinde ruiter) wel dankbaar werk!
     
    en dan ook nog op een zwarte fries gaan rijden he
     
    luguber man. gehandicapten zijn ook gewoon mensen die stop je toch niet in een stal.

    Ja het kabinet blijft maar bezuinigen, douchen mag ook al niet meer, we moeten ze 1 keer in de week schoonspuiten met de tuinslang!

    ---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

    en dan ook nog op een zwarte fries gaan rijden he
    Duh lijkt t meeste op zuurvlees!
     
    Back
    Naar boven