AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (48 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Hnnnggggggggg Bijna Woensdag!! :heart:
     
    Hihi omdat je ergens toch heel benieuwd ben of ik niet iets nieuws te melden heb? :o
     
    Hihi omdat je ergens toch heel benieuwd ben of ik niet iets nieuws te melden heb? :o

    Niets nieuws

    Neemt niet weg dat ik wel enorm benieuwd ben :sad: :roflol:
     
    gewoon rustig thuis werken terwijl twee polen mijn huis aan het schilderen zijn, leef de leven!
     
    South park kijken in de bus naar school, south park making yo mama so poor jokes :roflol:

    We would tell your parents to shop at nicer places but yo mama so poor she can't even pay attention. :roflol:
     
    oeh samenwerken met de belgen vandaag: :heart: accentjes
     
    ik werk in broabant....vind dat accent maar niets :o
     
    Ja Nicky want ik wilde je nog vragen waarom praat jij zo? Want je bent niet helemaal limburgs toch? Je klinkt veel mooier namelijk
     
    Ja Nicky want ik wilde je nog vragen waarom praat jij zo? Want je bent niet helemaal limburgs toch? Je klinkt veel mooier namelijk

    Dan moet je me dialect horen spreken ;)
    Ik werk landelijk, heb landelijk gesport en heb kennelijk een groot aanpassingsvermogen ;)
    Maar ben Limburgse in hart en nieren hoor, compleet met killerrecept voor Vlaam (nee niets, vla of vlaai, vlaam!)
     
    ja hoor, maar bedankt voor je bezorgdheid


    Ligt er net aan van waar ;)
    Overigens, kan ik kiezen voor accent of gewoon Ollands praten en dan heeft de rest meestal geen idee waar ik vandaan kom.

    kon ik dat maar kiezen

    laatst op wintersport zat ik bij belgen in de lift en die dachten dat ik ook een belg was
     
    kon ik dat maar kiezen

    laatst op wintersport zat ik bij belgen in de lift en die dachten dat ik ook een belg was

    dat ze je überhaupt konden verstaan?
    mij lukt dat niet altijd haha
     
    Back
    Naar boven