MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

  • Topic starter Ryu
  • Startdatum
  • Reacties 64K
  • Weergaven 3M
  • Volgers 1.905

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn vriendin klaagde dat ik te groot werd dus heb weer een bestelling whey perfection geplaatst. Maak er wat moois van!
 
Mooie reactie van Body en Fitshop op Facebook: 'We hebben de Whey Perfection nu vervangen door een nieuwe formule. De nieuwe formule bevat 20% extra Isolaat en heeft een heel mooi eiwitgehalte evenals koolhydraat en vetten (zie analyse op de website).'

20% extra Isolaat! zo hee
 
Mooie reactie van Body en Fitshop op Facebook: 'We hebben de Whey Perfection nu vervangen door een nieuwe formule. De nieuwe formule bevat 20% extra Isolaat en heeft een heel mooi eiwitgehalte evenals koolhydraat en vetten (zie analyse op de website).'

20% extra Isolaat! zo hee

Dat is met andere woorden, te koop oude batch whey nu met 20% isolaat gemengt.

Mocht het zo zijn dan heb je er uiteindelijk nog niets aan aangezien de isolaat ook van geen kanten klopt.
 
Crap met andere crap aangemengd :D zeer inventief. Hoeven ze de isolaat niet 'direct terug te sturen naar aminolabs' omdat deze voor een isolaat zijnde teleurstellende waardes heeft. (Die niet met het label overeenkomen)
 
Net het programma opgelicht een mail gestuurd over de oplichtingspraktijken van bodyenfitshop. ( Opgelicht?! (opgelicht@tros.nl) Toevoegen aan contactpersonen 12:48 Aan: peter burgers opgelicht@tros.nl Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw e-mail aan Opgelicht?! Wat gebeurt er met uw e-mail? Opgelicht?! ontvangt dagelijks vele reacties. Daardoor zijn wij helaas niet in staat om op elke e-mail persoonlijk te reageren of individuele adviezen uit te brengen. Alle binnengekomen mails worden uiteraard wel aandachtig gelezen en besproken binnen de redactie. Mochten wij als redactie iets met uw reactie kunnen en willen doen dan nemen wij daarover contact met u op. Vergeet daarom niet uw telefoonnummer te vermelden waarop u overdag te bereiken bent.).......................etc
 
Laatst bewerkt:
Mooie reactie van Body en Fitshop op Facebook: 'We hebben de Whey Perfection nu vervangen door een nieuwe formule. De nieuwe formule bevat 20% extra Isolaat en heeft een heel mooi eiwitgehalte evenals koolhydraat en vetten (zie analyse op de website).'

20% extra Isolaat! zo hee

20% extra isolaat maar de verkoopprijs blijft wel hetzelfde???
 
Haha zonder schaamte ook. Gekke Ralf.

---------- Toegevoegd om 14:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:00 ----------

RamBam is denk ik trouwens wel geïntresseerd in een verhaal zoals dit.
 
Kom nou eens op, we willen ook weer niet dat B&F failliet gaat. Ze hebben tig producten die gewoon hoogwaardig zijn in kwaliteit, en dan doel ik natuurlijk niet op de huismerk producten, die vermijd ik persoonlijk vaak, maar ik doel op producten van bv. NOW FOODS en andere merken die bekend hoog staan in kwaliteit.

Met andere woorden verkopen ze genoeg supps waar jij je, als consument, geen zorgen om hoeft te maken.
Mijn advies is dus om gewoon te blijven bestellen, maar dan wel bij de betrouwbare merken.
 
Kom nou eens op, we willen ook weer niet dat B&F failliet gaat. Ze hebben tig producten die gewoon hoogwaardig zijn in kwaliteit, en dan doel ik natuurlijk niet op de huismerk producten, die vermijd ik persoonlijk vaak, maar ik doel op producten van bv. NOW FOODS en andere merken die bekend hoog staan in kwaliteit.

Met andere woorden verkopen ze genoeg supps waar jij je, als consument, geen zorgen om hoeft te maken.
Mijn advies is dus om gewoon te blijven bestellen, maar dan wel bij de betrouwbare merken.

Hou op zeg. Kijk hoe ze hun huismerk producten promoten, alsof ze door god zelf geproduceerd zijn.
Ze verdienen het gewoon om door het slijk gehaald te worden nu blijkt dat het gewoon troep is.
 
Hou op zeg. Kijk hoe ze hun huismerk producten promoten, alsof ze door god zelf geproduceerd zijn.
Ze verdienen het gewoon om door het slijk gehaald te worden nu blijkt dat het gewoon troep is.

Hij is niet helemaal lekker volgens mij..
 
Hou op zeg. Kijk hoe ze hun huismerk producten promoten, alsof ze door god zelf geproduceerd zijn.

Alleen idioten vallen daar nog voor, dan ben je terecht genaaid.

Ze verdienen het gewoon om door het slijk gehaald te worden nu blijkt dat het gewoon troep is.

Dat kan, maar dat neemt niet weg dat het voor mij (en vele anderen) heel nadelig zou uitpakken, mochten ze failliet gaan.
 
Kom nou eens op, we willen ook weer niet dat B&F failliet gaat. Ze hebben tig producten die gewoon hoogwaardig zijn in kwaliteit, en dan doel ik natuurlijk niet op de huismerk producten, die vermijd ik persoonlijk vaak, maar ik doel op producten van bv. NOW FOODS en andere merken die bekend hoog staan in kwaliteit.

Met andere woorden verkopen ze genoeg supps waar jij je, als consument, geen zorgen om hoeft te maken.
Mijn advies is dus om gewoon te blijven bestellen, maar dan wel bij de betrouwbare merken.

Dus jij bestelt nog steeds bij een winkel die gedomineerd wordt door geldbeluste, onbetrouwbare leugenaars, allemaal om een euro of 2 te besparen ten opzichte van de concurrent?

404 principes not found.
 
Dus jij bestelt nog steeds bij een winkel die gedomineerd wordt door geldbeluste, onbetrouwbare leugenaars, allemaal om een euro of 2 te besparen ten opzichte van de concurrent?

404 principes not found.

Ze hebben een aantal goede merken in hun assortiment, dan maakt het voor mij niets uit waar het vandaan komt, al komt het van de paashaas, zolang ik mijn merkjes uiteindelijk maar in huis heb.
 
Dat het woordje failliet ook maar wordt genoemd in dit topic, lachwekkend... Gaat natuurlijk niet gebeuren.
 
Kom nou eens op, we willen ook weer niet dat B&F failliet gaat. Ze hebben tig producten die gewoon hoogwaardig zijn in kwaliteit, en dan doel ik natuurlijk niet op de huismerk producten, die vermijd ik persoonlijk vaak, maar ik doel op producten van bv. NOW FOODS en andere merken die bekend hoog staan in kwaliteit. Met andere woorden verkopen ze genoeg supps waar jij je, als consument, geen zorgen om hoeft te maken. Mijn advies is dus om gewoon te blijven bestellen, maar dan wel bij de betrouwbare merken.

Open your eyes...

Die producten kunnen ze tegen een zo scherpe prijs aanbieden door veel klanten jarenlang te belazeren met hun huismerk whey, waardoor ze daarop hogere winstmarges kunnen draaien en de concurrentie kapot concurreren. Je zou je ook kunnen afvragen of je met zo'n bedrijf überhaupt nog zaken wilt doen!
 
Dat het woordje failliet ook maar wordt genoemd in dit topic, lachwekkend... Gaat natuurlijk niet gebeuren.

Bij wijze van spreken, gaat idd lastig als je rond de €15 miljoen omzet hebt over 2014.

---------- Toegevoegd om 14:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:39 ----------

Open your eyes...

Die producten kunnen ze tegen een zo scherpe prijs aanbieden door veel klanten jarenlang te belazeren met hun huismerk whey, waardoor ze daarop hogere winstmarges kunnen draaien en de concurrentie kapot concurreren. Je zou je ook kunnen afvragen of je met zo'n bedrijf überhaupt nog zaken wilt doen!

Zolang ik op jaarbasis geld bespaar door bij B&F te bestellen, maakt het mij geen flikker uit.
 
Hoody hou toch op man, je zet jezelf aardig voor lul..
 
Het gaat nu op facebook langzaam ook rond. 1000 likes voor een foto waar op body staat en -20%. Die moet gedeeld worden!
 
Het gaat nu op facebook langzaam ook rond. 1000 likes voor een foto waar op body staat en -20%. Die moet gedeeld worden!

Waar kan je die vinden dan?

Ik vind trouwens op elke review site deze review steeds onder een andere naam. Net of iemand die een keer bestelt daarna op elke review site een review gaat plaatsen. B&F hou toch op en laat je keer zien hier op het forum!!! :
"Snelle service"

Zag gister avond de 2+1 deals opeens staan, vond het een mooie kans! Net wakker en product is al in huis, goede service!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven