Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

Wat zeg jij?!

Ik zou me maar wat serieuzer met de sport bezig houden, dan kunnen wij misschien nog wat van je leren.
Als je bodybuilding een sport wilt noemen, een beetje leuk fysiek is mooi meegenomen maar zou voor mij totaal niet bevredigend zijn als dat mijn enige doel is.

---------- Toegevoegd om 16:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:37 ----------

post eens een foto van jouw buik

Wil hem je ook wel PM-en :heart::heart:
 
Als je bodybuilding een sport wilt noemen, een beetje leuk fysiek is mooi meegenomen maar zou voor mij totaal niet bevredigend zijn als dat mijn enige doel is.


Was een geintje ;)
 
o die ectoforce moet zich wel in de maling genomen voelen zeg

zo in het ootje genomen door een geintje
 
bohhhhh ouwieje wanne grapjas
 
Ik ook maar eens Jeppe nadoen :o

30to0ba.png
 
Vieze spiegel/10
 
haha hoody ik zie je piemol
 
Strong delt/waist ratio
 
Super fysiek!!
Jammer dat je niet meer zo actief bent hier...
Wij kunnen nog erg veel van jou leren denk ik.
De meesten van DBB uit verleden zijn niet meer actief..lijkt wel of er gestopt word met posten als er een goed fysiek is bereikt.
Ik snap het aan de andere kant wel..gaat veel tijd in zitten en is maar een enkeling hier die serieus met de sport bezig is ( al denkt 90% dat hij dat wel is)


Iig super fysiek..streef voor velen!

De voornaamste reden waarom mensen zoals o.a. Jeppe hier niet meer posten is omdat als ze een keer tips geven, ze worden afgekafferd.

Tips worden uitgelachen en alles komt enkel doordat je kuurt.

Dan komen er weer van die Cios gangers die niets in BB bereikt hebben met onderzoeken en lulkoek waarom alles wat diegene zegt achterhaald is en niet kan werken.

Ik ben op elke wedstrijd in NL aanwezig en ken het grootste gedeelte van de goeie athleten allemaal wel. En iedereen zegt helaas tzelfde over dbb.

Het wiel is al lang al uitgevonden, echter gelooft men hier dat ze de sleutel naar een BB fysiek zelf nog moeten uitvinden en onderzoeken.
 
lijkt net of je aan het rukken bent met die hand zo

no homo
 
Het wiel is al lang al uitgevonden, echter gelooft men hier dat ze de sleutel naar een BB fysiek zelf nog moeten uitvinden en onderzoeken.

test tren hgh slin wiepwap hoezee ?
 
Back
Naar boven