Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

in de oorlog hadden ze daar een benaming voor :o /OUT.........
Noemden ze dat /OUT in de oorlog ja
166d7uo.jpg
 
poe hee, misschien leer ik nog wel gainen

Net twee broodjes pindakaas gemaakt, toen was ik ze kwijt en heb twee nieuwe gemaakt. Blijkbaar had ik ze al opgegeten :roflol:
 
hoeveel ounces bankboks?

:trollface:
 
Nee niet vragen zeg ik lekker niet
 
nee special anti gravity boots en poseidon's 20% str boost voor 5hr

Peanut, het kan zijn dat je irl toffe kerel bent, maar altijd trollen op dbb wordt ook beu. Draag af en toe ook eens iets bij, waar iedereen baat bij heeft. Zo wordt het voor ons allemaal wat toffer.

Ik vraag me ook trouwens af of dit je natuurlijke nuchtere staat is of je eigenlijk aan de drugs zit. Ik kan mij voorstellen dat de mods het niet zien zitten om voor de zoveelste keer achter jouw gespam te dweilen.
Ik denk dat je nu wel op een leeftijd bent gekomen waarop je zelf moet beseffen hoeveel internetvervuiling je op je geweten hebt...
 
Peanut, het kan zijn dat je irl toffe kerel bent, maar altijd trollen op dbb wordt ook beu. Draag af en toe ook eens iets bij, waar iedereen baat bij heeft. Zo wordt het voor ons allemaal wat toffer.

Ik vraag me ook trouwens af of dit je natuurlijke nuchtere staat is of je eigenlijk aan de drugs zit. Ik kan mij voorstellen dat de mods het niet zien zitten om voor de zoveelste keer achter jouw gespam te dweilen.
Ik denk dat je nu wel op een leeftijd bent gekomen waarop je zelf moet beseffen hoeveel internetvervuiling je op je geweten hebt...
Jij hebt duidelijk het filmpje waar hij gepijpt werd door een vis gemist. Daar had iedereen baat bij.
 
Peanut, het kan zijn dat je irl toffe kerel bent, maar altijd trollen op dbb wordt ook beu. Draag af en toe ook eens iets bij, waar iedereen baat bij heeft. Zo wordt het voor ons allemaal wat toffer.

Ik vraag me ook trouwens af of dit je natuurlijke nuchtere staat is of je eigenlijk aan de drugs zit. Ik kan mij voorstellen dat de mods het niet zien zitten om voor de zoveelste keer achter jouw gespam te dweilen.
Ik denk dat je nu wel op een leeftijd bent gekomen waarop je zelf moet beseffen hoeveel internetvervuiling je op je geweten hebt...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven