MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Mja galen leuk zo'n artikeltje of whatever je gepubliceerd probeert te krijgen maar *zucht* denk ik vooral als ik jouw posts lees, waarschijnlijk ik niet alleen,omdat niemand ooit snapt wat jij schrijft
 
Net als 99% van de overige topics... :o

Alleen pretenderen de meeste van die topics geen wetenschap te zijn, wat het hele pua-gebeuren wel doet.

---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:50 ----------

Mja galen leuk zo'n artikeltje of whatever je gepubliceerd probeert te krijgen maar *zucht* denk ik vooral als ik jouw posts lees, waarschijnlijk ik niet alleen,omdat niemand ooit snapt wat jij schrijft

Spreek voor jezelf.
 
Mja galen leuk zo'n artikeltje of whatever je gepubliceerd probeert te krijgen maar *zucht* denk ik vooral als ik jouw posts lees, waarschijnlijk ik niet alleen,omdat niemand ooit snapt wat jij schrijft
brb lap tekst copy pasten die mijn standpunt tegenspreekt maar vervolgens willekeurige zinnen dikgedrukt maken denkende dat die in het voordeel zijn van mijn standpunt ook al is dat totaal niet het geval
 
brb lap tekst copy pasten die mijn standpunt tegenspreekt maar vervolgens willekeurige zinnen dikgedrukt maken denkende dat die in het voordeel zijn van mijn standpunt ook al is dat totaal niet het geval

:roflol::roflol::roflol:

die dikgedrukte zinnen zijn cruciaal, die trekken vaak net lang genoeg de aandacht om het topic ongezien te verlaten
 
brb lap tekst copy pasten die mijn standpunt tegenspreekt maar vervolgens willekeurige zinnen dikgedrukt maken denkende dat die in het voordeel zijn van mijn standpunt ook al is dat totaal niet het geval

Nu wil ik echt je publicatie weten en er mn peer-review over maken :roflol:

Kun je al iets schetsen waarover het gaat zonder te veel prijs te geven?
 
Back
Naar boven