AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (35 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Kan ik het goed maken

    Ja!
    o8gjtx.png
     
    Hnnnngggggggg Woensdag! :heart: :heart:
     
    Nu wil ik echt je publicatie weten en er mn peer-review over maken :roflol:

    Kun je al iets schetsen waarover het gaat zonder te veel prijs te geven?
    Status is zojuist gewijzigd naar 'Under Review'. De editor heeft het dus goed genoeg bevonden om naar proofreaders te sturen. Ik verwacht nog steeds een reject, maar dit is veelbelovend :D

    Hij is hier gesubmit: http://www.journals.elsevier.com/steroids/, zo geef ik niet al te veel prijs.
     
    Status is zojuist gewijzigd naar 'Under Review'. De editor heeft het dus goed genoeg bevonden om naar proofreaders te sturen. Ik verwacht nog steeds een reject, maar dit is veelbelovend :D

    Beste meneer Galenus,

    ik heb zojuist uw artikel gelezen en *zucht* denk ik vooral als ik jouw artikel lees, waarschijnlijk ik niet alleen,omdat niemand ooit zal snappen wat jij schrijft als je met (wikipedia)termen gaat gooien..als je iemand wilt helpen dan schrijf je het toch zodat iedereen het snapt..
    Het advies wat je geeft komt dan wat beter aan bij de lezer imo. Uw artikel zal niet verschijnen in de volgende uitgave van Tina

    met vriendelijke groet,
    Soraja
     
    Beste meneer Galenus,

    ik heb zojuist uw artikel gelezen en *zucht* denk ik vooral als ik jouw artikel lees, waarschijnlijk ik niet alleen,omdat niemand ooit zal snappen wat jij schrijft als je met (wikipedia)termen gaat gooien..als je iemand wilt helpen dan schrijf je het toch zodat iedereen het snapt..
    Het advies wat je geeft komt dan wat beter aan bij de lezer imo. Uw artikel zal niet verschijnen in de volgende uitgave van Tina

    met vriendelijke groet,
    Soraja
    Hoi kut,

    Je verdient een hysterectomie, wikipedia dat maar.
     
    • Like
    Waarderingen: LM
    Zelfs ik begrijp van Galen, ligt aan persoon zelf. KUtT..
     
    Back
    Naar boven