MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als we toch rug fotos aan maken zijn :)

2624j0k.png

is it christmass already?
 
Je was toch back 2 natty ;)

Ja was ik ook zeker een lange tijd. Groeien hoef ik van mezelf ook niet meer,
maar soms wil je toch ff die pomp terug pakken, vooral als je naar een echt laag vet% aan het cutten bent.
Blijft jeuken he :D maar na 3 á 4 weekjes heb ik t dan ook meestal wel gezien.

ps,
Ik merk trouwens dat ik na al die tijd echt UBER sensative voor die shit geworden ben. Kom zo 6kg in die 4 weekjes aan.

Misschien door de extra ervaring in voeding etc.
 
Laatst bewerkt:
Ja was ik ook zeker een lange tijd. Groeien hoef ik van mezelf ook niet meer,
maar soms wil je toch ff die pomp terug pakken, vooral als je naar een echt laag vet% aan het cutten bent.
Blijft jeuken he :D maar na 3 á 4 weekjes heb ik t dan ook meestal wel gezien.

ps,
Ik merk trouwens dat ik na al die tijd echt UBER sensative voor die shit geworden ben. Kom zo 6kg in die 4 weekjes aan.

Misschien door de extra ervaring in voeding etc.

Is dat ook niet omdat je er hgh naast hebt lopen? of ondertussen niet meer...
 
Is dat ook niet omdat je er hgh naast hebt lopen? of ondertussen niet meer...

Ik doe op dit moment sowieso niets, ook geen hgh. Maar als ik wat neem doe ik het er wel bij ja.

Denk zeker wel dat dat mee helpt, maar denk vooral ook me voeding die gewoon year round tiptop is. Dat is echt het belangrijkste.
Ik sta vaker en langer in de keuken dan de gemiddelde huisvrouw volgens mij :D
 
mensen onderschatten echt hoeveel je vast kan houden als je goed nakuurt en je training en voeding in orde is

Ik zit gewoon in mijn nakuur te cutten en heb niks verloren, zit wel aan de clenbuterol en nolva/clomid.

Vorige keer toen ik nolva deed had ik test waardes van 27 dus echt low test in je nakuur heb je niet
 
mensen onderschatten echt hoeveel je vast kan houden als je goed nakuurt en je training en voeding in orde is

9 van de 10 mensen denken dat ze goed eten.... Denk dat het daar vooral fout gaat bij de meeste.

Zelfs veel wedstrijd begeleiders geven echt slechte adviezen en bar slechte voedingschema's aan hun athleten.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Het lijkt mij eerder dat je gewonnen massa met hgh niet snel verliest :scratch:

Tenminste, dat hoor je vaak.
 
Ik doe op dit moment sowieso niets, ook geen hgh. Maar als ik wat neem doe ik het er wel bij ja.

Denk zeker wel dat dat mee helpt, maar denk vooral ook me voeding die gewoon year round tiptop is. Dat is echt het belangrijkste.
Ik sta vaker en langer in de keuken dan de gemiddelde huisvrouw volgens mij :D

voeding is het gewoon vooral ja:) ik zoek nog een keukenprinses, interesse?:D :roflol:

Maak het mezelf tegenwoordig wel makkelijk met muscle meat, bespaar je toch soms wat tijd:)

---------- Toegevoegd om 14:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:33 ----------

9 van de 10 mensen denken dat ze goed eten.... Denk dat het daar vooral fout gaat bij de meeste.

Zelfs veel wedstrijd begeleiders geven echt slechte adviezen en bar slechte voedingschema's aan hun athleten.

dit idee heb ik ook, na de jbc eens een praatje maken:o
 
Ik doe op dit moment sowieso niets, ook geen hgh. Maar als ik wat neem doe ik het er wel bij ja.

Denk zeker wel dat dat mee helpt, maar denk vooral ook me voeding die gewoon year round tiptop is. Dat is echt het belangrijkste.
Ik sta vaker en langer in de keuken dan de gemiddelde huisvrouw volgens mij :D

Heb jij niet ergens hierzo je schema staan?
 
  • Like
Waarderingen: LM
9 van de 10 mensen denken dat ze goed eten.... Denk dat het daar vooral fout gaat bij de meeste.

Zelfs veel wedstrijd begeleiders geven echt slechte adviezen en bar slechte voedingschema's aan hun athleten.

precies

en dan na de kuur 60% van je progressie weer in leveren en ipv te denken hmm misschien doe ik iets niet helemaal goed maar gewoon doen alsof dat normaal is :roflol:
 
Back
Naar boven