Fitness Seller

Labtest Isolaat Perfection (-15,5% eiwit, +185% Koolhydraten, +112% suikers)

Bezoekers in dit topic

Gasten die gaan zeuren om een paar procent minder. Neem dan een isolaat zonder smaak, dan krijg je de hoogste waarde.
 
in voor de shitstorm
 
Ik snap niet waarom iedereen benieuwd is naar de nieuwe batches. Je wilt toch nooit meer 1 gram van B&F in je body hebben. Wat een oplichters!!

Betaal toch een paar euris meer voor kwaliteit en bestel bij nooit meer bij die zwervers!!!
 
In. Zie het nu pas :o
 
In be4 Ralph
 
Wie kan de posts nog even voor de dag halen waar B&F stellig ontkende dat deze isolaat ondermaats was en beweerde dat de eerdere tests niet klopte. Die moeten wel even in de openingspost toegevoegd worden om de leugen compleet te maken.
 
Ja dat zou ik ook wel willen zien.

---------- Toegevoegd om 17:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:15 ----------

Het ging alleen om de Whey Perfection en niet over andere producten, deze waarden kloppen wel. We gaan proberen om in de toekomst testuitslagen van producten op de website te zetten om zo transparantie te behouden.



Het probleem lag enkel bij de Whey Perfection en niet bij andere producten. Isolaat bevat dus wel de gestelde waarden! :)



Bedankt voor je bestelling! Je pakket staat nu op het punt van verzenden, lukt me dus helaas niet meer om er nog wat aan toe te voegen :(



Zoals gezegd ging het enkel om de Whey Perfection waarin de waarden afweken. Bij de isolaat kloppen de waarden dus wel. We doen uiteraard ons best om mensen tegemoet te komen met betrekking tot de kortingscode. Ik stuur je even een PM zodat we dit voor jou kunnen bekijken.



We zijn al druk bezig om mensen tegemoet te komen in dit verhaal. Ik stuur ook jou een pm zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen doen :)



Zie de antwoorden hierboven :)


Jordy

Dit was em.

---------- Toegevoegd om 17:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:20 ----------

Het ging alleen om de Whey Perfection en niet over andere producten, deze waarden kloppen wel. We gaan proberen om in de toekomst testuitslagen van producten op de website te zetten om zo transparantie te behouden.



Het probleem lag enkel bij de Whey Perfection en niet bij andere producten. Isolaat bevat dus wel de gestelde waarden! :)



Bedankt voor je bestelling! Je pakket staat nu op het punt van verzenden, lukt me dus helaas niet meer om er nog wat aan toe te voegen :(



Zoals gezegd ging het enkel om de Whey Perfection waarin de waarden afweken. Bij de isolaat kloppen de waarden dus wel. We doen uiteraard ons best om mensen tegemoet te komen met betrekking tot de kortingscode. Ik stuur je even een PM zodat we dit voor jou kunnen bekijken.



We zijn al druk bezig om mensen tegemoet te komen in dit verhaal. Ik stuur ook jou een pm zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen doen :)



Zie de antwoorden hierboven :)


Jordy

Dit was em.
 
Dit sturen ze me via fb

Hi Diaephi,

Wij hebben deze resultaten ook onder ogen gekregen. We hebben onze producten laten testen door TLR international en dit is zoals onze producten zijn. De testen kan je hier inzien: http://bodyenf.it/1DwBOHp

We staan dan ook niet achter de waarden die in deze test naar voren zijn gekomen. Daarnaast heeft het nVWA in september onze producten getest en hieruit zijn ook geen afwijkingen naar voren gekomen.

Gr, Jordy
 
Mogen zij die testen wel eens openbaar maken of opvragen en dan openbaar maken.
 
Dit sturen ze me via fb Hi Diaephi, Wij hebben deze resultaten ook onder ogen gekregen. We hebben onze producten laten testen door TLR international en dit is zoals onze producten zijn. De testen kan je hier inzien: http://bodyenf.it/1DwBOHp We staan dan ook niet achter de waarden die in deze test naar voren zijn gekomen. Daarnaast heeft het nVWA in september onze producten getest en hieruit zijn ook geen afwijkingen naar voren gekomen. Gr, Jordy

Vraag dan ff naar rapport van nVWA die ze in setember kregen van ze (zogenaamd).
 
En dan ff wachten.....tot volgend jaar, totdat NVWA weer komt of totdat ze rapport vervalsen, net als die ene eiwit test.
 
En dan ff wachten.....tot volgend jaar, totdat NVWA weer komt of totdat ze rapport vervalsen, net als die ene eiwit test.

Het rapport van de nVWA hebben wij helaas ook niet tot onze beschikking om vrij te geven, wel is het mogelijk voor je om contact met hen op te nemen. Zij zullen je dan hetzelfde vertellen.

Wij weten ook niet wie er achter de resultaten zit. Wel wordt er momenteel een hetze tegen ons gevoerd om ons als grootste supplementenleverancier in de benelux naar de grond te krijgen. Dit is natuurlijk erg jammer, wij kunnen momenteel dan ook niet veel meer doen dan onze resultaten op de website te vermelden en iedereen een antwoord geven die daar behoefte aan heeft.

Jordy
 
Jordy is alive
 
En de slet van B&F geworden.
 
Ik heb al eerder aangegeven dat het gebruikelijk is (vrijwel alle merken doen dat) te declareren op de droge stof dan komt onze isolaat vanille op 91,6%. Dus 2,2% hoger dan wat op het label staat. De gemeten waarden van 86,6% is zoals het product in de pot zit. Laat mij een test op een andere isolaat vanille nog maar eens zien met een dergelijk hoge score en kleine afwijking. Ik snap je punt maar zeker. In het verleden heb ik dit altijd aangegeven bij de voedingswaarde (droge en natte stof) maar er kwam zoveel commentaar op dat we hiermee gestopt zijn. Mensen dachten hierdoor dat onze whey slechter was dan die van andere merken. Wel houden we met de declaratie op de pot altijd rekening met circa 2% vocht en komt het eiwitgehalte op de droge stof altijd hoger uit dan de waarde op het label. Mensen die enige kennis van voeding hebben weten dat een afwijking van 2,8gr/100gram echt heel weinig is. Denk je dat je kip altijd 20% eiwit bevat en je melk altijd het zelfde eiwitpercentage heeft? PS> deze discussie kan beter buiten dit topic lopen dus ik reageer hier verder niet meer op ;)

En dat is dus de hele reden dat ik zei dat het hele supplementenwereldje smerig is. Jou maakt het dus ook niet uit wat de waarheid is maar je doet gewoon wat je moet doen om te kunnen concurreren. Ik snap dat het allemaal moeilijk is en bla bla bla maar om dan even lekker in te haken op kritiek bij een andere producent misstaat echt.

De vergelijking met kip slaat al helemaal nergens op, dat is een natuurproduct en 1 kip is niet te controleren in tegenstelling tot whey dat in gigantische batches wordt gemaakt. Bovendien zal die afwijking net zo vaak naar boven als naar beneden afwijken, in tegenstelling tot de percentages hier die gewoon altijd ónder de aangegeven hoeveelheid uitkomen.
 
Dit is natuurlijk erg jammer, maar we maken er wat moois van!

Jordy
 
En dat is dus de hele reden dat ik zei dat het hele supplementenwereldje smerig is. Jou maakt het dus ook niet uit wat de waarheid is maar je doet gewoon wat je moet doen om te kunnen concurreren. Ik snap dat het allemaal moeilijk is en bla bla bla maar om dan even lekker in te haken op kritiek bij een andere producent misstaat echt.

De vergelijking met kip slaat al helemaal nergens op, dat is een natuurproduct en 1 kip is niet te controleren in tegenstelling tot whey dat in gigantische batches wordt gemaakt. Bovendien zal die afwijking net zo vaak naar boven als naar beneden afwijken, in tegenstelling tot de percentages hier die gewoon altijd ónder de aangegeven hoeveelheid uitkomen.
Serieus, wat is jouw probleem? Die zeer minimale afwijking bij XXL boeit echt helemaal niets. Natuurlijk geven zij ook het label voor droge stof aan, mensen vergelijken immers whey met die cijfertjes. Het is zelfmoord om daar vanaf te wijken, en aangezien het een niet boeiend verschil is vind ik dat niet moreel verwerpelijk. Het gebeurt bij zoveel producten. Voor zover ik weet geven automerken het brandstofverbruik niet correct aan, is daarom de autowereld een smerig wereldje? XXLNutrition geeft altijd goed onderbouwd advies zonder te overdrijven, en laat regelmatig hun whey testen, en ze zijn bovendien altijd open (voor zover dat kan als bedrijf). Veel wijst erop dat XXL een eerlijk bedrijf is. Ga dan niet op hun zeiken.
 
Back
Naar boven