Fitness Seller

cut kuur teste trene

Bezoekers in dit topic

stickandstones

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
18 jul 2014
Berichten
254
Waardering
18
Lengte
1m68
Zoals titel vermeld. Mijn voorstel :


1-10 test e 400
1-10 tren e 200 (wennen aan tren en sides bekijken)
1-12 HCG

Nolva als pct. Enige op of aanmerkingen altijd welkom.
 
succes kerel, hoevaak wilde je gaan zetten ?
 
Huidige stats :

DL 145kg 3x
BP 85kg 4x
OHP 65kg 6x
SQ 100kg 4x
BOR 90kg 4x


Wil niet bitchen om krachtstats maar aan de hand hiervan lijkt het alsof je niet erg lang traint. Of dat je voeding niet goed heeft gezeten tijdens het trainen, of een combi hiervan.

Denk je dat je er goed aan doet om te kuren? Je beseft dat er een grote kans is dat je alles kwijtraakt na je kuur als de basis niet goed is..? Als je natty niet hebt kunnen bouwen dan zal je ON ook niet veel gaan bouwen.
 
Persoonlijk zou ik deze kuur dan als ik jou was

Week 1 t/m 10 400mg deca
Week 1 t/m 12 500mg test-e
Week 1 t/m 14 1000iu hcg
Week 14 t/m 17 20mg nolvadex
 
Huidige stats :

DL 145kg 3x
BP 85kg 4x
OHP 65kg 6x
SQ 100kg 4x
BOR 90kg 4x


Wil niet bitchen om krachtstats maar aan de hand hiervan lijkt het alsof je niet erg lang traint. Of dat je voeding niet goed heeft gezeten tijdens het trainen, of een combi hiervan.

Denk je dat je er goed aan doet om te kuren? Je beseft dat er een grote kans is dat je alles kwijtraakt na je kuur als de basis niet goed is..? Als je natty niet hebt kunnen bouwen dan zal je ON ook niet veel gaan bouwen.

Realiseer je dat als je 2 personen vanaf dag 1 exact hetzelfde laat trainen (even los gezien van kuren) en ze allebei hetzelfde eten, hetzelfde rusten enz. Na een jaar zullen er grote verschillen optreden in zowel kracht, massa als gewicht. Stats zeggen helemaal geen reet of iemand lang of kort traint, goed of slecht traint. Wellicht zijn focus wel helemaal niet op sterk worden, maar op groot worden. Iedereen reageert anders, ookal zijn alle variabelen gelijk. En dat geldt natuurlijk ook voor AAS.
 
Realiseer je dat als je 2 personen vanaf dag 1 exact hetzelfde laat trainen (even los gezien van kuren) en ze allebei hetzelfde eten, hetzelfde rusten enz. Na een jaar zullen er grote verschillen optreden in zowel kracht, massa als gewicht. Stats zeggen helemaal geen reet of iemand lang of kort traint, goed of slecht traint. Wellicht zijn focus wel helemaal niet op sterk worden, maar op groot worden. Iedereen reageert anders, ookal zijn alle variabelen gelijk. En dat geldt natuurlijk ook voor AAS.

Geef ik je helemaal gelijk in. Maar ben jij het niet met mij eens dat het van belang is dat je eerst een goede basis nodig hebt alvorens je gaat kuren? Misschien is hij al jaren goed bezig en heeft hij de pech dat hij niet meer als dit heeft neer kunnen zetten (wat ik betwijfel) Maar misschien ook niet. In het laatste geval is het dus logisch als je niet gaat kuren en is het de moeite waard om hem dit te adviseren. Soms (niet vaak) word er zelfs naar geluisterd :)
 
Verspilde moeite imo. Iemand die in zijn hoofd heeft dat hij gaat kuren, praat je er 99/100 niet vanaf :)
 
JA deca leek mij ook wel wat. Maar ik twijfel ivm hogere bloedruk. Me zoutinname is relatief weinig, maar deca is bloed verdikkend. En ik twijfel ook aan een cruise blast. Geen zin off te gaan. Wil mssn ooit nog wel kinderen, maar voor nu. En ja het wordt me 2e kuur, maar het is dan ook me eigen keuze right ? Ik dacht zelf aan half jaartje on zijn met cruise blast dan tot aan winter herstellen en daarna verderr kijken. Ff fyi : ik ben op dit moment al met een 600mg test kuur bezig zit in 5 e week.
 
Vind z'n stats voor een mannetje van 1,68 niet slecht hoor (:P). Is dit een powerlifting forum geworden ofzo?
 
Vind z'n stats voor een mannetje van 1,68 niet slecht hoor (:P). Is dit een powerlifting forum geworden ofzo?

Tjah ik zie lui die nog minder doen hier en dan een kuur gaan volgen. Krijgen meestal applaus en succes toegewenst. Maar even if ik letterlijk net begon, dan blijft het nog steeds mijn keuze. Iemand die besluit op hardcore feest ipv xtc meteen ghb of speed of etc als gaat gebruiken is ook zijn eigen keuze. Zolang je lekker gezonbd leeft, motivatie hebt doorzettingsvermogen, vind ik dit een hele leuke tijd van me leven. Teveel nare dingen mee gemaakt, en andere persoonlijkde redenen waarom ik dit doe. Iedereen maakt zijn eigen keuzes, en die van mij vind ik zo slecht nog niet ;)
 
T wordt nu weer zo'n topic? -_-

Zou test lager zetten en tren wat hoger, test 250 tren 400 orde van grootte. Anders test only eens proberen, maar daar ben je dus al mee bezig. Zou dan als je wil cruisen en nog een x wil blasten toch voor test 250/tren 400 gaan. Is niet alsof je ineens 600-800mg tren zet en gelijk ballsdeep gaat.
 
JA deca leek mij ook wel wat. Maar ik twijfel ivm hogere bloedruk. Me zoutinname is relatief weinig, maar deca is bloed verdikkend. En ik twijfel ook aan een cruise blast. Geen zin off te gaan. Wil mssn ooit nog wel kinderen, maar voor nu. En ja het wordt me 2e kuur, maar het is dan ook me eigen keuze right ? Ik dacht zelf aan half jaartje on zijn met cruise blast dan tot aan winter herstellen en daarna verderr kijken. Ff fyi : ik ben op dit moment al met een 600mg test kuur bezig zit in 5 e week.

Moet je ook helemaal zelf weten. Dat je nu zelfs ON bent had ik echt niet verwacht.
Het was met de goede bedoelingen, meer niet.

---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------

Vind z'n stats voor een mannetje van 1,68 niet slecht hoor (:P). Is dit een powerlifting forum geworden ofzo?

Ik vind dat zijn stats erg laag zijn voor iemand die ON is. Ik ben trouwens ook maar 1.68 maar lengte is in deze niet relevant?

TS moet lekker zelf weten wat hij doet, ik vind hem een stumper maar dat is mijn mening.

Succes TS!
 
Moet je ook helemaal zelf weten. Dat je nu zelfs ON bent had ik echt niet verwacht. Het was met de goede bedoelingen, meer niet. ---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ---------- Ik vind dat zijn stats erg laag zijn voor iemand die ON is. Ik ben trouwens ook maar 1.68 maar lengte is in deze niet relevant? TS moet lekker zelf weten wat hij doet, ik vind hem een stumper maar dat is mijn mening. Succes TS!

Oke doctor einstein. Omdat ij denkt, met je paar jaar trainen expert nummer 1 te zijn, heb je het recht anderen uit te schelden ? Najah gelukkig deert het me niet en vind ik jou net zo triest. Fijne dag
 
Oke doctor einstein. Omdat ij denkt, met je paar jaar trainen expert nummer 1 te zijn, heb je het recht anderen uit te schelden ? Najah gelukkig deert het me niet en vind ik jou net zo triest. Fijne dag

Je vat het helemaal verkeerd op, chill out :)

Ik vind dat je domme keuzes maakt. Dat is alles. Het is niet mijn bedoeling om je uit te schelden.
 
Waarom noem je me dan een stumperd.... dat je het niet eens bent met me begrijp ik, maar om mij meteen een stumper te noemen zonder dat je weet waarom ik mijn redenen heb en uberhaubt mij kent ?
 
:roflol: En daar gaan we weer :D
 
maar dat hoort schijnbaar bij deze sites, andere mensen afkraken, wat ze ook posten...... men denkt dat , dat tof is....

Advies geven zit hem in de bejegening naar de andere persoon....iemand een stumpert noemen, tja....niet echt een vriendelijk gebaar....ondanks het goede advies hahaa

Anyway , topic starter gaat er toch voor, dus ik wens hem suc6 want uiteindelijk pakken we allemaal aas om een bepaald doel te bereiken......wat zijn je doelstellingen ??

---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------

:roflol: En daar gaan we weer :D

whahaaha:D

---------- Toegevoegd om 13:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:48 ----------

hoeveel procent body vet zit je.....??? wat eet je door de dag ?
 
Eerlijk gezegd geen idee :D Ik moet maar ff kijken wat ik doe. Punt is, gainz gemaakt met test echter toch wel wat te veel vet. Dus wil ik cutten om het mooi af te ronden zonder me vvm kwijt te raken en zelfs er nog wat bij te gainen. Heb ik dit doel behaald dan kijk ik verder. En deca lijkt me persoonlijk niet de beste middel om mee te kuren ivm vocht etc ?
 
Back
Naar boven