XXL Nutrition

real madrid topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Mooi zo , kan Bale linksback spelen :)
 
Coentrao inmiddels ook al eruit.. Dit is om te janken.

Er blijft geen andere optie : meer scoren dan je tegenstander.

Want wij gaan de komende tijd heel veel doelpunten tegen krijgen.
 
Dat is mssn beter voor hem.

Nope. Pruttel. Nacho linksback en Pepe weer centraal (doet weer mee moet de groep).

Real moet opschieten en Jose Luis Gaya ophalen bij Valencia voordat Arsenal hem koopt..

---------- Toegevoegd om 14:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:23 ----------

Opstelling volgens Carlito:
Casillas; Arbeloa, Varane, Nacho, Marcelo; Kroos, Illarramendi, Isco; Bale, Benzema y Cristiano.
 
Blessure Marcelo erbij.

En publiek heeft Ronaldo uitgefloten. wtf.
 
Blessure Marcelo erbij.

En publiek heeft Ronaldo uitgefloten. wtf.

Domme fans ja.. als Ronaldo, Casillas of wie ook ff mindere wedstrijd speelt, of zelfs 2, gelijk uitfluiten...
Kijk als Bale niet afgeeft op Benzema of Ronaldo, waar et makkelijk kan, snap ik het nog

Gelukkig tot 22 maart "makkelijke" tegenstanders

Met CL tegen Schalke zullen ze beter spelen denk ik, meer motivatie

Carlo Ancelotti: “Marcelo M12 received a knock that numbed his muscle so he stopped playing. He is fine and will be able to play without any problems"
 
Laatst bewerkt:
Letssss gooooooooooooooooo
 
Ze zullen niet zo overtuigend winnen als vorig jaar (9-2), met dit afgezwakte Real, maar winnen vast wel!
 
Laatst bewerkt:
Ik moet verdomme een gedeelte missen vanavond.
 
Jammer rob, dan kan je de champions league hymne niet meezingen.
 
Ja eerste helft ofzo denk ik. Gesprek met nieuwe trainer op de voetbal met bestuur en wat spelers van de selectie :(

Heb je weer fratsen uitgehaald tijdens t douchen?

---------- Toegevoegd om 16:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:56 ----------

Vanavond trouwense 150ste CL wedstrijd van San Iker.
 
Heb je weer fratsen uitgehaald tijdens t douchen?

---------- Toegevoegd om 16:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:56 ----------

Vanavond trouwense 150ste CL wedstrijd van San Iker.


Nee moeten nieuwe trainer hebben voor volgend jaar.

0-2 inpakken wegwezen
 
Direct zat ik te rekenen

haha

aad-de-mos(03-04-2014).jpg
 
lol


Zaadwedstrijd.
Silva, Varane en Isco lichtpuntjes van de avond.
 
Laatst bewerkt:
Wat een zaadwedstrijden toch tegenwoordig in 'de top' van het voetbal, het wordt er niet leuker op en de amusementswaarde daalt naar een dieptepunt...

Wat betreft spanning en sensatie kan je beter wedstrijden op een niveau'tje lager kijken, te beginnen met Roma-Fey vanavond :)
 
Back
Naar boven