Fitness Seller

Gevonden weerstandsbanden om te benchen en me te helpen in mijn race naar de 150 kilo bench. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

yasmine

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
20 mrt 2011
Berichten
11.882
Waardering
3.596
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
Welke raden jullie me aan als ik nu 1 x100 a 1 x 110 bench.
 
Eentje die 50 a 40 kg tegendruk geeft.
 
Ik zou je aanraden om flink volume te blijven draaien, gekkigheid met banden kan wel als je echt vastloopt.
 
Ik zou je aanraden om flink volume te blijven draaien, gekkigheid met banden kan wel als je echt vastloopt.

ik zou dan idd nog eerder een slingshot aanbevelen dan bands. Ivm extra volume dat je kan draaien zonder je schouders erg veel te belasten
 
Bedoel je voor speed benches of reversed bands benches?
 
ik zou dan idd nog eerder een slingshot aanbevelen dan bands. Ivm extra volume dat je kan draaien zonder je schouders erg veel te belasten

Slingshots?

ik merk dat ik eigenlijk meer zou kunnen benchen maar bij de laatste 30 procent faal, dus dan zouden die weerstandsbanden toch kunnen helpen?
 
Slingshot:

http://www.howmuchyabench.net/

Helpt ook voor je lockout, maar dan door het onderste deel te verlichten ipv het bovenste deel te verzwaren. Persoonlijk gebruik ik zowel bands als slingshot, maar slingshot een stuk vaker.
 
Slingshots?

ik merk dat ik eigenlijk meer zou kunnen benchen maar bij de laatste 30 procent faal, dus dan zouden die weerstandsbanden toch kunnen helpen?

Floorpresses helpen je bij het trainen van je lockout ;)
 
Floorpresses helpen je bij het trainen van je lockout ;)

Die zijn goed voor je lockout ja ben er net mee begonnen :). Daarnaast zijn banden wel lekker om je lockout mee te trainen, is ook fijner voor je gewrichten, ik squat er ook mee.
 
Pause bench/spoto press zou moeten helpen met de bar van je borst afkrijgen. Floor presses, rack lockouts, boardpress voor lockout idd.
 
Slingshot:

http://www.howmuchyabench.net/

Helpt ook voor je lockout, maar dan door het onderste deel te verlichten ipv het bovenste deel te verzwaren. Persoonlijk gebruik ik zowel bands als slingshot, maar slingshot een stuk vaker.

Cool piece of equipment.

Waar koop je zo'n ding.
 
Pause bench/spoto press zou moeten helpen met de bar van je borst afkrijgen. Floor presses, rack lockouts, boardpress voor lockout idd.

Ik heb in het verleden slechte ervaringen met floor presses. Ik kreeg ontstekingen; Maar ik denk dat ik de ontsteking reeds gedeeltelijk had en kan dus niet zeker weten of het daar door komt.

Ik twijfel trouwens waar ik het meest nood aan heb: training van de lock out of eerder de lift off. Als ik mijn gefaalde PR pgogingen bekijk dan lijkt het de lock out, maar op de één of andere irrationele reden denk ik dat mijn lift off ook veel te zwak is.

---------- Toegevoegd om 21:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

de enige echte slingshot kan je niet in nederland kopen, dat is het probleem :(

Binnenband van een tractor opensnijden (als twijfel ik of die wel een binnenband heeft) en dan met wat lijm gaan knutselen.
 
Back
Naar boven