Fitness Seller

Hoe is jullie huid nu vergeleken voor je begon met kuren? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Juar

Cool Novice
Lid geworden
2 nov 2014
Berichten
137
Waardering
3
Heb gelukkig nooit puisten oid in mijn gezicht maar sinds ik begon ben met kuren heb ik altijd wel ergens een puistje zitten, het is niet zo erg en ik weet dat het er bij hoort maar ik ben altijd heel zelfbewust over mijn huid en doe al een tanktop aan als ik een puistje op mijn schouder heb en ik kan er ook nooit van afblijven
 
Gezichtsmaskertje, komkommertjes op de ogen en watjes tussen de tenen doet wonderen. Bij verdere vragen zal ik m'n zusjes even moeten bellen
 
Acne is mijn grootste "angst" met kuren. Daarom ben ik nog op zoek naar wat doosjes roacutane *hint* *hint*

Nare ervaringen gehad in het verleden. Dat wad toen ik begin 20 was. Na een paar roacutane kuurtjes nooit meer 1 puistje gehad. Nu ben ik 30+ en vraag mij af of de leeftijd ook nog invloed heeft op acne tijdens een kuur??

Misschien dat mensen daar iets over kunnen zeggen?

Hoe oud ben jij Juar?
 
Gezichtsmaskertje, komkommertjes op de ogen en watjes tussen de tenen doet wonderen. Bij verdere vragen zal ik m'n zusjes even moeten bellen

Nee joh, doe geen moeite. Ik bel dr zelf wel ff. Wat is haar nummer?

Edit... Zusjes :)
 
Sauna! Dat zweten reinigt de porien heel goed. Heb ook het idee tussen mijn oren zitten dat ik wil ontgiften in de zin van afvalproducten van de AAS kwijt te raken door heel veel water en sauna na hard trainen.
 
Gezichtsmaskertje, komkommertjes op de ogen en watjes tussen de tenen doet wonderen. Bij verdere vragen zal ik m'n zusjes even moeten bellen

:roflol::roflol:


OT
Gek genoeg zijn m'n armen rond m'n triceps nu juist erg droog, kan ook met het weer te maken hebben. Moet regelmatig wat uierzalf smeren. De rest is van m'n huid is onveranderd gebleven.
Verder heb ik altijd wel hier en daar een puistje gehad en dat is niet meer of minder geworden.
 
Acne is mijn grootste "angst" met kuren. Daarom ben ik nog op zoek naar wat doosjes roacutane *hint* *hint* Nare ervaringen gehad in het verleden. Dat wad toen ik begin 20 was. Na een paar roacutane kuurtjes nooit meer 1 puistje gehad. Nu ben ik 30+ en vraag mij af of de leeftijd ook nog invloed heeft op acne tijdens een kuur?? Misschien dat mensen daar iets over kunnen zeggen? Hoe oud ben jij Juar?
Kijk het aan ipv meteen aan de roacutane. Grote kans dat je met 30+ lang niet meer zo puistengevoelig bent als toen je 18-20 was. Ik ben nu 37 en ik merk dit zeker. Vroeger zat ik helemaal onder. Nu heb ik alle belangrijke AAS wel gehad en viel het wel mee (indien ik dus wel vaak een sauna neem) Het meest heb ik nog pukkels van winstrol, tren en dbol. Test valt wel mee en pukkels zijn bij mij vooral in de nakuur en niet zozeer tijdens kuren.
 
Acne is mijn grootste "angst" met kuren. Daarom ben ik nog op zoek naar wat doosjes roacutane *hint* *hint*

Nare ervaringen gehad in het verleden. Dat wad toen ik begin 20 was. Na een paar roacutane kuurtjes nooit meer 1 puistje gehad. Nu ben ik 30+ en vraag mij af of de leeftijd ook nog invloed heeft op acne tijdens een kuur??

Misschien dat mensen daar iets over kunnen zeggen?

Hoe oud ben jij Juar?

Voor een paar puistjes ROA nemen... Het is maar wat je lekker vind...gebruik die zooi nou al een tijd en ben blij als ik er van af ben. Wat een troep is dat (maar boekt wel resultaten).

Als je bang bent voor paar puistjes, misschien dan gewoon van gear afblijven (en er zijn overigens veel ergere bijwerkingen mogelijk)

Voor kuren altijd al wat puistjes gehad op rug en schouder, toen ik tren ontdekte is het feest pas echt begonnen.
 
Huid is nu door het kuren iets beter en mooier geworden, ondanks dat de huid wat vetter is. zelfs nagels en teen nagels zijn mooier geworden, echte pis teentjes gekregen.
 
Voor een paar puistjes ROA nemen... Het is maar wat je lekker vind...gebruik die zooi nou al een tijd en ben blij als ik er van af ben. Wat een troep is dat (maar boekt wel resultaten).

Als je bang bent voor paar puistjes, misschien dan gewoon van gear afblijven (en er zijn overigens veel ergere bijwerkingen mogelijk)

Voor kuren altijd al wat puistjes gehad op rug en schouder, toen ik tren ontdekte is het feest pas echt begonnen.


Tren ja. Daar heb ik ook " leuke" ervaringen mee. Ik ga volgende week overigens wel gewoon weer kuren maar ik blijf weg van de zware androgenen zoals tren.

Een paar puistjes (1-5 stuks) is niet erg maar heel je rug of borst vol.... Dat is niet zo prettig in de zomer ondanks dat je dan goed droog bent en mooi gespierd. Dan loop je niet relaxed rond zonder shirt aan

Meer 30+ mannen hier met ervaringen tussen kuren 30- en 30+?
 
Tren ja. Daar heb ik ook " leuke" ervaringen mee. Ik ga volgende week overigens wel gewoon weer kuren maar ik blijf weg van de zware androgenen zoals tren. Een paar puistjes (1-5 stuks) is niet erg maar heel je rug of borst vol.... Dat is niet zo prettig in de zomer ondanks dat je dan goed droog bent en mooi gespierd. Dan loop je niet relaxed rond zonder shirt aan Meer 30+ mannen hier met ervaringen tussen kuren 30- en 30+?
Ik alleen met kuren vanaf 37 jaar :).
 
What the fuck is dit voor opmerking? :mad:


Haha, rustig kerel :D de meeste beginnen gewoon al op jongere leeftijd... Vandaar.

Maar vertel eens over jouw ervaring met kuren + acne als 30+er.
 
Haha, rustig kerel :D de meeste beginnen gewoon al op jongere leeftijd... Vandaar. Maar vertel eens over jouw ervaring met kuren + acne als 30+er.
Ik heb er in het begin nauwelijks last van gehad totdat ik een tren kuur deed. Sindsdien staan mijn schouders en borst helemaal vol. Ik heb van alles geprobeerd om er van af te komen, maar niets lijkt te helpen. Morgen spreek ik mijn huisarts en ga ik om een roac kuurtje vragen.
 
Ik heb er in het begin nauwelijks last van gehad totdat ik een tren kuur deed. Sindsdien staan mijn schouders en borst helemaal vol. Ik heb van alles geprobeerd om er van af te komen, maar niets lijkt te helpen. Morgen spreek ik mijn huisarts en ga ik om een roac kuurtje vragen.
Hoelang geleden was die tren kuur dan?
 
ik heb nu meer huid

oh wacht dit topic gaat over kuren

nou dan zou ik nog meer huid hebben denk ik
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven