MuscleMeat

Hoe is jullie huid nu vergeleken voor je begon met kuren? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb er in het begin nauwelijks last van gehad totdat ik een tren kuur deed. Sindsdien staan mijn schouders en borst helemaal vol. Ik heb van alles geprobeerd om er van af te komen, maar niets lijkt te helpen. Morgen spreek ik mijn huisarts en ga ik om een roac kuurtje vragen.


WoW, dat is balen man. Roacutane is jouw oplossing, for sure! Leverbelasting van roa wordt trouwens zwaar overdreven. Droge lippen en bloedneus af en toe zijn de meest merkbare sides. En niet te lang in de zon liggen, ook ivm littekenvorming.

Wat nam je voorheen dan qua kuur? Alleen test? Of test + iets anders dan tren?
 
Laatst bewerkt:
WoW, dat is balen man. Roacutane is jouw oplossing, for sure! Leverbelasting van roa wordt trouwens zwaar overdreven. Droge lippen en bloedneus af en toe zijn de meest merkbare sides. En niet te lang in de zon liggen, ook ivm littekenvorming. Wat nam je voorheen dan qua kuur? Alleen test? Of test + iets anders dan tren?
Eerste kuur was alleen test met winstrol kickstart en daarna ben ik gaan blasten/cruisen met voornamelijk test/deca/dbol (mijn favoriet) en dus een keer test/tren. Ik kreeg wel eens een pukkeltje, maar na de test/tren blast sta ik echt helemaal vol.
Ik ben benieuwd of de huistarts roac zonder al te veel gedoe gaat voorschrijven. Voor de bijwerkingen ben ik niet zo bang.
 
Mijn huid is beter geworden door het kuren. Van nature een zeer droge huid (geboren met exceem).. nu nergens meer last van.
 
Is bij jullie je gezichtsbeharing ook veel dikker en harder geworden? Ik kom er nauwelijks doorheen met een scheermesje.
 
Eerste kuur was alleen test met winstrol kickstart en daarna ben ik gaan blasten/cruisen met voornamelijk test/deca/dbol (mijn favoriet) en dus een keer test/tren. Ik kreeg wel eens een pukkeltje, maar na de test/tren blast sta ik echt helemaal vol.
Ik ben benieuwd of de huistarts roac zonder al te veel gedoe gaat voorschrijven. Voor de bijwerkingen ben ik niet zo bang.


Dan zal het toch de androgene werking van de trem geweest zijn. De andere producten waren minder androgeen.

Je moet gewoon naar de roa vragen. Alle andere troep / zalfjes werken niet als je zo ernstige acne hebt. Als hij niet geeft dan afspraak maken bik dermatoloog. Kan soms ook zonder doorverwijzing van huisarts.
 
Is bij jullie je gezichtsbeharing ook veel dikker en harder geworden? Ik kom er nauwelijks doorheen met een scheermesje.

Vind dat totaal geen probleem, irriteer me meer aan het haar dat spontaan begint te groeien op plekken waar normaal geen haar zat. Heb serieus nu donshaartjes op m'n fucking oorlel, wat zijn dat nou voor kut geintjes
 
Laatst bewerkt:
Vind dat totaal geen probleem, irriteer me meer aan het gaat dat spontaan begint te groeien op plekken waar normaal geen haar zat. Heb serieus nu donshaartjes op m'n fucking oorlel, wat zijn dat nou voor kut geintjes


Ik heb van mijzelf weinig baardgroei. Alleen snor en sik. Dit is door kuren niet meer geworden (helaas)
 
Ik heb van mijzelf weinig baardgroei. Alleen snor en sik. Dit is door kuren niet meer geworden (helaas)
Bij mij wel en niet zo'n beetje ook.
 
Bij mij wel en niet zo'n beetje ook.


Bedoel je dat je baardgroei hebt gekregen op plekken waar je het nog helemaal niet had?

Of dat je reeds aanwezig baardgroei dikker is geworden?
 
Bedoel je dat je baardgroei hebt gekregen op plekken waar je het nog helemaal niet had? Of dat je reeds aanwezig baardgroei dikker is geworden?
Beide

---------- Toegevoegd om 17:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:17 ----------

En het gekke is dat het op de rest van mijn lichaam wel meevalt.
 
Beide ---------- Toegevoegd om 17:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:17 ---------- En het gekke is dat het op de rest van mijn lichaam wel meevalt.
M'n baard is hetzelfde gebleven (groeit natuurlijk wel harder), maar over echt mn hele lichaam wordt de haargroei stukken erger. Vooral benen, torso & schouders. M'n rug valt mee.
 
Me huid is gewoon net zo egaal als toen ik begon:D. Ben wel flink behaard geworden
 
Zojuist de huisarts geproken door de telefoon. Ik heb om roaccutane gevraagd, maar hij wil het eerst zien. Hij wil dan ook eerst een bloedtest doen om te kijken of mijn leverfunctie in orde is en dat wil hij ook elke twee weken herhalen. Op zich geen probleem, maar ik ben nu net een kuur gestart en zit nu aan oa aan de dianabol aan 50mg per dag. Ben benieuwd wat dat met mijn leverfunctie doet.
 
Een dokter noem een leverwaarde van 50-60 al "verstoord"....

Je mag er gerust op zijn dat die bij dianabol ver over de 100 zal zijn. Maatje van me zat op 400 bij 30 mg dianabol/dag na 3 weken.
 
Een dokter noem een leverwaarde van 50-60 al "verstoord".... Je mag er gerust op zijn dat die bij dianabol ver over de 100 zal zijn. Maatje van me zat op 400 bij 30 mg dianabol/dag na 3 weken.
Dan denk ik dat ik de afspraak maar afzeg. Ik denk sowieso dat ik wel vragen ga krijgen als ik m'n shirt uit trek.
Maar ik begrijp dat roac leverbelastend is. Sowieso niet slim dus om samen met 50mg dianabol in te nemen? Of valt de leverbelasting van roac wel mee?
 
Snel even samengevat :
Sinds ik ben beginnen kuren is m'n huid heel sterk achteruit gegaan.
Striemen op heel veel aanhechtingspunten (borst , armen , oksels , quads , vleugels rug) , verder denk ik ach battlescars moet je trots op zijn maar nu wordt het echt wel een zootje en ben ik toch wel opzoek naar iets goed werkend om dit nog verder tegen te gaan en desnoods de reeds bestaande wat te laten verkleuren.
Verder is m'n huid ook grauwer geworden , maar dit is door de tren.
Acné , nooit gehad enkel iets vettere huid en zwarte puntjes in neusstreek :)
 
Laat die bloedtest gewoon doorgaan dan heb je ineens weer wat uitslagen, altijd handig.

Heb geen ervaring met roa.
 
Zojuist de huisarts geproken door de telefoon. Ik heb om roaccutane gevraagd, maar hij wil het eerst zien. Hij wil dan ook eerst een bloedtest doen om te kijken of mijn leverfunctie in orde is en dat wil hij ook elke twee weken herhalen. Op zich geen probleem, maar ik ben nu net een kuur gestart en zit nu aan oa aan de dianabol aan 50mg per dag. Ben benieuwd wat dat met mijn leverfunctie doet.

Bij winstrol maakte ze al echt een drama om m'n leverfunctie dus daar gaan ze bij jou vast ook om mopperen hahaha
 
Snel even samengevat :
Sinds ik ben beginnen kuren is m'n huid heel sterk achteruit gegaan.
Striemen op heel veel aanhechtingspunten (borst , armen , oksels , quads , vleugels rug) , verder denk ik ach battlescars moet je trots op zijn maar nu wordt het echt wel een zootje en ben ik toch wel opzoek naar iets goed werkend om dit nog verder tegen te gaan en desnoods de reeds bestaande wat te laten verkleuren.
Verder is m'n huid ook grauwer geworden , maar dit is door de tren.
Acné , nooit gehad enkel iets vettere huid en zwarte puntjes in neusstreek :)


Litteken zalf van biodermal hielp mij wel wat tegen striemen. :)
 
Back
Naar boven