AndroidHealthClinic

Cut kuur

Bezoekers in dit topic

Ik denk dat iedereen hier ze eigen mening over heeft.
Ik eet voor ik naar bed ga grote maaltijd. (Lees aardappelen groente vlees grote hoeveelheid)
Dit werkt goed voor mij. Het is mij uitgelegd dat je lichaam dit nosig heb om te herstellen snachts.
Moet wel zeggen dat de kans op cheaten groot is. Dir omdat je hele dag niet veel kcal binnen krijgt. Het is dus niet voor iedereen weggelegd. Maar ik zou zeggen probeer het eens.

Daarbij wissel ik ook elke dag kcal. Ene dag 1250 andere dag 2500

Zal wel even zoeken of ik onderzoek ernaar kan vinden
 
Je kan je meals indelen op de momenten waarin jij vind dat je ze nodig hebt. Dus als jij standaard honger hebt als je gaat slapen, dan plan je je grootste meal in voor het slapen. Is geen probleem verder.

OT:
Waarom nandrolone in je cut?

Waarom zou je geen nandrolone in een cut kunnen gebruiken?
 
Waarom zou je geen nandrolone in een cut kunnen gebruiken?

Je kan zelfs 150mg dianabol in je cut pakken als je dit wilt. Maar waarom zou je kiezen voor producten die zo oestrogeen zijn dat dit je belemmerd tijdens je cut?
 
Daarbij wissel ik ook elke dag kcal. Ene dag 1250 andere dag 2500

Zal wel even zoeken of ik onderzoek ernaar kan vinden


WoW, 1250 cals is wel echt laag. Wat is je onderhoud dan?

Ik ben benieuwd naar dat onderzoek.
 
Je kan zelfs 150mg dianabol in je cut pakken als je dit wilt. Maar waarom zou je kiezen voor producten die zo oestrogeen zijn dat dit je belemmerd tijdens je cut?


Heb welleens op lage dosis deca gecut. Vond juist dat het me vol maakte :)
Voeding uiteraard goed.
 
Je kan zelfs 150mg dianabol in je cut pakken als je dit wilt. Maar waarom zou je kiezen voor producten die zo oestrogeen zijn dat dit je belemmerd tijdens je cut?

Testosterone zet meer om in oestrogeen dan nandrolone bro, heb zelf tren in de cut gebruikt maar ik vreet heletijd de hele koelkast op ermee en met test/deca heb ik geen honger en slaap ik heel de dag
 
Deca in een cut is heerlijk idd! Ziet er echt vol en afgetraind uit eenmaal onder de 10% met deca. Zeker een aanrader! 1250kcal? :o dat onderzoek wil ik ook zien en daarbovenop een ander onderzoek die dat bevestigd. Iedereen kan zomaar alles op internet zetten lees alles nog maar eens door hier dan zie je dat vanzelf haha

---------- Toegevoegd om 05:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:49 ----------

Testosterone zet meer om in oestrogeen dan nandrolone bro, heb zelf tren in de cut gebruikt maar ik vreet heletijd de hele koelkast op ermee en met test/deca heb ik geen honger en slaap ik heel de dag

Ik slaap veel op tren en heb juist op tren geen honger
 
Laatst bewerkt:
Deca in een cut is heerlijk idd! Ziet er echt vol en afgetraind uit eenmaal onder de 10% met deca. Zeker een aanrader! 1250kcal? :o dat onderzoek wil ik ook zien en daarbovenop een ander onderzoek die dat bevestigd. Iedereen kan zomaar alles op internet zetten lees alles nog maar eens door hier dan zie je dat vanzelf haha

---------- Toegevoegd om 05:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:49 ----------



Ik slaap veel op tren en heb juist op tren geen honger

Wat hier staat is toch veel napraat van elkaar. Dus je moet er echt tussenuit zoeken wat je echt kan gebruiken. De dingen zijn niet waar tot de grotere jongens het zeggen (niet op jou bedoeld)
Wat ik zeg heb ik zelf ondervonden.
 
Wat hier staat is toch veel napraat van elkaar. Dus je moet er echt tussenuit zoeken wat je echt kan gebruiken. De dingen zijn niet waar tot de grotere jongens het zeggen (niet op jou bedoeld)
Wat ik zeg heb ik zelf ondervonden.

Deze mening ben ik zwaaar met je eens en kom ik per maand minstens 1x tegen in de sportschool. Geef je een beetje tekst en uitleg, komt een breder persoon zich ermee bemoeien die 2x zo breed is en iedereen gelooft hem haha :p domme ecto'd geloven hem ook allemaal terwijl die info van a tot z niet klopt :o
 
Deca in een cut is heerlijk idd! Ziet er echt vol en afgetraind uit eenmaal onder de 10% met deca. Zeker een aanrader! 1250kcal? :o dat onderzoek wil ik ook zien en daarbovenop een ander onderzoek die dat bevestigd. Iedereen kan zomaar alles op internet zetten lees alles nog maar eens door hier dan zie je dat vanzelf haha

---------- Toegevoegd om 05:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:49 ----------



Ik slaap veel op tren en heb juist op tren geen honger

Met tren idd veel moe en minder honger..
 
Back
Naar boven