MuscleMeat

mijn weg naar flexcup 2015 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nlbramnl

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
27 feb 2013
Berichten
1.314
Waardering
1.052
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
5%
Hoi mijn naam is Bram. Ik ben inmiddels al ruim 4 jaar fanatiek aan het trainen.
Eigenlijk wilde ik vorig jaar al mee doen met de flexcup maar vanwege drukte met het afstuderen en school is daar niks van gekomen.
Nu ben ik klaar met mijn studie en als extra motivatie voor mijzelf maak ik deze log aan.
Ik zal binnenkort mijn foto's uploaden met hoe ik er nu bij sta. graag hoor ik jullie mening op en punten waarop ik nog winst kan boeken
En ja ik weet dat mijn benen achter lopen dus daar ben ik al druk mee bezig.

huidige stats zijn
gewicht: 82 kg
vet % 8
lengte 1.81
 
Laatst bewerkt:
In ga je volgen :)
 
Trainer/begeleider al aangeschaft?
 
nog geen trainer of begeleider, train vaak met vrienden en zijn nu allemaal al rond de 5 jaar bezig met trainen en voeding, dus hoop hier een heel eind me te komen
 
fotos

zie de bijlages voor foto's hoe het er nu bij staat

20141211_121411.jpg


20141213_144022.jpg


20141129_083219.jpg
 
Laatst bewerkt:
Shit, ziet er netjes uit man. Streeffysiek.
 
Shit, ziet er netjes uit man. Streeffysiek.

dank je wel ben er zelf ook wel redelijk tevreden over maar wil graag rug nog wat dikker en breder.
zal nog een foto van de benen oploaden daar is namelijk nog veel werk te verzetten :p
 
Zo even een update heb nu een voedingspatroon gemaakt voor de komende 2 maanden bedoeling is dat ik dat rond de 85 ga wegen rond die tijd (kleine bulk) even weer wat zwaarder worden zodat ik weer wat harder kan trainen.

1.png
 
ps mijn middag eten verdeel ik in 2 portie's
 
welke klasse ga je doen? en ik zal wel een begeleider zoeken als ik jou was, helpt je met posing en heeft toch heel wat meer ervaring(wedstrijd prep,seminars trainingen,connecties) dan jullie met 5 jaar ervaring. ben benieuwd naar je legs.

ik volg in iedergeval
 
de klasse moet ik zelf nog even kijken wil eigenlijk de tot 80 kilo klasse d maar dat licht aan hoeveel aanmeldingen of die er is geloof ik. ga dit nog even uitzoeken precies hoe dit werkt enz. kan helaas net niet meer bij de jeugd mee doen dus dat is wel jammer.

maar begeleiding kijk ik nog even naar of ik dit nu wel of niet wil gaan doen. ken er zo verder in omgeving Nijmegen geen en de prijs van begeleiding is ook erg hoog.
 
heb even opgezocht en denk dat ik voor de classic ga ben 1,81 dus zou max 88 kilo mogen wegen vroeg me alleen af sta ik tussen iedereen tussen de 1,80 en 1,90 in of word hier niet apart gekeken naar lengte ? of dat ik voor de heren D tot 80 kg ga licht er een beetje aan hoeveel ik ga groeien nog dit jaar weeg nu 83 rond 8-10 % dus als ik lekker groei dit jaar word het de classic en anders de tot 80kg d klasse
 
Ik zou voor een begeleider gaan, op zijn minst voor je prep.

Waar ligt voor je de focus op, armen?
 
voorkant vooral bovenkant borst, deze is vele te plat in vergelijking tot de onderkant. armen mogen altijd groter natuurlijk maar nu vooral alles beter in verhouding krijgen. rug en benen dus flink trainen.
arm omvang is nu rond 40 cm volgens mij best aardig. weet niet wat de gemiddelde afmetingen zijn van armen tijdens een wedstrijd enz.
 
waarom de flex?

wat bedoel je waarom de flexcup ?
omdat ik een keer op amateur niveau wil mee doen aan een wedstrijd
eens kijken hoe ik erbij sta in vergelijking tot andere.
 
ja waarom niet de enercup of een andere c-wedstrijd. flex lijkt mij juist klote, het is twee dagen... en hiernaast heb ik het idee dat deelnemers van de flexchallenge wel wat voorgetrokken worden.
 
zijn die andere wedstrijden maar een dag dan ?
heb me verder nog niet veel in wedstrijden verdiept die er zijn. en deze is vrij laat in het jaar dus kan ik nog mooi het hele jaar naar toe werken.
 
flex is volgens mij de enige in zijn soort.
enercup is ook pas in oktober, en anders zou je bijv nog open limburgse kunnen overwegen in maart '16.
2 dagen een goed fysiek neerzetten lijkt me gewoon erg lastig, bij de enercup heb je dag ervoor het weegmomentje en dat geeft je ruimte om te laden, doe mij die maar :)
 
ja 2 dagen top fysiek is lastig inderdaad,
zal er nog eens goed over na denken bedankt voor de tip in ieder geval
misschien dat ik ze allebei mee ga doen even kijken hoe het jaar loopt
maar 16 maart al mee doen is wel erg vroeg ben nu nog niet in top shape vind ik zelf om echt podium op te gaan
 
Back
Naar boven