Fitness Seller

Het grote ''uit eten'' topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

drumbell

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
5 nov 2013
Berichten
3.142
Waardering
984
De meesten van jullie gaan weleens uiteten natuurlijk. Door de weeks, of zien het 's weekends als cheat (denk aan de wok ofzo, all you can eat) Maar waar en hoe is het bevallen ? Zo eens per 2 maanden doe ik het zelf ook, naast dat het lekker is, is het ook gezellig met bijv. familie of vrienden. Waar we allemaal niet van houden is dat het achteraf een k*t restaurant gebleken is. Het eten was niet top, slechte bediening, veel te weinig voer, of wat anders. Als we uiteten gaan, moet het ook goed zijn..

Vandaar dat het misschien een goed/leuk idee is hier een topic over te openen. Hierin kunnen mini recensies geplaatst worden over het restaurant waar je voor het laatst of recent gegeten hebt. Denk aan locatie, naam restaurant/bistro/eetcafé etcetc. En beleving uiteraard.

Snap dat niet iedereen overal wat aan heeft omdat hij/zij 100/200km verderop woont maargoed. Mocht er een goede aanbeveling voorbijkomen bij jou in de buurt.. doe ermee wat je wilt. Benieuwd of het een succesvol topic gaat worden :D

Ik trap zelf maar af.

Merlijn in Oosterhout, top bistro. onbeperkt eten en drinken voor een redelijk vast tarief (alleen drinken is ex). Haast oneindig keuze uit mini gerechtjes welke ook nog eens erg lekker zijn. Verder een mooi ingerichte tent met vriendelijk personeel. enige minpuntje is dat je voor vrijdag- zaterdag- en zondagavonden 2/3 maanden van te voren moet reserveren.
 
-Mcdonalds
-Kentucky

Altijd vaste kwaliteit, goedkoop en lekker!

Srs
 
-Mcdonalds
-Kentucky

Altijd vaste kwaliteit, goedkoop en lekker!

Srs

:roflol:

Ik moet me hier bij aansluiten , OMFG :o
ik had altijd dat ik minstens 1x per half jaar naar de MC zou gaan, is alweer 4jaar geleden..

Ach beter dan niks..
 
Vooruit dan, ik ga de 2e review hier droppen.

Naam: restaurant d'n eazel
Plaats: Geleen
Bediening: Uitstekend, een aardige en oprechte bediende. Vroeg regelmatig of alles naar wens was.
Eten: Smaak was prima alleen de porties zijn wellicht wat weinig als je enkel een hoofdgerecht kiest. Met een 3-gangen menu die regelmatig tegen scherpe prijzen worden aangeboden hoef je geen honger te lijden. Daarbij kregen wij van het huis olijven en een tapenade, ook niet verkeerd.

Inrichting was ook gezellig en klassiek, rustig muziekje op de achtergrond. ;)
 
Saampjes uit eten :o!
 
Afgelopen zaterdag gegeten bij De Bierfabriek, leuk concept en lekker bier+kip :D
 
Zondag live cooking
Naam:Hotel-Restaurant Van der Valk
Plaats: Akersloot
Bediening: Niks op aan te merken
Eten: Voor 37 euro zoveel eten en drinken wat je wilt. Dus zalm, biefstuk, gambas, schol, patat, ijs, ijstaarten etc etc.

Echt een aanrader.
 
Middelburg;
Restaurant tafelen;2 uur onbeperkt voor doordeweeks 23,50/ weekend 28,-incl drank (ook duvel bier bvb)
Onbeperkt tournedos/biefstuk/gamba's met kop/ribeye/entrecote/kangoeroe biefstuk vd grill, tevens onbeperkt sushi bar enz enz; absolute aanrader!
 
Dönercorner

Ook wel de "Dunnerkunner"

Grote kapsalon + 2 Turkse pizza's om aan de 10 euro te komen voor gratis bezorging
 
Zondag live cooking
Naam:Hotel-Restaurant Van der Valk
Plaats: Akersloot
Bediening: Niks op aan te merken
Eten: Voor 37 euro zoveel eten en drinken wat je wilt. Dus zalm, biefstuk, gambas, schol, patat, ijs, ijstaarten etc etc.

Echt een aanrader.


dit vorige week gedaan.

indd echt een aanrader.


bediening: allemaal 18-21 ofzo( dat personeelskosten cutten), zaten best leuke meiden tussen ;) (toch altijd leuk om weten? :P)
 
Bird in Amsterdam bij Zeedijk, ongeveer 5 min lopen vanaf CS. Voor als je zin hebt in Thais is dit echt een aanrader, bediening niks op aan te merken en ook kun je of in de snackbar variant eten / afhalen of in het restaurant. De porties zijn ook niet bepaald klein. :)
 
Donderdag all you can eat tapas
Naam: La Cubanita
Plaats: Heerhugowaard
Bediening: Paar keer fout geserveerd. Maar het waren 18 jarige meisjes dus ik zal het ze vergeven.
Eten: Voor 17,50 euro zoveel keer bestellen als je wilt. Ik als grote eter heb zeker 10 keer besteld a gem. 5 euro per gerecht.

Echt een aanrader. Vooral het vispotje en de ossenhaas in pikante saus.
 
  • Like
Waarderingen: mat
1x in de 2 maanden? Vind je het niet doodeng om van je voedselschema af te wijken? Ben je wel serieus met de sport bezig?

Owja en er komt eindelijk een burgerking in het centrum van Groningen (eerst was er alleen 1 bij het treinstation). Ik ga er elke dag even kijken of hij al open is, ik hou jullie op de hoogte.
 
dus alleen als je uit eten gaat wijk je van je schemaatje af wil je zeggen?
 
Back
Naar boven