AndroidHealthClinic

Gym Amsterdam (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
28.248
Waardering
5.505
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Ik ga naar Amsterdam verhuizen en ben op zoek naar een gym in of dichtbij (oud) zuid.

Op DBB kan ik niets vinden. Zag op bodylab een topic en alleen UCS leek prima (van de uni) maar dat is 6,4 km van mij vandaan. Dumbbells tot 60 kg las is dus das wel nais. Maar dat is ook weer dwars door de stad, met de auto kut en met de fiets ook kut (30 min fietsen, ja ik ben lui).

Fitness365 is ook goed volgens mij, maar dat is weer 10 km.

Ik heb wel een auto maar met de fiets naar de gym lijkt me ook wel eens lekker.

Ik zie online alleen maar health clubs voor de hoofdprijs.

Is er uberhaupt wel een fatsoenlijke gym daar ergens, of wordt het weer met de auto en dan maximaal ook nog fitness365.

Vereiste en absolute minimium is aanwezigheid van squarek en dumbbells tot 40 kg. Als het dan ook nog miet heel veel meer dan 40e /maand is dan helemaal top.

Iemand?
 
Laatst bewerkt:
Ik ga naar Amsterdam verhuizen en ben op zoek naar een gym in of dichtbij (oud) zuid. Op DBB kan ik niets vinden. Zag op bodylab een topic en alleen UCS leek prima (van de uni) maar dat is 6,4 km van mij vandaan. Dumbbells tot 60 kg las is dus das wel nais. Maar dat is ook weer dwars door de stad, met de auto kut en met de fiets ook kut (30 min fietsen, ja ik ben lui). Fitness365 is ook goed volgens mij, maar dat is weer 10 km. Ik heb wel een maar met de fiets naar de gym lijkt me ook wel eens lekker. Ik zie online alleen maar health clubs voor de hoofdprijs. Is er uberhaupt wel een fatsoenlijke gym daar ergens, of wordt het weer met de auto en dan maximaal ook nog fitness365. Vereiste en absolute minimium is aanwezigheid van squarek en dumbbells tot 40 kg. Als het dan ook nog miet heel veel meer dan 40e /maand is dan helemaal top. Iemand?
google eens ultimate fitness weet niet waar het net is ben er wel een x geweest gym van ed van amsterdam
 
google eens ultimate fitness weet niet waar het net is ben er wel een x geweest gym van ed van amsterdam

Thanks man!

5 km. Met ov 15 minuten, 10 minuten auto. Prijs is prima (31,25 /maand), en wel hardcore.

Tis wel om de hoek ook bij USC maar zeker een optie.
 
Thanks man! 5 km. Met ov 15 minuten, 10 minuten auto. Prijs is prima (31,25 /maand), en wel hardcore. Tis wel om de hoek ook bij USC maar zeker een optie.
ja vriendelijke mensen en beste openingsuren ook zondag enzo
 
Er zit een basic fit op 2,7 km. Schinkel Rijnburgstraat. Op de website staat een virtuele tour en ik zie daar een squatrek staan. Dumbbells zullen wel tot niet zwaar gaan. Toch eens gaan kijken.
 
Basic fit bij de dam, hoorde van een maat vabdaag dat de dumbells tot 55kg gaan inclusief squatrek etc
 
Yup, ik zelf ben niet geweest in Basicfit die in de stad is.
Maar heb gehoord dat het wel chil is, zware dumbells en het is best rustig.
Alleen de plek zelf is niet groot hoorde ik.
 
Ja ik zie idd dat de basicfit in noord de dumbbells tot 55 kg gaan. Die bij mij in de buurt kan ik het niet over vinden, maar foto vam het dumbbell rek ziet er wel goed uit. Kost geen drol.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ziet er wel +40 kg achtig uit.
 
Misschien sportschool Nique. Ben daar maar 5 minuutjes binnen geweest maar zag er wel goed uit.
 
In noord?

Je hebt twee fillialen in noord, eentje gevestigd op de Distelweg en de andere op Kadoelenpad.

Hmmz zie dat die de kolk tot 50 kg gaan. Gasten hebben ook niet echt telefoon nummer. Naja ga wel even langs.

---------- Toegevoegd om 19:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

Misschien sportschool Nique. Ben daar maar 5 minuutjes binnen geweest maar zag er wel goed uit.

Nais, die is 2,4 km bij me vandaan. Thanks!

Lol had ff gebeld. Dumbbells tot 40 kg, das niet echt super. Maar ik vroeg of losse squat was en hij zegt dat "alles is hier los man, tis hier hardkoor, oldschool. Kom een keer langs ff trainen ken je voor jezelf kijken". Klinkt goed.
 
Laatst bewerkt:
Zou voor fitness365 gaan, groot en je kan er alles doen EN.......

Sandra Prikker traint er :D
 
Zou voor fitness365 gaan, groot en je kan er alles doen EN.......

Sandra Prikker traint er :D

Ja zit nu bij de 365 in Alphen. Op zich wel prima. Die in Adam ziet er goed uit maar tis wel eindje weg.

Die Nique lijkt me wel prima, dichtbij en hardcore. Ga daar ff kijken. Loop ook wel even de anderen in.
 
Misschien sportschool Nique. Ben daar maar 5 minuutjes binnen geweest maar zag er wel goed uit.

Nais, die is 2,4 km bij me vandaan. Thanks! Lol had ff gebeld. Dumbbells tot 40 kg, das niet echt super. Maar "alles is hier ls man, tis hier hardkoor, oldschool. Kom een keer langs ff trainen ken je voor jezelf kijken". Klinkt goed.

Niet heel groot, je hebt wel redelijk van alles wat, maar ook maar 1 squatrack (wel 2x smith ...) 1x bp, 1x incline, geen super zware DBs (niet dat ik die met mijn ecto lichaam aan kan maar toch)

well chill trainen imo, mensen die daar trainen zijn wel wat serieuzer dan bij basic fit enzo, en er heerst wel een broederlijk sfeertje vind ik

bron: ik train daar
 
Ja zit nu bij de 365 in Alphen. Op zich wel prima. Die in Adam ziet er goed uit maar tis wel eindje weg.

Die Nique lijkt me wel prima, dichtbij en hardcore. Ga daar ff kijken. Loop ook wel even de anderen in.

Waar in Amsterdam zit je dan? Woon er zelf ook maar train er niet ;)
 
Niet heel groot, je hebt wel redelijk van alles wat, maar ook maar 1 squatrack (wel 2x smith ...) 1x bp, 1x incline, geen super zware DBs (niet dat ik die met mijn ecto lichaam aan kan maar toch)

well chill trainen imo, mensen die daar trainen zijn wel wat serieuzer dan bij basic fit enzo, en er heerst wel een broederlijk sfeertje vind ik

bron: ik train daar

Cool. Ja ik ga wel ff rondje maken binnenkort.

Mensen maakt me meestal niet zo veel uit, ben nogal op mezelf tijdens trainen. Basicfit is wel lekker cheap, maar niqua is 40e/maand dus dat is wel te doen.

---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:07 ----------

Waar in Amsterdam zit je dan? Woon er zelf ook maar train er niet ;)

Oud zuid.

Ik kan wel naar de 365 maar dan wordt het weer met de auto (10 km). Wil wel eens een gym op fietsafstand.

Ga wat reviewen binnenkort, zal hier wel ff overzichtje van mijn bevindingen maken.
 
zou ook voor UFA (ed van amsterdam) gaan.
paar jaar geleden getraint, maar moest steeds vanuit west met de auto.
wat begon te irriteren, voor derest een top gym.
top spul (panatta), en serieuse mensen.
als ik dichterbij woonden was ik daar nooit weg gegaan.
train nu van galen straat yourfitniss, db's tot 40kilo/squatrek etc.
stuk minder serieus..... dan druk ik het lichtjes uit
niet aan te raden, maar loopafstand voor mij.
succes met je gym zoeke!
en havefun in Amsterdam
 
zou ook voor UFA (ed van amsterdam) gaan.
paar jaar geleden getraint, maar moest steeds vanuit west met de auto.
wat begon te irriteren, voor derest een top gym.
top spul (panatta), en serieuse mensen.
als ik dichterbij woonden was ik daar nooit weg gegaan.
train nu van galen straat yourfitniss, db's tot 40kilo/squatrek etc.
stuk minder serieus..... dan druk ik het lichtjes uit
niet aan te raden, maar loopafstand voor mij.
succes met je gym zoeke!
en havefun in Amsterdam

Thanks man. Mja ik wil niet de luie pik uithangen maar tis net weer 5 km fietsen. Dat is op zich wel ok maar komt weer neer of 40 km fietsen per week.

Ga zeker even kijkje nemen iig.
 
Er zit een basic fit op 2,7 km. Schinkel Rijnburgstraat. Op de website staat een virtuele tour en ik zie daar een squatrek staan. Dumbbells zullen wel tot niet zwaar gaan. Toch eens gaan kijken.

Deze zit er ook nog niet zo lang dus de drukte valt ook wel mee.
 
Back
Naar boven