XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

mijn vader tig winkels afgegaan voor L lysine supplementatie terwijl ik hier verdomme nog fucking veel amino tabs heb liggen

en dan durft hij ook nog te vragen wat is een aminozuur eigenlijk

bohhh ram ouwieje hej

ram lomp ej

maar voor een paar amino tabs kom ik niet oet mien bed na vees te lang oetgeslaopen te hebben ej

brb mien mobiel ligt te trillen
even kijken wat zie van mich willen
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
Massief PR op de squat
1 x 125
way below //

35l6d6o.jpg
 
nice man. Goede lift


maar waarom knee wraps?
 
Cursus in utrecht. Met laptop..... en internet verbinding..... dus kan tenminste dbb'en
 
nice man. Goede lift


maar waarom knee wraps?

Inderdaad, voor zo'n licht gewicht zou het niet nodig moeten zijn maar ik heb een zeer ongezonde linkerknie.
Toen ik 5 was heb ik een zwaar ongeval gehad maar een deel van de meniscus (de helft) is afgescheurd. Ik werd er nooit voor behandeld en op mijn 17de kreeg ik steeds een bol aan de zijkant. Die kwam er iedere keer als ik wat zwaarder trainde (joggen voor boks en atletiek). Op mijn 21 ste een kijkoperatie laten doen: het was een cyste die iedere keer weer kwam opsteken. Ze hebben de helft van de meniscus verwijderd, de cyste leeggezogen, en die is nooit teruggekomen. De pijn ging weg en ik kon terug jarenlang pijnvrij verder.
Echter, als ik zwaar squat, dan merk ik dat mijn linkerknie dat niet verteerd. Met de kneewrap vermijd ik deze pijn. Zonder de knee wrap kan ik louter boven parallel squatten. Met de knee wrap, geen probleem. Maar dan moet die wel heel strak zitten. Zou eens aan de sportarts moeten vragen hoe dat komt.


PS: ik besef nu pas dat ik mijn pr sinds de operatie (1 x 110) verbeterde met 15 kilo. Ooit squatte ik, een half jaar voor mijn nekoperatie 1 x 125 maar de diepte was mss net niet diep genoeg. Nu is daar geen twijfel over. Volgende weken en maanden terug rustig opbouwen. Die 1 x 150 op 8 juli komt er gewoon!
 
Gisteren na de tren even gewogen. Operatie Lean is tot dusver een succes :D Misschien dan eindelijk volledig droog deze zomer?
 
Back
Naar boven