XXL Nutrition

real madrid topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Wat een zaadwedstrijden toch tegenwoordig in 'de top' van het voetbal, het wordt er niet leuker op en de amusementswaarde daalt naar een dieptepunt...

Wat betreft spanning en sensatie kan je beter wedstrijden op een niveau'tje lager kijken, te beginnen met Roma-Fey vanavond :)

De zaadwedstrijden worden (vaak) veroorzaakt door de trainers. Di Matteo staat bekend om zijn verdedigend ingestelde opstellingen..
 
Wat een zaadwedstrijden toch tegenwoordig in 'de top' van het voetbal, het wordt er niet leuker op en de amusementswaarde daalt naar een dieptepunt...

Wat betreft spanning en sensatie kan je beter wedstrijden op een niveau'tje lager kijken, te beginnen met Roma-Fey vanavond :)

Al jaren zo. Heenmatch wordt er weinig risico genomen
 
De zaadwedstrijden worden (vaak) veroorzaakt door de trainers. Di Matteo staat bekend om zijn verdedigend ingestelde opstellingen..
Net als Mourinho met Chelsea en Atletico als ze voor staan in belangrijke wedstrijd (tegen Real niet, omdat ze al gauw voor stonden en vertrouwen kregen daar door)
 
Nice!!

Modric traint weer mee met de groep. Als die snel fit wordt en meedoet scheelt echt een hoop.
 
Nice!!

Modric traint weer mee met de groep. Als die snel fit wordt en meedoet scheelt echt een hoop.

Ja gelukkig.
Casemiro speelde weer heerlijk met Porto trouwens..
 
Modric is onvervangbaar. Zo dynamisch. Heerlijke dribbel, loopwonder, creativiteit en goeie passing. Soort van verbeterde versie van Kroos vind ik.

---------- Toegevoegd om 13:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:16 ----------

Hier een mooie foto van de held van rob

pic_2014-10-25_OTRO_MADRID-BARCELONA_154_copia.v1414343900.jpg
 
grote broer van tsimfuckis
 
Punt verlies voor de catalanen :) :)
 
Zou mooi zijn. Als het team dan weer beetje compleet wordt dan kunnen ze er nog een mooi seizoen van maken.
 
Modric bijna terug :) en tegen schalke speelde ze niet slecht :)
 
Onterecht buitenspel doelpunt afgekeurd! Begint lekker

---------- Toegevoegd om 21:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------

wtf man weer een goal onterecht afgekeurd (en een beauty ook van benzema)

---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ----------

Die scheids is ook echt TERING slecht. Rode kaart niet gegeven.

---------- Toegevoegd om 22:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:08 ----------

lekker 1-0
 
BAM 4 punten.

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNN:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Jongens kun je kaartjes gewoon bij het stadion halen? Ben dit weekend daar maar heb geen kaartjes.
 
Jongens kun je kaartjes gewoon bij het stadion halen? Ben dit weekend daar maar heb geen kaartjes.

Dat lijkt me geen probleem

---------- Toegevoegd om 23:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:05 ----------

Ticketmaster.es kan je ze online halen geloof ik met creditcard. Als je zekrheid wil!
 
Beter aan het stadion, veeeeeeeeeeel goedkoper en betere plekken. De plekken kun je namelijk aanwijzen bij de mevrouw achter de balie. Sowieso voor cat. 1 of 2 gaan.
De dag van/voor de wedstrijd zijn ze te koop bij taquila 44 torre A vanaf 10.00 (tijden weet ik niet helemaal zeker. Kun je beter even navragen als je de Tour door het stadion gaat doen. Dit niet dezelfde dag als de wedstrijd doen want na een bepaalde tijd mag je niet in de kleedkamer van Real Madrid).


Anders servicaixa doen, ook legit.

www.ticketmaster.es
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gefeliciteerd Pepe! Ik weet dat je meeleest.

jese ook gefeliciteerd!
 
In de kleedkamer.....

Met een zonnebril
 
Back
Naar boven