XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (37 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Zowaar het gevoel alsof ik de poëzie net begreep
     
    Gisteren na de tren even gewogen. Operatie Lean is tot dusver een succes :D Misschien dan eindelijk volledig droog deze zomer?

    Nice, hoeveel ben je kwijt? Wil dat strakke buikje op Emporium wel even aaien :eyebrow:
     
    Nice, hoeveel ben je kwijt? Wil dat strakke buikje op Emporium wel even aaien :eyebrow:

    Hahahah ik zat oorspronkelijk op 138 (wel 2 jaar terug inmiddels) maar de laatste tijd was ik al gezakt naar ~124. De laatste keer wegen zat ik op ~125.3 en gisteren op 123.8. En dat met maar zegge 1 week aan cutten en sporten. Gaat dus lekker :)

    Dat strakke buikje is overigens wel nu net mn probleem. Ik heb hypogonadie en dus meer buikvet dan zou moeten. De rest van mn lijf is dus nu al heel aardig strak (denk aders en vrij goede definitie), maar mn buik nou net niet. Dat geeft op zich niet, ik ben iets aan het rechttrekken wat jaren fout gezeten heeft. Ik heb dus geduld, maar ben er nog steeds erg blij mee dat het de goede kant op gaat.

    Als ik naar de rest van mn lijf kijk dan zit dat op minder dan 15%. Mn buik daarentegen zit denk ik tegen de 20% aan ofzo. Evengoed hoop ik met Emporium toch wel een heel eind te zijn ja. En dan mag jij mn strakke buikje aaien hoor ;)
     
    15-20% at 125kg 1.88.

    monsterstatus(x)
     
    15-20% at 125kg 1.88.

    monsterstatus(x)

    Ja dat klopt wel inderdaad, haha! Dank je :D Kan niet wachten tot ik echt helemaal droog ben. Naar verwachting zit ik dan rond de 115 kilo ofzo. Zonder te willen pochen kan ik wel stellen dat ik zo ongeveer iedereen in mn gym dwarf. Das niet echt een kunst bij een IZI fitness, maar nog steeds leuk ;)
     
    Hahahah ik zat oorspronkelijk op 138 (wel 2 jaar terug inmiddels) maar de laatste tijd was ik al gezakt naar ~124. De laatste keer wegen zat ik op ~125.3 en gisteren op 123.8. En dat met maar zegge 1 week aan cutten en sporten. Gaat dus lekker :)

    Dat strakke buikje is overigens wel nu net mn probleem. Ik heb hypogonadie en dus meer buikvet dan zou moeten. De rest van mn lijf is dus nu al heel aardig strak (denk aders en vrij goede definitie), maar mn buik nou net niet. Dat geeft op zich niet, ik ben iets aan het rechttrekken wat jaren fout gezeten heeft. Ik heb dus geduld, maar ben er nog steeds erg blij mee dat het de goede kant op gaat.

    Als ik naar de rest van mn lijf kijk dan zit dat op minder dan 15%. Mn buik daarentegen zit denk ik tegen de 20% aan ofzo. Evengoed hoop ik met Emporium toch wel een heel eind te zijn ja. En dan mag jij mn strakke buikje aaien hoor ;)
    Ah oke. Goed bezig in ieder geval! Ben benieuwd hoe je er straks bij staat, vond je de afgelopen keren al echt buff :D
    pics?

    no homo

    Kom maar naar Emporium. Kan ik naast Triums buikje jouw dikke squat glutes voelen.
     
    het schijnt dat niet zozeer de absolute hoeveelheid maar de timing van je carbs erg belangrijk is
     
    haha nee hoor 11

    not srs je moet beter je best doen als je mij wat karma wil ontfutselen

    jij bent volgensmij echt 10% van mij totale karma score ofzo man XD
     
    pics?

    no homo

    Zoals Euphorea zegt, kom naar Emporium :) Of naar de DBB meet zaterdag, dan ben ik er ook :)

    Ah oke. Goed bezig in ieder geval! Ben benieuwd hoe je er straks bij staat, vond je de afgelopen keren al echt buff :D


    Kom maar naar Emporium. Kan ik naast Triums buikje jouw dikke squat glutes voelen.


    Hopelijk een flink stuk leaner dan je me de vorige keer zag bro. Ik zat toen wel ergens tussen de 130 en de 135 ofzo, gok ik.
     
    tussen de 130 en 135

    wanneer wordt het mijn draai
     
    Back
    Naar boven