Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (14 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • limonade in je vains injecteren preworkout.

    haha bij mij stroomt er al limonade door mn veins

    srs

    Zoals Euphorea zegt, kom naar Emporium :) Of naar de DBB meet zaterdag, dan ben ik er ook :)




    Hopelijk een flink stuk leaner dan je me de vorige keer zag bro. Ik zat toen wel ergens tussen de 130 en de 135 ofzo, gok ik.

    ik ben present!
     
    hee gezellig ik ook

    weeg alleen geen 135 kilo :(

    ik ook niet :(


    ben ik nou de grootste ecto op de meet? :(. Ik woog vandaag met kleding in de gym 79.5 een dieptepun in de afgelopen 6 maanden volgens mij :o
     
    ik ook niet :(


    ben ik nou de grootste ecto op de meet? :(. Ik woog vandaag met kleding in de gym 79.5 een dieptepun in de afgelopen 6 maanden volgens mij :o

    wel de beste squatter wss
     
    het word tijd voor een feministische revolutie in de fitness wereld waardoor de vraag "waddya bench" vervangen word door "waddya squat"

    beter deadlift
     
    het word tijd voor een feministische revolutie in de fitness wereld waardoor de vraag "waddya bench" vervangen word door "waddya squat"

    heeft geen zin, dan zijn er altijd nog mensen die dan zeggen dat ze 300kg squatten maar het gewoon unracken en 0,36cm doorzakken.
     
    dat is bij bankdrukken toc niet anders? :o



    ik tel ze wel hoor voor jou!!!!!!1111!!!!112!!!

    bij bankdrukken is dat minder erg maar nog steeds aanwezig ja. komt omdat bij bench het duidelijk is, op borst is full rom. squat is altijd nog een beetje inschatten waar parrallel is.
     
    die filmpjes van feyenoord "fans" die massaal klappen krijgen in Rome, man wat is dat mooi

    beetje alle monumenten daar vernielen, hoppa 45000 euro boete

    ---------- Toegevoegd om 20:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------

    Nieuwe WC gekocht. blij, ja best wel :D

    ah daarna schijt je vast 50 shades of (g)ray ?

    :D
     
    die filmpjes van feyenoord "fans" die massaal klappen krijgen in Rome, man wat is dat mooi

    beetje alle monumenten daar vernielen, hoppa 45000 euro boete

    ---------- Toegevoegd om 20:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------



    ah daarna schijt je vast 50 shades of (g)ray ?

    :D

    :roflol: At fans en at comment.

    ik HOOP het niet het is namelijk voor me computer (WC watercooling [koeling]) :roflol:;)
    draait al weken op een lege radiator..
     
    moeilijk lekkere workout, cardio session of the gods. (komt strax in log)
     
    Back
    Naar boven